krzysiek1958 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witam. Jak w temacie . Z czym sa zwiazane. Duzo osob pisze ze wymigalo im kody np. 141,142 143,144,ostatnio tez 146(poprosilem kolege zeby po naprawie napisal) . Otoz nikt nie napisal po naprawie jak sie ich pozbyl i czego dotycza. . Gdybamy na forum ze moze to bledy zwiazane z immobiliserem . Bledy te wyskakuja zarowno w benzynie i dieslu.Wiec jesli ktos mial taki blad i sie go pozbyl to niech napisze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 jeżeli chodzi o benzynkę to są błędy II sondy za katem albo usterka tak jak w kodach, czyli błąd zasilania grzałki itp. czyli do wymiany lub do sprawdzenia czy jest prawidłowo zasilana, przyczyny mogą być różne a jeżeli jest zainstalowana instalacja LPG to zazwyczaj jej regulacja, nieraz da radę obejść to tulejką na sondę odsuwając ją od spalin, popatrz TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Czesc Dino. Dzieki za linka. Tak jak tam jest to byloby do gniazda OBD2 ze stawiasz zero przed kodem i wychodzi np. P0144. Tak zrobil kolega zP12 ze wymigalo mu 705 a na komputerze pokazalo P0705. Nie wiem tylko czy dla OBd1 bedzie to oznaczalo to samo. Kolega napisal ze wymrugalo mu 146 w p10(benzyna) razem z 21 . Co sie tyczy diesla p11,p11.144 to kiedys and pec napisal na forum ze z bledem nr 18 (nastawnik pompy wtryskowej ) wymigalo mu 144 . Tez podejrzewal immobiliser. A moze to faktycznie jest powiazane z zaplonem no ale immo tez jest powiazane z zaplonem. Juz sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 raczej nie może wybłyskać w benie kodu dla diesla, może wybłyskało mu 0121 (przepustnica poza zakresem), nie wiem, bo jak kody błyskają to cały zestaw razem z zerem czyli masz 0140 i tak błyska a nie 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Mi dzisiaj wymigało 18,34, 143. Motor cd20t. Po wymianie nastawnika. Bledy 18 i 143 skasowałem, pozostał 34 ale brak jest przejścia na cewce od czujnika wzniosu igły na wtrysku sterującym. Nie można skasować 34. Co to było 143 to nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Wlasnie o to chodzi ze nikt nie wie. Kiedys na forum pisal and pec ze jemu sie wlasnie pojawil taki blad z bledem nr 18 .Po wyczyszczeniu nastawnika znikl. Na forum terrano tez kolega pisal ze wymigalo mu 144 albo 146. I tez po wykasowaniu blad znikl. Nie wiem czy jakas czarodziejska rozdzka. Sprawdz jeszcze raz czy nie powrocil blad nr18. On nie wyskakkuje bez powodu. Dotyczy to rowniez bledu nr 34. Tez nie wyskakuje bez powodu Jesli masz osprzet bosch i nie pokazuje zadnego oporu to wymiana wtryskiwacza. Jesli ZExel to nie pokaze zadnego oporu i tez wymiana Nie dotycztalem dobrze ze po wymianie jest nastawnik. Wiec 18 nie powinna powrocic. Bledy z serii140 oznaczaja problem z immobiliserem. Chociaz w p11 2.0 TD jak wyskoczy blad 144 to mozna go wykasowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.