Gość Tricu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Witam mam następujący problem, mam almere 1.4 z oryginalna sekwencja montowaną w Holandii. Od pewnego momentu przy hamowaniu zdarza się że obroty spadają praktycznie do zera i samochód często gaśnie ale częściej spadają do około 100 i wracają do normy kiedy skończę manewr hamowania. Dzieje się to tylko na gazie lpg. Proszę o szybką odp ponieważ dziś bede u mechanika to by zajazl do tego i podzielił bym się wynikami. Jeśli można to proszę oznaczyć na zdjeciu co trzeba zrobić i gdzie jest ten element i wrzucic fotke. LINK DO FOTKI SILNIKA: http://fotofotki.pl/images/q7h7j3tkluyew0ha9n.jpg Edytowane 2 Czerwca 2011 przez Tricu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Wiatm. Kolego Wyczyść na początek silniczek krokowy i przepustnice. Powinno pomóc. Wymień świece i kable. Jak to nie pomoże to czeba wyregulować gaz Edytowane 2 Czerwca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Świece i przewody wymienione niedawno byly. A gdzie dokładnie znajdują się te elementy i jak je wyczyscic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Nie wiem dokładnie gdzie jest w twoim silniku ale idź po lince od gazu. Linka gazu łączy pedał gazu z przepustnicą.Silniczek krokowy będziesz miał w przepustnicy. Tylko upewnij się który to jest bo jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy to możesz mieć problem. Przepustnice masz prawdopodonie pod obudową filtra powietrza. Czyści się czystą miekka ściereczką ewentualnie benzynką. Najlepiej jak nie masz pojęcia to podjedź do jakiegoś mechanika i za pare dyszek ci wyczyści. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Może ktoś ma jakieś inne pomysły co to moze byc? wiecej niema nikogo na forum ? odswiezam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 filtru od gazu pozmieniałeś??? ile przejechane na gazie??? może już coś trzeba dłubnąć przy reduktorze??? nie ma problemów z odpalaniem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Przepływomierz do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Przepływka w almerze n15 tej co pokazana na foto silnik jest pod filtrem powietrza tak? Linke od gazu napiąć aby podnosła pokrywę przepływomieza do góry i czyscic w środku tak ????? EDIT: wyczyscilem przeplywke jest zdecydowanie lepiej lecz jeszcze nie do końca. Wybrać się na regulację gazu i wymianę filterka od gazu? Edytowane 6 Czerwca 2011 przez Tricu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Po pierwsze to zamontuj parownik jak się należy! przekręć go o 90 stopni - w kierunku w którym koła się obracają. Pewnie membrana już pyrcieje + ustawienie w kierunku jazdy i podczas hamowania gaz odcina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 A jak zmienić kierunek tej rury? za chiny nie da się jej przegiąć do tyłu w strone szyby przedniej. Gdzieś czytałem zeby ją przysłonic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przepływka w almerze n15 tej co pokazana na foto silnik jest pod filtrem powietrza tak? Linke od gazu napiąć aby podnosła pokrywę przepływomieza do góry i czyscic w środku tak ????? EDIT: wyczyscilem przeplywke jest zdecydowanie lepiej lecz jeszcze nie do końca. Wybrać się na regulację gazu i wymianę filterka od gazu? Zacznij jeździć na PB i zobacz jak to wszystko chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overridepl Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A jak zmienić kierunek tej rury? za chiny nie da się jej przegiąć do tyłu w strone szyby przedniej. Gdzieś czytałem zeby ją przysłonic? Ja miałem podobny problem. Rozwiązanie: wyczepilem rurę od dolotu powietrza zaraz przed filtrem. Powietrze i tak sobie zasysa, a problem rozwiązany od ręki. Foto mogę podesłać z rana. Jeżdżę tak już od zimy i przy dohamowuwaniu ani razu obroty mi już nie spadły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppiterek Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Z tego co wiem a miałem podobny problem to reduktor jest już na wykończeniu, byłe u magika i coś pokręcił i wyregulował ale powiedział że długo nie popracuje mi. Dokładna diagnoza była że prawdopodobnie membrana już "sparciała" i na niskich obrotach zalewa go gazem a regulacja już się skończyła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Nie ma nic gorszego jak n15 i gaz. Kiedyś miałem takie połączenie i kląłem na czym świat stoi. Jedyny plus był taki, że żona nie chciała tym autem jeździć bo się bała że jej zgaśnie w najmniej odpowiednim momencie :-) Polecam sprzedać auto i kupić sobie jakiegoś diesla ekonomicznego .. np N16 z 1.5 cdi. Pali tyle co nic i nie trzeba co chwilę tankować gaz na stacji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 To ze miałeś źle założoną instalację nie oznacza, że wszystkie inne auta źle pracują na gazie. Przy obecnym poziomie cen diesel jest zupełnie nieopłacalny, no chyba, że latasz po 100000km/rok, wtedy patrząc na samo spalanie to wyjdzie taniej niż benzyna, ale i tak do kosztów jazdy na LPG będzie daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.