Gość QXs Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Nastał dzień w którym moja czerwona biedronka dotarła na hamownię. Do tej pory biedronka przeszła następujące mody: CAI ze stożkie JAckySpoer, Przelot 2 cale od kolektora seryjnego z wydłubanym katem do końca gdzie znajduje się uniwersalny WM Sport, oraz przyspieszony zapłon. Pierwszy pomiar na hamowni został dokonany na 3cim biegu z włożonym silencerem w tłumiku. Kolejne dwa na czwartym i piątym już bez wkładki. Cyferki mnie mile zaskoczyły natomiast sam przebieg mocy i momentu jest co najmniej żenujący. Moje pytanie do speców (czyli was ) To co może być przyczyną takiego przebiegu wykresu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Nieprawidłowa praca układu zapłonowego (Świeca, kopułka, palec, przewody WN) Dodatkowo zmierz ciśnienie w układzie paliwowym bo ten spadek momentu jest podejrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Przewody wymieniłem dwa tygodnie temu. Palec kopółka i świece mają rok. Dzisiaj zamówiłem nowe. Jak tylko przyjdą i wymienię dam znać czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.