Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

syczenie w okolicach schowka!


Gość damiano1718
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mysle tylko czy to nie bedzie dzialac negatywnie na klime.. moze to ze rurki sa gole fabrycznie ma jakis cel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego to akurat nie wiem. Jak kupilem auto to gruba rura byla otulona, ale pozniej zdjalem to bo nie moglem patrzec czy rura jest lodowata. Teraz ponownie zalozylem i nie wiedze zadnych zastrzezen, 2 dzien uzytkuje klime z tym i jest ok. Rurke kolo aku musialem otulic, zeby znowu sie nie rozwalila, i tak jest dorabiana 3/4 rurki jest z rurki miedzianej. Przy aku zrobilem tak: http://imageshack.us/photo/my-images/9/11062011325.jpg/'>http://imageshack.us/photo/my-images/9/11062011325.jpg/ , kolo silnika tak: http://imageshack.us/photo/my-images/9/11062011325.jpg/ , tylko na tej rurce zostawilem kawalek golej rurki, zeby moc spr. czy jest zimna. Otulilem jeszcze rurke wychodzaca z kompresora (wysokie cisnienie), wedlug mnie ona jest za blisko wydechu i miski olejowej i sie bardzo od tego grzeje, wiem ze czynnik schladza sie na skraplaczu, ale jak dojdzie tam chlodniejszy tym lepiej. http://imageshack.us/photo/my-images/10/11062011327.jpg/ , http://imageshack.us/photo/my-images/90/11062011328.jpg/ , http://imageshack.us/photo/my-images/96/11062011323.jpg/ . Do tych otulin jest specjalna tasma, ale ja jej nie mialem i pozaciskalem paskami plastikowymi.

 

U znajomego w renault megane rurka biegnaca bardzo blisko silnika (gruba rura) jest oslonieta taka otulina fabrycznie. Zobaczymy jaki to efekt da w upaly, dam znac jak bd poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja ja troche przerobilem. Kawalek rurki wychodzacy z osuszacza jest z almery n15, przegialem ja w druga strone, jest zlaczka i idzie miedziana rurka, znowu zlaczka i do parownika juz aluminiowa orginalna. Stara rurka byla zgnita na tym odcinku, co naprawilem to w nowym miejscu wychodzilo, a nowa celowo tak powyginalem zeby szla nad aku.

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Ze skraplaczem niby wszystko ok, szczelny, dobrze schladza itp, ale dzis zauwazylem takie cos w jednym miejscu: http://imageshack.us/photo/my-images/689/13062011331.jpg/ . Podejrzewam ze poprzedni wlasciciel obchodzil sie troche za ostro z myjka. Nic sie nie stanie od tego ze wylecialo kawalek zwoju? Ten kawalek zwoju wisi miedzy chlodnicami, moze go jakos wsadzic i przykleic? Z klima jak najbardziej jest wszystko ok.

 

Po paru dniach testow, musze powiedziec ze otuliny na rurach sprawuja sie znakomicie. Wszystkie rurki od klimy (gole) zostaly otulone i jest ok. Niezaleznie od temp. na dworze i temp. silnika klima mrozi. Wczesniej jak rury byly gole, to na cieplym silniku klima owiele gorzej chlodzila. Dowiedzialem sie ze w klimatyzacjach stacjonarnych otulana jest rura gazowa i cieczowa, aby byly jak najmniejsze straty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o to chodzi zeby silnik ich nie ogrzal, a u mnie przed zaworem jest ledwo letnia.

 

Mogl sie nissan troche bardziej postarac, od tego silnika sie wszystko strasznie grzeje, nawet blotniki mam bardzo cieple, w tino dali oslone na silnik, oslony termiczne... i sie nic tak nie grzeje jak tu.

 

A z tym brakiem lamelek w skraplaczu co mozesz mi o tym powiedziec. brak wynosi 2cm w jednym rzedzie, pare postow wyzej dalem fotke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic to nie przeszkadza. Jak trzyma szczelnosc to nie masz sie co martwic

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...