AAS Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 wczoraj mieliśmy spięcie z AAS , całkiem przypadkowo zaimprowizowane bo się nie umawialiśmy. AAS wracałeś ze KJSa Służewcowego ? Muszę powiedzieć, że kolega AAS umie operować swoim autem... i jakieś prędkie to jest auto jest Hehehe Devi a myślałeś że podam się bez walki pojedynek był wyrównany pozdrawiam i dzieki za race Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Hehehe Devi a myślałeś że podam się bez walki pojedynek był wyrównany pozdrawiam i dzieki za race ktoś śmiał twierdzić, że Tobie się sprzęgło ślizga ale nie zauważyłem tego prawdę mówiąc :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Z Wami to przynajmniej ktoś chce się ścigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Z Wami to przynajmniej ktoś chce się ścigać no nie gadaj, że żadnego civika, E36 albo Vectry V6 nie ma w okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 no nie gadaj, że żadnego civika, E36 albo Vectry V6 nie ma w okolicy O z Vectra mógłbym nie mieć szans Choć nie powiem ostatnio próbował mnie gonić przedstawiciel handlowy w Daci Logan mcv, ale przy 140 chyba brakło mu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Do trofeów dołączyło dziś BMW GT 3.0D .Kierowca zaczął uciekać gdy zobaczył mnie za sobą,gdy stałem za nim na skrzyżowaniu.Po prześcignięciu (8-10 sek. ),zajechanie drogi i koniec-zszedł na drugi pas i odjeżdzając udawał zwycięzcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ja tez się pochwalę! W rzeczy samej moj pierwszy dragrace Wczoraj z kolega spontanicznie wyzwaliśmy się na ubita ziemię - znaczy asfalt (w tym miejscu dziękuję Władzą Powiatu piotrkowskiego za wybudowanie 1,5km, super prostego, nowiutkiego odcinka do wyscigów na 1/4mili ;-). Kolega w Honda Prelude V 2,2 V-tec (mody to lekkie koło zamachowe Fidanza -60% masy i wyscigowy kolor biała perła + 10% mocy ;-))). Ja oczywiście w mojej metalgrey Zzzzzz. Sprawa nie wyglądała zbyt ciekawie, ze wzgledu na doświadczenie kierowcy w Hondie w tego typu wyscigach no i róznica w masie pojazdu na korzyść Pralki. Lekkie grzanie opon i stajemy do pierwszego przejazdu. TCS OFF, skrzynia na tip-tronic w oczach . pierwszy przejazd i jest juz na starcie odchodzę, po przejechaniu ok 500m, miałem jakieś 40-50m przewagi. Kolejne przejazdy kończyly się podobnie. Natomiast w ostatnim postanowiłem włączyć TCS i na starcie zostałem, ale nadrobiłem na 2 biegu. Następnym razem będziemy sprawdzać dynamikę na poszczególnych przelozeniach. To tyle chwalidupstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ja tez się pochwalę! W rzeczy samej moj pierwszy dragrace Wczoraj z kolega spontanicznie wyzwaliśmy się na ubita ziemię - znaczy asfalt (w tym miejscu dziękuję Władzą Powiatu piotrkowskiego za wybudowanie 1,5km, super prostego, nowiutkiego odcinka do wyscigów na 1/4mili ;-). Kolega w Honda Prelude V 2,2 V-tec (mody to lekkie koło zamachowe Fidanza -60% masy i wyscigowy kolor biała perła + 10% mocy ;-))). Ja oczywiście w mojej metalgrey Zzzzzz. To tyle chwalidupstwa w sumie z góry byłeś skazany na zwycięstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 wczoraj trochę pojeździłem i miałem przyjemność zmierzyć się z kreski z dwoma 370z i dwa racey wygrane (jeden przegrany przy włączonym ESP) 370Z nadrabiały na 4 i 5 biegu naprawdę na wysokich obrotach pewnie jak byśmy jechali dalej to bym dostał w.... ale na 1/4 350z okazało się szybsze potem spinałem się z dłubanym skylinem i zakończyło się to dość szczęśliwie dla mnie bo na początku kolega ze skyline złapał wielkiego laga (może turbo za duże wsadził) i został mocno w tyle potem mnie dogonił ale niestety na jego pasie jechał jakiś samochód na koniec odchudzona honda civic zrobiona na 200KM zkillowana no to tyle dobrego, nasze samochody nie sa takie złe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Automaty, czy manuale te 370Z? Gdzie Ty te 370Zetki znajdujesz? różnice w prędkościach są już tak małe między 350 a 370 że wystarczy drobny błąd kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Fakt. obydwa manuale, uznałbym to ale 370 jest o 100 kilo lżejsza i ma na papierze prawie 50KM więcej pozatym o błędzie moglibyśmy mówić przy jednym racesie a tu było dwóch kierowców i parę raców to jest kwestia albo opon albo w 370 nie można odłączyć całkowicie esp i coś je blokuje mają super synchronizację w skrzyni a silnik automatycznie podbija obroty przy zmianie biegów co szczególnie widać na wyższych biegach. Do odcinki niemiałbym z nimi szans. Sam nie wiem co jest grane z 370 że nie idzie ze startu jak powinna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) obydwa manuale, uznałbym to ale 370 jest o 100 kilo lżejsza i ma na papierze prawie 50KM więcej pozatym o błędzie moglibyśmy mówić przy jednym racesie a tu było dwóch kierowców i parę raców to jest kwestia albo opon albo w 370 nie można odłączyć całkowicie esp i coś je blokuje mają super synchronizację w skrzyni a silnik automatycznie podbija obroty przy zmianie biegów co szczególnie widać na wyższych biegach. Do odcinki niemiałbym z nimi szans. Sam nie wiem co jest grane z 370 że nie idzie ze startu jak powinna wyższe konie to tylko przy wyższych prędkościach dają o sobie znać, na starcie to niuton jest wazniejszy moim zdaniem. Pytanie czy 370 ma tyle samo czy więcej, wg wikipedii ma 370 niutów, a 350z ma (również wg wikipedii) od 353 Nm do 372 Nm w zależności od rocznika. w efekcie możesz mieć akurat rocznik z 372 Nm. mierzyłeś to na hamowni ? Jeżeli jeździsz na semislick to też bardzo dużo daje. Mówi się, że w próbach sportowych między oponami drogowymi a semislickami jest przepaść, a między semislickami a slickami kolejna przepaść. Edytowane 22 Sierpnia 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 AASu z twojej wypowiedzi wynika ze wszystko to na mieście? brak mi słów. i Strider ma racje- gdzie ty wyhaczasz te 370z - jak zobaczę jednego na 2 tygodnie to wszystko - a tu dwa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ja też obstawiam opony, ale to dziwne bo na hamowni mi wyszło jakoś mało tych niutów coś około 300 co do przegranych startów no to pisałem że z wyłączonym ESP mnie ta 370 wyprzedziła pozatym ten skyline by mi wkopał bo turbo miał raczej duże (przy zamkniętych oknach i 6500 rpm słyszałem jak robił psss... :)ale niestety pech bo pas miał zajęty. Wpadajcie w czwartek to może bedzie można pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 AASu z twojej wypowiedzi wynika ze wszystko to na mieście? brak mi słów. i Strider ma racje- gdzie ty wyhaczasz te 370z - jak zobaczę jednego na 2 tygodnie to wszystko - a tu dwa ! no przeciez ze nie na miescie przypadkiem sie znalezlismy Lepiej spota ogarnij z inficlubem Andy proponuje parking ja jestem za Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokyo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Gdzie te spoty? Ja bym swoją tez sprawdził- chociaż ze względu na szerokość opon na prostej pewnie nie mam szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Gdzie te spoty? Ja bym swoją tez sprawdził- chociaż ze względu na szerokość opon na prostej pewnie nie mam szans. Tu się jakoś tam temat rozwinął: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78383-szkola-jazdy-wrobla-i-inne-warto-jesli-tak-to-gdzie/page__st__20 Jak chcesz się łapać na kreskę to w Wawie są spoty, trzeba tylko wiedzieć o której i gdzie wyjechać A jak zakręty to się raczej trzeba przemieścić >100km od Wawy na imprezy zorganizowane na tor, ale z tego co zrozumiałam to wszystko będzie w tym wątku wyżej. A tak w ogóle to witam i zapraszam do napisania paru słów o sobie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/75617-tu-sie-witamy/page__st__80 Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez ewa_hb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dziękuje za pomoc Pani Gospodyni. Proszę bardzo Nie ma za co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Gdzie te spoty? Ja bym swoją tez sprawdził- chociaż ze względu na szerokość opon na prostej pewnie nie mam szans. Wpadnij w czwartek na cargo beda 370 to sie sprawdzisz kolo 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Devi coś dla Ciebie : http://bebzol.com/pl/Szkoda-ze-u-nas-nie-jezdza-takie-taksowki--.9635.html może przerobisz swoje Evo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Devi coś dla Ciebie : http://bebzol.com/pl/Szkoda-ze-u-nas-nie-jezdza-takie-taksowki--.9635.html może przerobisz swoje Evo Trochę się tu burdel zrobił Może warto stworzyć jakiś wątek żeby wrzucać linki i takie tam inne...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 a Ty AAS się wybierasz? Tak podjade koło 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Devi coś dla Ciebie : http://bebzol.com/pl/Szkoda-ze-u-nas-nie-jezdza-takie-taksowki--.9635.html może przerobisz swoje Evo myślałem o tym już jak jeździłem zetką. połączyć przyjemne z pożytecznym. komuś się spieszy, ja lubię jeździć, można to połączyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmks Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 tak w temacie to dziś zostałem pożarty przez Mercedesa CL55 AMG (wersja 500 koni) wrażenie jakbym miał silnik zepsuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Znalazłem właśnie miejsce, gdzie są prawie sami konkurenci dla zetki - Berlin. Tutaj bez problemu można wyhaczyć godnego rywala, lecz większość jeździ przepisowo (50 km/h)... i może dobrze. Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez boberek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.