maaloxx Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam Kolegów i Koleżanki Powiedzcie mi czy ktoś z Was moż mi powiedzieć co to może być. Ale odpoczątku: jak kiedyś już pisałem wywala mi bład check 340 i czasami (ostatnio nie 0011). Byłem u mechanika powiedział że prawdopodobnie to rozciagniety łańcuch ale poki co powiedział że mogę jeżdzić bo nie słychać go jakoś specjalnie…. Ale teraz do meritum : Ostanio zdarzyło mi się 3 krotnie coś takiego: mianowicie po odpaleniu silnika po dłuższym postoju jest niby ok. ale po przejechaniu jakiegos odcinka nie długiego powiedzmy …1km Natepuje takie delikatne jakby szarpniecie w czasie jazdy i… moentalnie samochod zaczyna sam zwalniac dodawanie gazu nic nie daje obroty powoli ale systematycznie spadaja żadne kontroliki się nie pojawiają (poza ew palacym się już wczesciej check-iem za kazdym razem sprawdzam czy nie pojawiła si ejaki inny błąd po takim zatrzymaniu – nie pojawia się nic).. i tak samochod się toczy toczy toczy az silnik gaśnie, mogę go poźniej odpalic ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włożeniu. Dodam jeszcze ze samochod jest dodatkowo zabezpieczony alarmem przeciw kradzieżowym czyli krótko mówiąc musze wystukać kod jak odpalam samochod jeśli tego nie zrobie to po nie wiem 2-3 min samochod się wyłączy powoli i zacznie mrugać kierunkowskazami jak choinka i wyć (ale u mnie nie wyje bo coś z syrena jest raz zaskakuje raz nie). I tak sobie dumałem że objawy wyłaczania się mojego samochodu podczas jazdy sa takie same jak w moemencie zadziałania tego systemu antynapadowego z tą tylko różnicą że nie właczają się światła i nie próbuje wyć. Pytanie po tym długi wstępie jest takie : czy to że się wyłacza podczas jazdy jest wynikeim jednak tego że coś z rozrządem czy też gupawki dostaje system antynapadowy ? pozdrawiam PS. Ciekawostka jeśli dobrze zrozumiałem artykuł w którymś z auto światów to taki antynapad jaki mam w samochodzie podobno u nas jest nie legalny.... dziwne bo z tego co wiem ten był instalowany u dealera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariush531 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Wydaje mi się że raczej z układem elektronicznym: albo alarmu albo zapłonu. Gdyby to był rozrząd to albo szwankowałby cały czas albo wcale. Tak mi się wydaje. Zobaczymy co powiedzą fachowcy z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Kolego maaloxx. Jesli to antynapad to ja bym to sprawdził tak: zegarek w rękę, uruchamiam silnik (samochód stoi, nie jedzie). Mierze czas po jakim się wyłączy silnik. I tak kilka razy. Jesli czas jest identyczny to wskazywałoby na antynapad. To, że nie ma przy tym swiateł to może być usterka lub przestawienie się tej funkcji naprzykład w trakcie odłączenia klemy. Ale może to być równie dobrze pompa paliwowa i kilka innych przyczyn. Nie stoje przy samochodzie więc trudno zdiagnozować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Kolego maaloxx. Jesli to antynapad to ja bym to sprawdził tak: zegarek w rękę, uruchamiam silnik (samochód stoi, nie jedzie). Mierze czas po jakim się wyłączy silnik. I tak kilka razy. Jesli czas jest identyczny to wskazywałoby na antynapad. To, że nie ma przy tym swiateł to może być usterka lub przestawienie się tej funkcji naprzykład w trakcie odłączenia klemy. Ale może to być równie dobrze pompa paliwowa i kilka innych przyczyn. Nie stoje przy samochodzie więc trudno zdiagnozować. Też już o tym myślałem ale o ile czas po jakim antynapad wyłączy mi samochód po nie wpisaniu kodu jest łatwy do pomiaru to określenie czasu kiedy może a przecież nie musi mi samochód tak sie zachować podczas jazdy do inna para kaloszy bo to sie zdarza narazie i oby jak najrzadziej - musiałbym jechać bardzo ostroznie i mierzyć czas za każdym razem jak ruszam, a samemu trudnojechac patrzec by jakiegos oszoloma na rowerze nie zawadzic pilnowac drogi i czas mierzc. Ale wracając do Twojej wypowiedzi to w sumie dobrze by było gdbym mógł się dowiedziec jakie inne mogą być przyczyny takiego zachowania się samochodu napisałeś pąpa paliwa – nie znam się ale już mi się powiększa liczba ew. rozwiązań czy problemów, które będzi trzeba sprawdzić i wyeliminować… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Kolego tu się kłania dobry diagnoskop oraz doświadczenie fachowca. Błędy, pomiary parametrów silnika, osprzętu i diagnoza. Inaczej to Cię może drogo kosztować eksperymentowanie i sprawdzanie podpowiedzi z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Maaloxx w tej chwili nie ma mnie w Łodzi. Ale po 1 czerwca będe. Jeli do tego czasu nie uporasz się z problemem to możemy się spotkać. Sprawdzimy więcej. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Maaloxx w tej chwili nie ma mnie w Łodzi. Ale po 1 czerwca będe. Jeli do tego czasu nie uporasz się z problemem to możemy się spotkać. Sprawdzimy więcej. Pozdrawiam. ok. super pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.