Gość KROOTKI Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Witam wszystkich , jestem nowym użytkownikiem. Czytalem pare tematów ale nie znalazłem odpowiedzni na moje pytanie. Moja Primerka p11 96-> ciężko pali na ciepłym silniku , nie bylo problemu przy -20 ale jak sie minimalnie zagrzeje to juz trzeba długo krecic, za każdym razem pali ale trzeba krecic. Bylem sie podpiać pod komputer i wykazało takie cos : f/wtr czas sprz. zwr. Oraz 55 system normalny. Nie wiem czy bedzie to mialo jakiś zwiazek z tym problemem ale obroty silnika po dodaniu gazu zatrzymuja sie na chwile na ok 1100 obrotów a pozniej wracaja do normy , auto nie gaśnie.Po odpaleniu wydobywa sie biały dym ale to po dlugim kreceniu. Najgorzej jest po okolo 30min. Z góry dzieki za pomoc Edytowane 3 Czerwca 2011 przez KROOTKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Czy swieci sie kontrolka chech engine? . Bylo juz tyle razy pisane ze malo kto podepnie sie pod komputer nasza primerka. Jakim programem Ci sprawdzali?. jesli sie swieci kontrolka to kody bledow robisz TAK Bedzie to gniazdo diagnostyczne prostokatne (autko z 1996r). A czy teaz ja zimny pali idealnie czy trzeba dluzej krecic?. Jesli trzeba dluzej pokrecic to do sprawdzenia kat wtrysku. Tylko nie zadnym komputerem tylko czujnikiem zegarowym. U mnie tez komputerowo kat wtrysku byl dobry a po sprawdzeniu wczoraj czujnikiem byl o 0,7mm za pozny i tez trzeba bylo dluzej krecic i jak za pierwszym razem nie odpalil to pozniej po odpaleniu kleby bialego dymu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KROOTKI Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Na zimnym pali dobrze , może nie tak idealnie podrecznikowo ,bo czasem zatrzęsie , przekreci ale za pierwszym razem, żadna kontrolka sie nie swieci Edytowane 3 Czerwca 2011 przez KROOTKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jezeli bialy dym to glowica lub uszczelka pod glowica, spr. czy nie masz wody w oleju i na odwrot i poziom plynu w wyrownawczym, ale na 100% jest to przestawiony kat wtrysku. Sprawdz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KROOTKI Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dobrze by było ,bo mechanik straszył mnie ,ze pompa wtryskowa siadła a to juz sa chyba wieksze koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 biały dym to oznaki uszczelki, albo głowicy. a jeśli dobrze pamiętam to ciepły słabo odpala jak jest zły kąt wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Powiedz mi czy swieci sie kontrolka silnika jak przekrecisz kluczyk a jeszcze nie odpalisz. Ma sie swiecic. Jesli sie nie swieci to trzeba ta kontrolke uruchomic a to dlatego zebys sobie zrobil autodiagnostyke sam bez placenia tak jak CI podalem we wczesniejszym poscie.Czy kopci na bialo tylko zaraz po odpaleniu czy takze w czasie jazdy. Jesli w czasie jazdy tez to moze byc tak jak koledzy pisali czyli uszczelka lub glowica. najpierw sprawdz ten kat wtrysku .Ja zaplacilem wczoraj za ustawienie 80 zl. Znajdz mechanika co ma czujnik do ustawiania kata wtrysku .Jezeli kat wtrysku bedzie dobry (wartosc tez podalem CI we wczesniejszym poscie ) i wykluczysz glowice lub uszczelke( to wiesz jakie sa objawy) to nalezaloby zrobic autodiagnostyke zeby wykluczyc np.blad nr21 ,czy blad nr 34. Nie bede tutaj pisal o wymianie filtra paliwa ,czy szczelnosci ukladu zasialania bo to napewno wymienione i sprawdzone. jesli bedziesz mial klopot z autodiagnostyka czy kodami bledow pisz do ktoregos z nas to napewno pomoze sie . jezeli bedzie kat OK i autodiagnostyka nic nie wykaze to trzeba bedzie zrobic probe pompie.Zrobimy to jak bedzie taka potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KROOTKI Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 kontrolka sie swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 A byles sprawdzic kat wtrysku. Lepiej zaplacic 80zl za sprawdzenie kata niz od razu dawac pompe do remontu i dac 500-600zl albo i wiecej za remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KROOTKI Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 mechanik mi poradzil taki sposob ,ze jak auto sie zagrzeje zeby polac pompe wtryskowa zimna wodą , jak zapali to pompa a jak nie to moze byc kąt do ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Mechanik Ci dobrze doradzil. W sumie mialem CI to samo doradzic piszac wyzej o probie pompy. . A zrobiles ta probe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KROOTKI Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam kolegów po krotkiej przerwie. Bylem u mechanika , ustawil mi ten kąt , wszystko bylo ok , na zimnym juz czulem róznice w paleniu na lepsze, przejechalem sie , zagrzalem . zagasilem odpalilem EUREKA działa. Dzis rano pojechalem do miasta , zgasilem i znowu to samo! co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek0107 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam kolegów po krotkiej przerwie. Bylem u mechanika , ustawil mi ten kąt , wszystko bylo ok , na zimnym juz czulem róznice w paleniu na lepsze, przejechalem sie , zagrzalem . zagasilem odpalilem EUREKA działa. Dzis rano pojechalem do miasta , zgasilem i znowu to samo! co jest grane? Witam mam silnik CD20T rocznik2000 wodpowiedzi na Twoje pytanie (co jest grane) sprawdz elektrozawór na pompie odcinajacy dopływ paliwa. Jest jeszcze jedno kątem wtrysku steruje komp mozliwe ze komp ustawil kat wtrysku po swojemu inna przyczyna moze byc czujnik temperatury pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam mam taką samą przypadłość w swojej primerce p11 2 0TD - gdy ciepły silnik ciężko pali - --- - czujniki temperatury mam powymieniane na nowe , zmieniłem też termostat przy okazji , ale do rzeczy , sprawdziłem dzisiaj metodą migową kody błędów i wymiguje KOD 25 ELEKTRIC GOVERNOR ( elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa , chciałbym się poradzić czy morze to być problemem ciężkiego odpalania gdy silnik ciepły , jeśli to morzliwe prosiłbym o fotkę gdzie jest ten nastawnik pod maska i jeszcze jedno czy jest też morzliwa sprawa z złym kątem wtrysku. Prosiłbym o szybką podpowiedz , poniewarz za tydzień wracam już do Belgi i chciałbym to zrobić , zeby bylo wszystko ok , dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 wygląda to tak i jest zamocowane na pompie wtryskowej, od strony ściany grodziowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8822 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Witam panów u mnie jest to samo ciężko pali a jak odpali po długim kręceniu to kłęby dymu co to może być jak ustawić ten kąt na pompie,ale jak zimny z nocy to pali dosłownie z zęba czy to pęknięta głowica lub uszczelka i po rozgrzaniu jest większa nieszczelność jak to się wszystko rozszerzy,podpowiedzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Pierwsze co to sprawdź kody błędów na spinaczu.Po drugie jak sprawdzisz to napisz Obstawiam czujnik temperatury silnika ale niech komputer pierw pokaże Do tego kat wtrysku (czujnikiem zegarowym ). Po X 1997 r. wynosi on 0,89+/-0,08mm. Taki ma byc. Na oko nie ustawisz ani w ogóle tego nie zrobisz chyba że znasz się ale obstawiam że nie.Może być przestawiony rozrząd. Przy opoznieniu o zabek klopoty z odpaleniem . Przy przestawieniu o zabek w druga strone ladnie odpala ale mozna wypalic tloki. Kat wtrysku to setne czesci mm a przestawienie o zabek to milimetryTak się sprawdza kody błędów:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8822 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) Ale właśnie powiedz mi kolego jak sprawdzić te kody błedów na spinaczu bo ja to trochę zielony jestem w tym temacie Ten check też czasem mryga ale jak wyłączę i włącze ponownie załon to gaśnie przy odpaleniu Edytowane 27 Października 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Napisałem jak sprawdzić. Podalem Ci link. Tak się sprawdza kody błędów:http://forum.nissank...td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8822 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) ale to i taK raczej muszę gdzieś pojechać i podpiąć się pod komputer tak? to czyli muszę jechać podpiąć się POD komputer tak? i powieDZ gdzie ten czujnik temperatury silnika który to jest. Edytowane 27 Października 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Chłopie potrafisz czytać ze zrozumieniem???WYRAŹNIE NAPISAŁEM JAK SPRAWDZIĆ!!!!POCZYTAJ I NIE ZADAWAJ GŁUPICH PYTAŃ!!NIGDZIE NIE MUSISZ JECHAC.Przetłumacze CI to jak dla dziecka:Bierzesz spinacz biurowy czyli takie coś: Rozwijasz go i robisz z niego cos w kształcie litery UWkładasz to co zmajstrowałeś ze spinacza w gniazdo które masz po lewej stronie,pod kierownica,nad lewą nogą takie kwadratowo-trapezowe z dziurami.Teraz zalezy jakie gniazdo. Czy trapezowe czy kwadratowe. Trapez to takie cośJesli masz takie gniazdo to wkładasz ten drucik w 9 i 16 dziurkę tak żeby się zmostkowało czyli połączyło. Liczysz od góry od lewej.Jeśli masz prostokątne to robisz to samo tylko że zwierasz na stałe górne krańcowe prawe pinyJak już masz wsadzony drucik to wkłądasz kluczyk i przekręcasz na zapłon ale nie odpalasz auta. Zapłon czyli tak żeby się zapaliły kontrolki.Ikonka CHECK ENGINE czyli taka: Wymiga Ci kod błędu.odczytujesz błędy (są powtarzane na okrągło) długi dziesiątki , krótkie jednościJak mignie 3 razy długo i cztery krótko to znaczy że masz błąd 34 czyli czujnik wzniosu igły na wtryskiwaczu sterującymSprawdzasz jaki to kod według tego co masz napisane w tym linku i już wiesz co jest nie tak. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Prościej tego sie nie da wytłumaczyć.Gniazdo diagnostyczne wygląda tak mniej więcej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8822 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 kolego zrobiłem tak jak napisałeś nic tam niepokazało zwieram 9i16 na tej kostce włanczam zapłon check się swieci gdy odpalam gaśnie tak samo jak bez spinacza prześle ci zdjęcia mojej kostki może coś doradzisz może coś pomogą te zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 ta kostka nie ma 16 pinów, poszukaj innej, pod spodem nie trzeba zdejmować, osłony ale nie jestem pewien, bo masz model przed liftem i nie wiem czy te same kostki są co lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8822 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 no mam model przed liftem ta kostka jest jak zdejme klapkę od bezpieczników na dole innej tam niema ma 14pinów i jak widzicie na zdjęciu nie wszystkie są połączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) po pierwsze Pan moderator wprowadza w błąd po drugie dobra kostka po trzecie zwierasz piny zaznaczone na foto Edytowane 1 Listopada 2013 przez marlos90 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.