Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n15] LPG sapdające obroty i gaśnie + FOTO


Gość Tricu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem, mam almere 1.4 z oryginalna sekwencja montowaną w Holandii. Od pewnego momentu przy hamowaniu zdarza się że obroty spadają praktycznie do zera i samochód często gaśnie ale częściej spadają do około 100 i wracają do normy kiedy skończę manewr hamowania. Dzieje się to tylko na gazie lpg.

 

Proszę o szybką odp ponieważ dziś bede u mechanika to by zajazl do tego i podzielił bym się wynikami.

 

Jeśli można to proszę oznaczyć na zdjeciu co trzeba zrobić i gdzie jest ten element i wrzucic fotke.

 

 

LINK DO FOTKI SILNIKA:

 

http://fotofotki.pl/images/q7h7j3tkluyew0ha9n.jpg

 

q7h7j3tkluyew0ha9n.jpg

Edytowane przez Tricu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm. Kolego Wyczyść na początek silniczek krokowy i przepustnice. Powinno pomóc. Wymień świece i kable. Jak to nie pomoże to czeba wyregulować gaz

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie gdzie jest w twoim silniku ale idź po lince od gazu. Linka gazu łączy pedał gazu z przepustnicą.Silniczek krokowy będziesz miał w przepustnicy. Tylko upewnij się który to jest bo jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy to możesz mieć problem. Przepustnice masz prawdopodonie pod obudową filtra powietrza. Czyści się czystą miekka ściereczką ewentualnie benzynką. Najlepiej jak nie masz pojęcia to podjedź do jakiegoś mechanika i za pare dyszek ci wyczyści.

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtru od gazu pozmieniałeś??? ile przejechane na gazie??? może już coś trzeba dłubnąć przy reduktorze??? nie ma problemów z odpalaniem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka w almerze n15 tej co pokazana na foto silnik jest pod filtrem powietrza tak? Linke od gazu napiąć aby podnosła pokrywę przepływomieza do góry i czyscic w środku tak ?????

 

 

 

EDIT: wyczyscilem przeplywke jest zdecydowanie lepiej lecz jeszcze nie do końca. Wybrać się na regulację gazu i wymianę filterka od gazu?

Edytowane przez Tricu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to zamontuj parownik jak się należy! przekręć go o 90 stopni - w kierunku w którym koła się obracają.

Pewnie membrana już pyrcieje + ustawienie w kierunku jazdy i podczas hamowania gaz odcina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka w almerze n15 tej co pokazana na foto silnik jest pod filtrem powietrza tak? Linke od gazu napiąć aby podnosła pokrywę przepływomieza do góry i czyscic w środku tak ?????

 

 

 

EDIT: wyczyscilem przeplywke jest zdecydowanie lepiej lecz jeszcze nie do końca. Wybrać się na regulację gazu i wymianę filterka od gazu?

 

Zacznij jeździć na PB i zobacz jak to wszystko chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jak zmienić kierunek tej rury? za chiny nie da się jej przegiąć do tyłu w strone szyby przedniej. Gdzieś czytałem zeby ją przysłonic?

Ja miałem podobny problem. Rozwiązanie: wyczepilem rurę od dolotu powietrza zaraz przed filtrem. Powietrze i tak sobie zasysa, a problem rozwiązany od ręki. Foto mogę podesłać z rana. Jeżdżę tak już od zimy i przy dohamowuwaniu ani razu obroty mi już nie spadły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem a miałem podobny problem to reduktor jest już na wykończeniu, byłe u magika i coś pokręcił i wyregulował ale powiedział że długo nie popracuje mi. Dokładna diagnoza była że prawdopodobnie membrana już "sparciała" i na niskich obrotach zalewa go gazem a regulacja już się skończyła .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic gorszego jak n15 i gaz. Kiedyś miałem takie połączenie i kląłem na czym świat stoi. Jedyny plus był taki, że żona nie chciała tym autem jeździć bo się bała że jej zgaśnie w najmniej odpowiednim momencie :-)

Polecam sprzedać auto i kupić sobie jakiegoś diesla ekonomicznego .. np N16 z 1.5 cdi. Pali tyle co nic i nie trzeba co chwilę tankować gaz na stacji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze miałeś źle założoną instalację nie oznacza, że wszystkie inne auta źle pracują na gazie.

 

Przy obecnym poziomie cen diesel jest zupełnie nieopłacalny, no chyba, że latasz po 100000km/rok, wtedy patrząc na samo spalanie to wyjdzie taniej niż benzyna, ale i tak do kosztów jazdy na LPG będzie daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...