Gość michal00001 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam, niedawno kopiłem p11 2.0td z 96r, problem był taki ze auto dużo paliło, kopciło na czarno i nie miało mocy. check pokazywał błąd 21 - zawór czasu kąta wtrysku w pompie wtryskowej okazało się ze był przestawiony rozrząd na pompie o 1 ząbek. Po poprawieniu auto troszkę gorzej zapala. Check pokazuje 55 - brak błędów. Cicho pracuje, mniej kopci, dostał mocy. Po odpaleniu obroty przez około 3-4s podnoszą się do 700, najpierw 300-> 400 -> itd... Po włączeniu klimy obroty wzrastają do 800 i mniej falują. po naciśnięciu i puszczeniu pedału gazu, obroty spadają do 900-1000 zatrzymują się na chwile i spadają dalej do 700. po uruchomieniu, auto delikatnie faluje obrotami 600-700-800 czasami ale rzadko z chodzi do 400 (nie gaśnie ani na wolnych ani przy hamowaniu silnikiem) Jezeli chodzi o spalanie jeszcze nie sprawdziłem. Przepływomierz ma 2.03V Pod noga pedał gazu delikatnie czuć jak by chodził chropowato (skokowo) Proszę o pomoc co sprawdzić i od czego zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Michal trzeba najpierw sprawdzic kat wtrysku. dla silnika z 1996r wynosi on 0,82+/-0,07mm. Sprawdzisz czujnikiem zegarowym.Najprawdopodobniej bedzie przestawiony. Obroty jalowe maja byc na poziomie 725+/-25 obr/min. Niestety za sprawdzenie kata wtrysku jesli nie zrobisz tego sam bedziesz musial zaplacic. . Ale z kolei bedziesz wiedzial czy masz dobrze ustawiony rozrzad. Przy okazji sprawdz jak dziala alternator, czy gdzies nie zasniedzialo na polaczeniach. Tez lubia obroty falowac przez to . Jak sie silnik zagrzeje ponad 70 stopni sprawdz zawor EGR czy dobrze dziala . Jesli chcesz to mozesz go zaslepic Jak to zrobic masz TUTAJ. Jak wiesz jak sprawdzic alternator i jesli potrafisz zaslepic egr sam to za to nie zaplacisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal00001 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 zapłon ustawiony, alternator sprawny, EGR - po wyjęciu był zamknięty i lekko się uchyla palcami, auto nie kopci wiec raczej ok. W wczoraj wymieniłem filtr paliwa - sprzedający zapewniał ze był niedawno wymieniany, do wymiany zmusiło mnie to ze w filtrze zrobiła się "dziura" i układ się zapowietrzył. W filtrze było masę śmieci. założyłem nowy a jutro do paliwa doleje jakiś STP i zobaczę co będzie. Macie jeszcze inne pomysły od czego mogą falować? zauważyłem ze po włączeniu klimy obroty się wyrównują i nie falują, ale nadal zaraz po odpaleniu faluje obrotami. znalazłem na forum ze pomaga wyczyszczenie nastawnika od jakiś opiłków metalu, tylko nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji jak to zrobić... mógłbym prosić o jakiś link? Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.