keey Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) A tak przy okazji grzebania, fotografowania itp., znalazłem przewód gumowy fi wew. 5, który nigdzie nie jest podpięty. Zaznaczyłem go na foto. Co to jest? A reduktor mam OMVL. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez keey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 odpowietrzenie skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 widzę jednego Co się przekonał wyższością hany nad Railem/Valdkiem ... no i odpowiednio dobrany reduktor,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) A dlaczego Dino miałby mnie nie przekonać? Jestem laikiem lpg-owym. A każda rada, sugestia, krytyka jest mile widziana. W Bogatyni, w której mieszkam nie ma gazownika, więc moim LPGojcem został Dino . Cześć ponownie. Odpiąłem dzisiaj wtyczkę od analogowe wskaźnika ilości gazu, oczywiście wielozawór ładni klikał i puszczał gaz. Wykręciłem wkręt, który wskaźnik trzymał i zastosowałem mniejsze i bardziej zgrabne. Pomyślałem, że rozbieżność we wskazaniach może wynikać z powodu nieodpowiedniej odległości pomiędzy wskaźnikiem a wielozaworem. Póki co, na postoju wskazuje poprawnie. Przed "przerobieniem" całość wyglądała tak: Czy to poprawny montaż? Poranne boje. Kicha normalna. Na postoju ok a w trakcie jazdy lipa. Może pływak? Może lata wskazówka w analogowym? Edytowane 3 Czerwca 2011 przez keey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 zbiornik zamontowany OK, czyli jak stoi to wskazuje OK a jak jedziesz to potrafi przełączyć??, wyjeździj gaz i wyjmij wielozawór z butli i zobacz czy wszystko OK rurką do poboru gazu, pływak nie ma znaczenia on tyklo wskazuje poziom i odcina tankowanie, a może się zawiesił i w zbiorniku nie ma gazu a pistolet odbija, ???? musisz wyjąć i sprawdzić, czyli odkręcamy rurki miedziane i powoli luzujemy imbusem wielozawór, najlepiej w jakimś przewiewnym miejscu zacznie uchodzić końcówka gazu i jak już nie będzie syczeć to wykręcamy do końca, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Niestety nie mogę w trakcie jazdy sprawdzić jak zachowuje się wskaźnik analogowy. Na postoju pokazuje 3/4 zbiornika czyli tak jak wskazówka analogowego. W trakcie jazdy zapala jedną zieloną, po chwili rezerwę i puszcza Pb. Chwilę później załącza gaz, rezerwa, PB i tak cały czas. Po zatrzymaniu zapalone 3 zielone diody. Zgłupieć idzie. Ostatnio tankowałem pod korek i weszło ok. 19 litrów, co przy przejechanych prawie 200 km wydaje się prawidłowe. Teraz wylatałem 80 km i przełącza na Pb. Póki co odepnę od analogowego kabelki do wskaźnika z diodami. Z poprzednich postów wywnioskowałem, że powinien przełączać na gaz? Czy trzeba coś np. mostkować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 jak odepniesz to nie będzie wskazań poziomu i tyle, a do przełączania może być inna przyczyna, bez podpięcia fejsa nie sprawdzisz, ale może być problem w poborze gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Cześć, poniżej ilustracje z jazdy. Później skończyła się bateria laptopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Cześć, poniżej ilustracje z jazdy. Później skończyła się bateria laptopa. Coś puszcza ciśnienie (3 fotka), skacze dziwnie, przyjrzyj się reduktorowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 temperatura przełączania dość wysoka, obroty zmniejsz, po co zmieniałeś czujnik temperatury reduktora??, ciśnienie jakoś dziwnie skacze na reduktorze, ciśnienie autoadaptacji jakoś dziwnie małe 0.15, prawdopodobnie reduktor już nie daje rady i schodzi z ciśnieniem ponizej 1.15 i nie chce się podnieść i dlatego jeździsz na PB, podłącz lapka i przjedź się kawałek patrząc na OSC, zobacz jak cisnienie leci na reduktorze i sprawdź kiedy się przełącza, jak masz możliwość zapisania to zapisz aktualne ustawienia i przeprowadź autoadaptację od nowa i zobaczysz co i jak się poukłada w programie, mi nei chciał się zainstalować na lapku, jakiś trojan zgłąszany, ale powalczę jeszcze i oblukamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 jeszcze jedna kwestia jak dodajedzie gazu to zawsze będzie skakać cisnienie bo przepustnica rusza membraną ,,,w reduktorze ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 delikatnie skacze, ale nie aż tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Właśnie problemem jest te przełączanie na Pb. Czasami przełącza a czasami nie. Gdyby to było regularne... W każdym razie chyba zamówię Magic III. Autko już po autoadaptacji. Lekko go przygazowałem na luzie i co sądzicie? Czy nie jest za wysokie ciśnienie powrotu na Pb? Czytałem gdzieś na necie, że różnica między roboczym gazu a powrotu powinna wynosić 20-30%. Edytowane 8 Czerwca 2011 przez keey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 hmm no tak, AA zrobiłeś a mapy to kto pozbiera??? widzisz, że ciśnienie już tak nei lata?? ale i tak bym zmienił reduktor, ten Twój nie ma chyba regulacji i co najwyżej można mu włożyć podkładkę aby lepiej działał, do tego obniżył bym ciśnienie z 1.26 na 1.15 do puki nei zmienisz reduktora, przełączył Ci na PB jak gazowałeś?? bo ciśnienie pada poniżej 1,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W czasie "testów" nic nie przełączało na Pb. Nie wiem o co chodzi z mapami? Jak je pozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 instrukcja str. 27 hmmm leniuszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keey Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Moja instrukcja ma tylko 22 strony. Nie jestem pewny jaki mam sterownik czy v3 czy starszy. Nie wiem jaka będzie reakcja sterownika gdy do konfiguracji użyję oprogramowania mini sec v3. W budowie niby tylko dodany został filtr przeciwzakłóceniowy (auta francuskie przejawiały problem - z lpg następował powrót na Pb), może tak też jest w przypadku P12? Zorientuję się w serwisie a potem otworzę instrukcję, tym razem ta, która ma 38 stron. Już wszystko jasne. Otwieram instrukcję na stronie 27. Konfliktu softu nie będzie. Po przebojach już wiem, że soft mini sec v3 nie łączy się ze starszymi wersjami sterowników. Wykrywa podłączenie ale nie nawiązuje komunikacji. Wracam więc do poprzedniego oprogramowania. Niestety bez wpięcia w podciśnienie nie pozbieram map. Proszę rzucić okiem na screeny z czasów wtrysków na Pb i lpg, po wymianie reduktora na Magic III. Przy autoadaptacji dysze ok. Screeny robione na biegu jałowym, obciążenie to światła mijania. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez keey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 hej własnie pisałem wcześniej, ze bez MAP-a nic nie ustawisz niestety, trzeba zebrać mapy i dopiero można coś powiedzieć jak się wszystko poustawia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.