Gość Andrews Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Witam, jestem tu nowy. Mam P10 94 2.0 benzyna sprowadzdzona z Holandii z gazem koltec. Mam problem z gazem poniewaz auto ostatnio stał sie bardziej mułowate i więcej pali (80 km mniej przejeżdzam na zbiorniku tj.ok.15l/100km). W pobliżu nie mam warsztatu, który by mógł zdiagnozowac moją instalacje prócz Opla. Ale tam gościu nie mogł znaleść komputera. W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktoś wie może, gdzie znajduje sie w Primerze komputer gazu, jak on wyglad, jak wyglą,a gniazdo diagnostyczne. - instalacja gazu była montowana w Nissanie. Z góry z każdą informacje Bardzo dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artek Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Każdy montujący sam wybiera miejsce na komputer i resztę podzespołów niewiem jak w twojej instalacji ale ja mam kostkę a wniej 8 pinów w dwóch rzędach (instalacja Lowato II generacji). jak masz montowane w ASO to Tam zadzwoń i zapitaj gdzie oni takie rzezczy zwykle montyją. podaj z papierów producenta typ komputera (podają te nazwy na rachunkach) Mój komputer zanontowali na tylnej ścienie komory silnika obok filtra paliwa. pozdrawian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrews Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Dzięki za odpowiedz. Ale moją Primerę sprowadziłem z Holandii i tam instalacja LPG była zamontowano, w ASO Nissan. W związku z tym nie mam możliwości kontaktu z serwisem (bariera językowa). Wiem tyle , że komputer powinien znajdować się gdzieś we wnętrzu pojazdu. Papierów ze schematem instalacji nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mepszo Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 komputer to może być wszędzie pod maską i kabinie może zacznij od składu mieszanki parownik i tak się ręcznie reguluje , może sonda /też ją sprawdzisz bez kmputera/ A jak jest na benzynie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrews Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Na benzynie jest lepiej, nie jest tak mułowaty (nie sprawdzałem spalania ). Jeśli chodzi o parownik, nie bardzo wiem jak wygląda taki regulator(jakiaś śrbka??). O sondzie nie pomyślałem (w jaki sposób mogę ją sparawdzic, jak ona wygląda i gdzie się znajduje?). dzięki bardzo z odpowiedz Pozdrawiam Primera 94' 2,0 SLX gaz koltec automat[/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mepszo Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 powinieneś pojechać do gazownika . Jaki masz przebieg w swoim autku .? zmieniałeś filterek gazu? to może być wzystko np. parownik już swoje pszejechał i nie ma już swojej wydajnośći . jak masz małe pojęcie na temat instalacji to ja poszukał bym pierwszego lepszego gazownika . Napewno ci pomoże/to nie jest droga inwectycja/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrews Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Apropo kosztów, parownik (reduktor) do moje instalacji kosztuje 900 PLN bez montażu. dlatego zastanawiam się czy gdybym zamontował parownik włoski (gdyby była taka potrzeba) czy coś by sie stało, czy miało by to większe znaczenie. Umuwiony jestem własnie w warsztacie sewisującym instalacje koltec, ale dopiero na wrzesnia. Pozdrawiam :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.