Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam, na początku maja br zakupiłam Almerę Tino rok 2002, silnik Di 2,2 i pojawił się problem. Przy obrotach 2000 - 2500 auto szarpie przy dodawaniu gazu i zdejmowaniu nogi z gazu oraz czarny dym leci z rury. Pomyslałam, że ma taki czuły gaz. Ale po jakimś czasie przy dodawaniu gazu zaczął szarpać i zapaliła się kontrolka silnika. Oddałam więc auto do mechanika, który stwierdził, że to przepływomierz i go wymienił (koszt 504 zł), przy czym poinformował, że jeśli odepnie się ten przepływomierz to auto jedzie zdecydowanie lepiej. Dodał jeszcze, że juz nic innego nie wymyśli i, że to z pewnością też coś dzieje się z pompą wtryskową. Po wymianie przepływomierza problem jako tako nie zniknął. Pisze jako tako bo juz nie kopci na czarno tylko jakiś dym szaro-biały leci. Chcąc sie upewnić pojechalam do ASO. Podpięli pod komputer, gdzie stwierdzili, że przepływomierz jest nadal uszkodzony a nic nie wykrywa, że uszkodzona jest pompa wtryskowa. Ponownie pojechałam do mechanika z reklamacją, wymienił na kolejny przepływomierz, ale nadal twierdzi mechanik, że uszkodzona jest pompa. Niestety jeżdżę z problemem i nie wiem co robić. Prosze o radę, bo autp nie jeździ płynnie i nadal szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof123 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Miałem podobnie, ale to był uszkodzony zawór EGR. Odłączyłem przeodzik gumowy od EGR i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Miałem podobnie, ale to był uszkodzony zawór EGR. Odłączyłem przeodzik gumowy od EGR i jest ok. Ale tam dochodzą dwa przewody{rurki gumowe}które to czy obydwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benio36 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Radze Ci omijaj tego "mechanika" z daleka.Ponad 500 zł za przepływkę to złodziejstwo(wymiana nawet jak dla kobiety inteligentnej 10 min bez brudzenia rączek) nowa na allegro kosztuje 260 zł, Boscha w Inter Carsie 166 zł. Co do problemu szarpania to sprawdź wszystkie przewody paliwowe i podciśnienia czy są szczelne potem wymień filtra paliwa jeżeli będzie bez zmian to kombinuj z EGR.Kiedyś widziałem na naszym forum fotkę umiejscowienia tego przewodu od EGR.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 filtr paliwa jest wymieniony. Jeszcze raz ponawiam, który przewód od EGR odłączyć? Dzięki z góry z błyskawiczną odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.