ara502 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Witam Mam mianowicie problem od jakiegoś czasu z ABS. Przy końcowym momencie hamowania załancza się pompa i pedał zaczyna się blokować(jak przy załączonym ABS). Kontrolki i komp nie pokazują tego jako błędu. Lecz jest to uciążliwe bo kilka razy było już mi ciepło że nie uda mi się zatrzymać samochodu. Może ktoś ma jakąś propozycję co z tym robić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 U mnie podobnie zaczęło się dziać jeszcze się temu nie przypatrywałem dlaczego tak mi się dzieje i z jakiej przyczyny , narazie ze względów bezpieczeństwa wyjołem bezpiecznik i nie mam ABS-u ale za to bezpiecznie chamóje jak wrócę z wczasów i znajdę chwilkę to pogrzebie u siebie może dojdę co się dzieje czy to nie sterownik daje popalić przypadkiem jak bys problem rozwiazał opisz na forum pozdr zrób diagnoze abs czy swieci sie kontrolka abs? sprawdz płyn hamulcowy czy nie jest starszy od wegla poszukaj autodiagnostyka abs u pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 zrób diagnoze abs czy swieci sie kontrolka abs? sprawdz płyn hamulcowy czy nie jest starszy od wegla poszukaj autodiagnostyka abs u pozdrawiam Daniel A najpierw sprawdź czy czujniki przy klockach sie nie powysuwały lub pochowały. Bo wiecie, ze przy klockach sa czujniki, które potrafią się poprzestawiać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aqu Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Mam podobny objaw z tą tylko różnicą że pompa włącza się w pierwszym momencie dotknięcia nogą do pedału. Dzieje się to bardzo sporadycznie ale jest upierdliwe. Wygląda to tak jakby któryś czujnik (przy kole) od czasu do czasu nie widział obracającego się koła Czyli albo zasyfione złącza czujników albo pada któryś czujnik Jeżdżę tak już rok ale chyba czas wyjąć bezpiecznik a kiedyś w końcu trzeba będzie zanurkować pod spód i obczaić co tam zdycha Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Mam podobny objaw z tą tylko różnicą że pompa włącza się w pierwszym momencie dotknięcia nogą do pedału. Dzieje się to bardzo sporadycznie ale jest upierdliwe. Wygląda to tak jakby któryś czujnik (przy kole) od czasu do czasu nie widział obracającego się koła Czyli albo zasyfione złącza czujników albo pada któryś czujnik Jeżdżę tak już rok ale chyba czas wyjąć bezpiecznik a kiedyś w końcu trzeba będzie zanurkować pod spód i obczaić co tam zdycha Pozdrawiam Sprawdzałeś położenie czujników ABS? czasami wystarczy delikatnie wysunąć i wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aqu Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Sprawdzałeś położenie czujników ABS? czasami wystarczy delikatnie wysunąć i wraca do normy. Nie zaglądałem, nie wiem czy te czujniki są przykręcane czy tylko wsunięte. Bliżej wakacji trzeba będzie luknąć. Jaka powinna byc odleglosc czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Nie zaglądałem, nie wiem czy te czujniki są przykręcane czy tylko wsunięte. Bliżej wakacji trzeba będzie luknąć. Jaka powinna byc odleglosc czujnika? W mm nie podam ale powinny być wysunięte. Tzw metoda prób i błędów Edytowane 3 Czerwca 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 witam czujniki abs nie sa w klockach tylko wsunięte bez możliwości zmiany pozycji - opcja czujnik do złącza moga być zasniedziałe konektory w przednich kolach wchodza w kierunku komory silnika jakies 20cm od czujnika otwórz wtyczke i zmierz powinien mieć ok 1,2 kohma wbij kable z miernika i poruszaj i zobacz czy sie oporność nie gubi z tyłu wtyczki sa pod rama dostepne ta sama opcja - jeśli bedzie wsio ok wykręć czujnik i wyczyść ale dzień wcześniej popsikaj odrdzewiaczem bo to nie taka prosta operacja sa zapieczone jutro poszukam instr do diagnozy abs i wstawie pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Od poniedziałku się biorę za Tyranka bo jeszcze dojdzie mi wymiana klocków z przodu i łącznik stabilizatora mi sie posypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Jeżeli się nie poodsuwały to sprawdź czujniki i koronki, żeby nie było na nich opiłków i błota. to samo miałem kiedyś w Audi, tam był niedosunięty czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.