Gość matjas_69 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mam Almerka w gazie 1.4 16V 75hp. Odpalam ja regularnie z benzyny, lecz od pewnego czasu obroty zimnego silnika, na tzw ssaniu to jakies 2000 obr/min. Po tym jak lapie temperature spada do 1500 obr/min, a gdy jest w pelni zagrzany w monenci wrzucenia biegu, gdy noga jest jest na sprzegle obroty spadaja czasem do 0 czasem 500 obr/min, tak czy inaczej trzeba pompowac gazu zeby nie zgasł. Rzecz sie dzieje identycznie zarowno na gazie jak i na benzynie, wiec to nie wina, mieszalnika, prawonika, nie wiem Bóg wie czego tam jeszcze. Wymoczylem krokowy w ekstrakcyjnej, nic to nie dalo. Przepustnica czyszczona tyle razy ze juz druga tubka preparatu lezy pusta w koszu na smieci. Nie wspomne juz nawet ile razy był regulowany przez wielkich magików, co daje tylko chwilowy efekt. Dodam jeszcze ze pali 15 litrow gazu po miescie a na zbiornik idzie benzyny za 20 zl. Jakieś pomysły??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 na poczatek zakręć butlę od gazu i zobacz czy będzie tak samo, jak tak to sprawdź przepływomierz a jak kłopoty ustana to zregeneruj reduktor i będzie gitt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matjas_69 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 na poczatek zakręć butlę od gazu i zobacz czy będzie tak samo, jak tak to sprawdź przepływomierz a jak kłopoty ustana to zregeneruj reduktor i będzie gitt A moze to czujnik polozenia przepustnicy? Bawiłem się tym, ale jakolwiek regulacja była niemozliwa, może w tym tkwi problem? Tą część cieżko dostać na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 może, ale aby być tego pewnym, że gaz nie ma na to wpływu to zrób to co napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matjas_69 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 może, ale aby być tego pewnym, że gaz nie ma na to wpływu to zrób to co napisałem Sluchaj, to koniecznośc odpinać butle? jezdzac na pustym zbiorniku gazu na benzynie, sytuacja nadal ma miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Może to być też lewe powietrze. Miałem tak u siebie po czyszczeniu przepustnicy i dokręceniu śruby od silniczka krokowego. Zapomniałem że rozwaliłem trochę tą plastikową śrubę od krokowego. Łapało tamtędy lewe powietrze i też obroty wariowały, co prawda nigdy nie zgasł. Sprawdź dobrze dolot, może coś cię rozszczelniło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Sluchaj, to koniecznośc odpinać butle? jezdzac na pustym zbiorniku gazu na benzynie, sytuacja nadal ma miejsce. nikt Ci nie każe odpinać butli. na zbiorniku, przy wskaźniku ilości gazu, tam masz dwie złote rurki, a przy nich zaworki. tak jak pisał DINO poprostu zakręć ten przez który gaz idzie z butli na parownik żeby mieć pewność że chodzi na samej benzynie i tyle. Nawet z niby pustego zbiornika przez nieszczelny zawór potrafi trochę gazu przelecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matjas_69 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 No i znalazlem wine problemu. Problem ze spadkiem obrotow to kwestia regulacji na parowniku. A to ze gubi obroty nabiegu to znak ze konczy sie sprzeglo i nie ma siły do konca wysprzeglac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.