Grimm Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Mam ciągle ten sam problem z przewodem elektrycznym w tylnej klapie w sedanie. Kabelki są poprowadzone w gumowej osłonie, która jest fabrycznie nie fortunnie umieszczona w rogu tylnej klapy miedzy zawiasem a teleskopem. W ciągu około 4 lat jak mam primkę to co roku muszę rozcinać wiązkę i motać się z załamanymi przewodami na których robi się przerwa gdy otwieram klapę i czasem któreś światło w klapie znika. Próbowałem już różne rzeczy, grubsze kable, grubsza gumowa osłona, inne ułożenie kabla z wiązką. Zawsze to samo i znowu mnie czeka "zabawa" głupiego bo czasem znika jedno światło tablicy rej. Może macie koledzy podobny problem z którym się uporaliście. lub macie jakiś skuteczniejszy sposób na ten przypadek. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 może kable do robotów są wytrzymalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 coś musisz mieć nie tak, ja mam p11 sedan i od 10 lat nie ruszałem tych kabli, bo nie mam z tym żadnego problemu. Może poprzedni właściciel coś Ci w aucie gmerał. Popatrz czy w innych autach z jest tak samo jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 kable do robotów odpadają bo mają dziwne końcówki Wydaje mi się że wszystko jest tak samo, oprócz osłony gumowej którą musiałem wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 a w ASO byłeś...może tam coś sensownego podpowiedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Spróbuj dobrej jakości przewodów głośnikowych-plecionka bardzo giętka (w sklepie z elektroniką doradzą które), dodatkowo skręć -nie lutuj ( w niskich temp będzie się łamało) i na koniec nie koszulka termokurczliwa tylko taśma izolacyjna płócienna i powinno wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 taśma izolacyjna płócienna i powinno wytrzymać Taśma izolacyjna i płócienna, jak chwyci troche wody, a potem mróz, to dopiero będzie pękac! Ja właśnie mam ten sam problem co Ty :/ Juz po tej zimie, znów musiałem sztukować przewody, bo popękały Narazie jest ciepło, ale myślałem, żeby zrobić je w stalowym oplocie (coś w stylu węzyków takich, jak masz pod umywalką)odpowiednie fi, aby wpuścić tam wiązke, dosztukować, odpowiednio zabezpieczyć <hmm> może to działać ! <hyhy> Albo ładny, czarny przewód do Karchera, który ma stalowe zbrojenie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdi Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 wymienić tą część kabli na kabelki od żelazka, one mają najlepszą (miękką izolację i odporną na skoki temperatur) a starsze kabelki posiadały jeszcze dodatkowo wkłady z czegoś w rodzaju bawełny właśnie dlatego aby nie pękały - w jednym z moich poprzednich aut miałem ten problem z kablami od abs i to mi poradził mechanik, od tej pory już nie wiedziałem co to są pękające kable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.