Gość radion Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Primery [P12] 2.2 dci S z 2005r (angol). W najbliższym czasie planuje przekładkę (może ktoś kogoś poleci..?) i za jednym zamachem chciałem dodać kilka drobiazgów - kamera cofania i tempomat. Tu rodzi się pytanie: czy wystarczy wszystko podłączyć do komputera i już, czy komputer i wyświetlacz poradzi sobie z tym czy też są do wymiany? Dodam, że kierownicę z guzikami do tempomatu już mam zaklepaną. Doradzi ktoś coś? (dodam, że jestem kierownikiem nie mechanikiem czy elektrykiem;), więc proszę o wyrozumiałość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 WITAM ,OSOBIŚCIE ODRADZAM PRZEKŁADKE BO KOSZTA I JESZCZE RAZ KOSZTA A I TAK ZAWSZE COŚ NIE BĘDZIE DZIAŁAĆ NIE BAW SIĘ W TO ! W NISSANIE JEST BARDZO NAPCHANE ELEKTRONIKI BEZ INGEROWANIA W TO JEST WYSTARCZAJĄCO PROBLEMOWA BYNAJMIEJ JA MAM PRIMERKE PONAD 3 LATA I NIE ODWAŻYŁ BYM SIE TAM GMYRAĆ W KABLACH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radion Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Ja mam moją od 2 lat ale nie opłaca mi się jej sprzedać bo wzialbym o wiele mniej niż jest warta:( liczyłem nie raz i jest to najlepsza dla mnie opcja. Chce przy okazji polepszyć wyposażenie pytanie czy to jest warte? Wszystkie. czesci biorę z 1źródła więc cena lepsza będzie ale czy mój komputer to obsłuży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...