marcin959 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam Od niedawna posiadam Patrola Y61 2,8 tdi 2000r 330,000 km ( przebieg ) na zimno silnik pali idealnie szybko, gdy jest rozgrzany muszę go kręcić duzo dłużej.Gdy jest rozgrzany za każdym razem muszę podgrzewać świecę(wtedy zapala szybciej) czy to jest normalna procedura czy powinien odpalać bez podgrzewania świec.Z góry dzięki za odpowidż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Spotkałem się z problemem. Zazwyczaj pierwszą diagnozą jest "padająca pompa wtryskowa", co się nie potwierdza. Znam 3 przypadki gdy wymiana głowicy w pompie nic nie dała. Znajomy założył nową pompę i też klapa. Ostatnia hipoteza, to sterownik silnika i usterka pamięci typu EPROM. Zajrzyj pod deskę rozdzielczą i podaj oznaczenia ze sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin959 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Chodzi o te oznaczenia ? custom ers 23710VB304 parts 407913-1477 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tak, to to oznaczenie. Sterownik jest starego typu i nikt nie chce korygować w nich dawki programowej. Praktyczne rozwiązanie, do którego udało mi się dojść jest takie: 1.Znajdź dobre Bosch Diesel Centrum. 2.Poproś o: - sprawdzenie ustawienia rozrządu, - ustawienie przy pomocy zegara początku wtrysku na 0,92 (+-0,04 mm), - skorygowanie nastawnikiem na pompie dawki mechanicznej przy użyciu komputera. Wszelkie droższe naprawy i wymiany typu remont pompy można robić pod warunkiem, że wykonawca zwróci kasę jeśli nie przyniosą rezultatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin959 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 właśnie byłem na badaniu. Mistrz stwirdził że powodem mojego problemu jest pompa paliwowa (zuzycie , duzy przebieg) wszystkie czujniki działają poprawnie, silnik pracuje bardzo równo idealnie, kąt wtrysku podobno został już wczesniej podniesiony(przed moim zakupem) żeby rozruch był mozliwy.Diagnoza regenerować pompę wtryskową koszt regeneracji około 4000,00zł kosztorys mistrza zaznaczam ,że mistrz nie regeneruje pomp poleca firmę z Gdańska.Szukam następnej Bosch Diesel Centrum do diagnozy silnika możesz kogoś polecić z góry dzięki. mieszkam na Mazurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Koszt głowicy Boscha to 1800 zł. Wymiana i skalibrowanie pompy ok. 400. Razem 2.200. Można wymienić jeszcze zawór przestawiania kąta wtrysku. Mogę polecić firmę Wachowiak Diesel Bosch Centrum z Krotoszyna pod Poznaniem lub Włoch Diesel Bosch Centrum ze Skrobowa k. Lublina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin959 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Dzieki za pomoc Niebora mam nadzieje ,że sobie poradzę z problemem. Pozdrawiam i zapraszam na Mazury. www.sportsyachting.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dziękuję za zaproszenie. Czy ryby tam jeszcze są ? Będę też wdzięczny za informację o rezultacie naprawy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.