Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

DODATKI do P12

Gość radion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jestem posiadaczem Primery [P12] 2.2 dci S z 2005r (angol). W najbliższym czasie planuje przekładkę (może ktoś kogoś poleci..?) i za jednym zamachem chciałem dodać kilka drobiazgów - kamera cofania i tempomat. Tu rodzi się pytanie: czy wystarczy wszystko podłączyć do komputera i już, czy komputer i wyświetlacz poradzi sobie z tym czy też są do wymiany? Dodam, że kierownicę z guzikami do tempomatu już mam zaklepaną. Doradzi ktoś coś?

(dodam, że jestem kierownikiem nie mechanikiem czy elektrykiem;), więc proszę o wyrozumiałość)

WITAM ,OSOBIŚCIE ODRADZAM PRZEKŁADKE BO KOSZTA I JESZCZE RAZ KOSZTA A I TAK ZAWSZE COŚ NIE BĘDZIE DZIAŁAĆ NIE BAW SIĘ W TO ! W NISSANIE JEST BARDZO NAPCHANE ELEKTRONIKI BEZ INGEROWANIA W TO JEST WYSTARCZAJĄCO PROBLEMOWA BYNAJMIEJ JA MAM PRIMERKE PONAD 3 LATA I NIE ODWAŻYŁ BYM SIE TAM GMYRAĆ W KABLACH :)

Ja mam moją od 2 lat ale nie opłaca mi się jej sprzedać bo wzialbym o wiele mniej niż jest warta:( liczyłem nie raz i jest to najlepsza dla mnie opcja. Chce przy okazji polepszyć wyposażenie pytanie czy to jest warte? Wszystkie. czesci biorę z 1źródła więc cena lepsza będzie ale czy mój komputer to obsłuży?

Ja mam naj bogatszą wersie i nie raz mam tego dosyć jak jest zimno coś 0 stopni to dzieją sie dziwne żeczy jak obracam kierownicą to radio się zgłaśnia albo stacje radiowe się zmieniają i inne tam pierdoły i ty chcesz koniecznie w to wyposażyć swoje auto ja mam to zrobione fabrycznie i mam problemy a ty chcesz to dodać do auta życze powodzenia , a czy wiesz że trzeba wymienić szybe z przodu jak chcesz zrobić przekładke ? to będzie od groma roboty z tą przekładką .

Gość mirekg9

Części może i będziesz miał tanie, ale wątpię czy masz fabrycznie poprowadzoną instalację do tych dodatkowych bajerków?!

Tu też zaczną Ci się schody.