Gość Konors Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 witam. zrobiłem ten test diagnostyczny jak był opisany na jednym z tematów by sprawdzić czy działa mi wskaźnik paliwa i chodzi. 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. wyciągnąłem pływak i unosiłem go do góry a wskazówka leży. I moje pytanie jest takie czy jak mam P11.144 2.0 td to czy pływak będzie też doby z benzyny czy to jest jakaś różnica i musi być koniecznie z disela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Niepotrzebnie zakladasz drugi temat na ten sam problem. Plywak od benzyny nie bedzie pasowal , gdyz w dieslu nie ma pompy paliwa z plywakiem w zbiorniku tak jak w benzynie tylko jest sam kosz z plywakiem .Poza tym w dieselku plywak dziala odwrotnie niz w benzynie . Prosze zobaczyc plik el pdf mamuala p11.144strona 164 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.