hippi Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam, od kilku tygodni mam problemy z prawidlowym wskazaniem temperatury. Problem jest dosyc zabawny a dlaczego opisze zaraz. Zaczelo sie od problemow z zaplonem (jezdze na gazie) byl ustawiony za wysoko co powodowalo nadmierne nagrzewanie sie silnika. Zaplon ustawiony poprawnie, ale dla sprawdzenia przejezdilem okolo 100km na PB. Temperatura pokazywana na wskazniku jest prawidlowa - zadnych cudow. Przy okazji wymieniony zostal termostat i plyn chlodzacy. Troche pojezdilem na LPG i znow wskaznik temp zaczal szalec. Temp potrafi podniesc sie do 3/4 zakresu i tak sobie stac jakis czas albo podejsc az pod czerwony zakres i tez chwile tam postac. Co ciekawe w momencie wskazania wyzszej temp i wylaczenia nawiewu (temp skrecona na minimum bo goracao na dworze) temp pokazywana na wskazniku wraca do normy, natomiast ustawienie nawiewu na max temp na wskazniku leci az do czerwonego pola... Nie bawi mnie taki sposob wskazywania obrotow wentylatora nawiewu. Objaw nie wystepuje caly czas. Czasem przez dluzszy czas stoi jak wryta na srodku a slychac ze wlaczaja sie went chlodnicy... Gdzie szukac przyczyny: czujnik temp, brak masy - jak tak to gdzie szukac, uwalony wskaznik temp. Napiecie mierzone na luzie - 14,1V bez nawiewu, 13,7V z nawiewem na max. Spotkalem sie kiedys z szalejacymi wskaznikami ale to byl duzy fiat. Wystarczylo wyczyszczenie klem przy akumulatorze(mialy juz wykwity na sobie), tyle, ze moje sa czyste i nie jest to duzy fiat... PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 od kiedy masz gaz w aucie???? i jaki, jak jest wpięty reduktor, daj zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Gaz mam zalozony w 2006 roku. Instalka jest elpigazu - Elisa, wtryskiwacz matrix. Problemy zaczely sie jak sie skaszanil zaplon. Sprobuje zrobic fotke jak jest wpiety reduktor ale wczesniej nie bylo problemow, nawet z ogrzewaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 aaa to w takim razie nie jest wina wpięcia reduktora, a może coś jednak jest z samym reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Podejrzewam brak masy. tylko gdzie, bede niedlugo rozbieral deske a by wymienic zaroweczki to przeczyszcze wszystkie styki, moze gdzie s tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 wyżej napisałeś, ze na PB jest gitt a źle jest na LPG to tu bym szukał, choć masa hmm tez może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wczoraj zrobilem eksperyment i bawilem sie nawiewem nim temp doszla do swojego normalnego punktu. Objaw rowniez wystepowal choc w bardzio malym zakresie. Wiec chyba to jest problem z masa... Kolejny dzien i kolejne ustalenia - na PB rowniez objaw wystepuje (odpilnowalem i przelaczylem sie na PB).... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.