Myrek Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Czy ktoś zrobił sobie interfejs diagnostyczny do nyski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzyk Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Podobno ktoś w Gdyni ma ale to wiem tylko z opowiadań, na własne oczy nie widziałem. Generalnie do prostej diagnostyki nie potrzeba interface'u. Jak chcesz sprawdzić czy są jakieś błedy wystarczy uruchomić komputer w trybie samodiagnozowania i obserwować kontrolkę MIL . Nie wiem tylko czy każda nyska z kompem tak ma, ale silniki GA i SR na pewno. Sęk w tym, żeby znać opis kodów błędów. Do swojego silnika taki opis posiadam, ale w innych silnikach mogą być inne kody. pzdr. Bzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Proponuję zajrzeć do działu Zrób to sam http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=14 A oto przepis na autodiagnostykę silników GA, SR http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Mi chodzi o coś bardziej rozbudowanego, czyli interfejs podpinany do kompa. Znalazłem gdzieś program do Nissanów, ale nie wiem czy by działał z sunny. W tej nysce brak jest ODB2 i nie wiem jak się podpiąć. Czy wystarczy układ MAX232 i parę elementów do komunikacji. Czy komp nyski pracuje na standardzie TTL/CMOS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietkas Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Do nissana poza interfejsem jest potrzebny program Nissan conzult, jest do znalezienia w necie. Co do samego interfejsu, to jest on zbudowany na max 232 do transmisji danych i generatora sygnału testowego 153.6khz potrzebnego do odblokowania komputera i synchronizacji przesyłu danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Chodzi Ci o coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59424269 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Tak o to mi chodzi. @pietkas ma rację. Mam ten program i mam schemat interfejsu z MAXem i generatorem. Teraz to złożę i się tym pobawię. Thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Chodzi Ci o coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59424269 ? To co jest na aukcji jest niczym innym jak kawałkiem przewodu z końcówkami i przełącznikiem. Do tego dostaniesz instrukcję jak interpretować kontrolkę Check-Engine i jakie kody co oznaczają, więc de facto jest to to samo, co w dziale "Zrób to sam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 A jak nie ma takiej kontrolki a cała reszta jest ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 W moim sa diody LED tylko trzeba wywlec kompa spod siedzenia i obserwowac migniecia (liczyc) i odczytac liczbe danego kodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 W opisie modeli nissana obsługiwanych przez ten tester jest silnik GA14DS, ale nie rozumiem dlaczego nie ma GA16DS. Poza tym W tych silnikach nie ma check engine i diody migających poza tym inaczej wygląda gniazdo diagnostyczne więc opis podany na klubowej stronie jest mało przydatny. Z ciekawości napisałem do gościa żeby napisał mi co moge sprawdzić w tym silniku tym przyrządem bo z tego co wiem to tylko chyba sonde. Poczekamy zobaczymy co odpisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 kurde już myślałem że sobie zrobię diagnostykę elektroniki kożystajac ze wskazuwek z http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 a tu rzeczywiscie rozczarowanie jak u kolegi wyżej. Kostka diagnostycza zupełnie inna niż opisana na w/w stronie - i co teraz czyżby w silnikach GA16DS nie da się zdiagnostykować elektroniki? A może ktoś wie jak to zrobić? Gdzie jest ta cholerna lampkaCHCEK ENGINE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Gdzie jest ta cholerna lampkaCHCEK ENGINE. Przekręć kluczyk w pozycję ON. Zaczekaj chwilkę, żeby pogasły kontrolki. Zostanie ciśnieniem oleju, aku i właśnie check engine. To jest żółta kontrolka w kształcie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 silniki GA..DS nie mają samodiagnostyki, jedynie co można sobie przez te gniazdo sprawdzić to sonde lambda. Taka jest moja wiedza, wszystkie inne urządzenia sprawdza się woltomierzem na kompie plus sprawdzanie poszczegolnych elementów w silniku (również woltomierzem). Bynajmniej w książce serwisowej nie ma ani słowa o samodiagnostyce w silnikach gaźnikowych w przeciwieństwie do wtryskowych. A w odpowiedzi na maila który wcześniej wysłałem (post wyżej) to dostałem informacje, że moge wszystko zdiagnozować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 silniki GA..DS nie mają samodiagnostyki, jedynie co można sobie przez te gniazdo sprawdzić to sonde lambda. Taka jest moja wiedza, wszystkie inne urządzenia sprawdza się woltomierzem na kompie plus sprawdzanie poszczegolnych elementów w silniku (również woltomierzem). Bynajmniej w książce serwisowej nie ma ani słowa o samodiagnostyce w silnikach gaźnikowych w przeciwieństwie do wtryskowych. A w odpowiedzi na maila który wcześniej wysłałem (post wyżej) to dostałem informacje, że moge wszystko zdiagnozować. Pozdrawiam Możesz być tak miły i opisać to złącze w DS? Noże da się podpiąć pod nie woltomierz i obserwować sonde w trakcie jazdy. Jeżeli chodzi o DS z kat. to zamieściłem w tym temacie schemat złączy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=257655#257655 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.