Gość kinio_lodz Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam Jak montować centralny z drzwi kierowcy, bo zaczął mi "brzęczec" ale utknąłem na etapie odłączenia go od ciegien klamki. Sroki że zakładam nowy temat ale w tel. Mam tylko okrojona wersję forum bez szukajki. Pozdro Kino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 mam to samo tylko z drzwiami za kierowcą, jakaś pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio_lodz Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 mam to samo tylko z drzwiami za kierowcą, jakaś pomoc? udało mi się w końcu go wymontować, ale centralny jest "nierozbieralny" tzn, może na siłę by się dało, ale nie wiem czy da się go potem złozyć , dlatego posmarowałem wszystko co sie dało w zamku oliwką i zmontowałem drzwi z powrotem - narazie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W Primerze jest w ogóle jakiś system cięgien idący od zamka inny niż cięgna klamki? Czy wszystko sprowadza się do zamka w drzwiach? Miałem w Hondzie taki problem że centralny charczał, raz zamykał a raz nie, w końcu odpiąłem od niego kable, zamontowałem siłownik uniwersalny za 12 PLN i podłączyłem go do tego zamykacza w tapicerce drzwi. Tylko że P12 nie ma w drzwiach takich zamykaczy? Da się tam jakoś założyć uniwersalny siłownik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio_lodz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 może być trudno... od zamka odchodzą dwie linki - jedna do klamki zewnętrznej, druga do wewnętrznej, żadnych cięgien nie ma ps. czy ktoś wie od czego w zamku jest takie obrotowe "coś" - przekręca się to nieznacznie w prawo i lewo, a można się do tego dostać wyjmując taką gumowa zaślepkę z boku drzwi nad zamkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wielki LOL... jeśli dobrze zrozumiałem. Takie obrotowe coś to rygiel od zamka. Jak się zamyka drzwi to to obrotowe coś sprawia że zamknięte przez Ciebie drzwi pozostają właśnie zamknięte. No chyba że tam coś jeszcze obrotowego jest, oblookam przy najbliższej okazji swoje drzwi. Czy to dopiero po zdemontowaniu widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio_lodz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wielki LOL... jeśli dobrze zrozumiałem. Takie obrotowe coś to rygiel od zamka. Jak się zamyka drzwi to to obrotowe coś sprawia że zamknięte przez Ciebie drzwi pozostają właśnie zamknięte. No chyba że tam coś jeszcze obrotowego jest, oblookam przy najbliższej okazji swoje drzwi. Czy to dopiero po zdemontowaniu widać? jakieś 10 cm nad zamkiem jest taka gumowa zaślepka średnicy ok 1 cm - ten obrotowy element widać dopiero jak się ja zdemntuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 A no to szacuneczek zwracam :-) Jak tylko będę przy aucie to tam zerknę, ale pewnie jest to powiązane jakoś z zamkiem/ryglowaniem drzwi. No bo wydaje mi się, że skoro da się z kluczyka drzwi otworzyć w razie awarii zasilania (tak napisali w instrukcji obsługi, pod zaślepką w drzwiach jest dziurka na kluczyk) to musi tam być jakiś mechaniczny sposób sterowania zamykaniem/otwieraniem tego zamka, przynajmniej w drzwiach kierowcy. Taka jest póki co moja opinia. Więc na 99% w jakiś magiczny sposób da się założyć uniwersalny siłownik od centralnego. No musi się dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HoseAntonio Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Witam. Mam pytanie dotyczące tematu, a mianowicie w związku z charczącym zamkiem w drzwiach lewych tylnych ośmieliłem się tam zajrzeć po lekturze forum oczywiście. Niestety moje bogate doświadczenia w mechanice pojazdowej spowodowały, że utknąłem. Nie mam pojęcia jak odczepić kabelki czy tam cięgna, które biegną od klamki do zamka, a ponieważ kabelki te są stosunkowo krótkie nie mam możliwości wyjęcia zamka, żeby stwierdzić czy ma jakieś braki (plastikowe) ewentualnie żeby to całe cudeńko zamoczyć w oleju rzepakowym celem zwiększenia poślizgu. Z góry dziękuję za pomoc. Rozwiązanie tego problemu wpłynie niewątpliwie na poprawę mojego zdrowia psychicznego, które obecnie pogarsza się z każdym zamknięciem drzwi w mojej Primerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jak chcesz wyjąć zamek to musisz wyciągnąć go razem z zewnętrzną klamką. Odczepienie linki jest bardzo trudne w drzwiach. Łatwiej ją tam zaczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HoseAntonio Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dzięki ale nic to nie wnosi do kwestii sposobu wyjęcia zamka, jak piszesz jest trudno odczepić linkę ale chodzi mi o to ja to technicznie zrobić. Z góry dziękuję za wyłuszczenie tego krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jeżeli codzi o wyjęcie to odkręć sobie zamek. Są to trzy śruby które widać z zewnątrz. Potem zdejmij zaślepke gumową gdzie powinien być klucz trox odkręć go i wyjmnij plastik z zewnątrz obok klamki. Następnie musisz przeciągnąć klamkę zewnęrzną w mniejsce plastiku i wyciągasz ją. Teraz możesz odpiąć jedno cięgno i wyjąć zamek. Serwisówka zaleca wyjęcie szyby ale to jest nie konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HoseAntonio Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Dzięki za instrukcje. W wolnej chwili napewno spróbuję. Mam nadzieję, że się uda. Niestety wszystko wskazuje na to (rozmowy z fachowcami w warsztatach) że trzeba będzie wymienić zamek, bo po plastikowych ząbkach zostało prawdopodobnie tylko wspomnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtbogus64 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dzięki za instrukcje. W wolnej chwili napewno spróbuję. Mam nadzieję, że się uda. Niestety wszystko wskazuje na to (rozmowy z fachowcami w warsztatach) że trzeba będzie wymienić zamek, bo po plastikowych ząbkach zostało prawdopodobnie tylko wspomnienie. jak wyciągnąć ten plastik z klamki? Coś nie chce wyjść! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Aby wyjąć plastik to trzeba z boku drzwi odkręcić śrube trox która jest zaklejona kawałkiem plastiku. Następnie delikatnie podwarzyć ciękim śrubokrętem jak nie chce wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtbogus64 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 jak się odkręci tę śrubkę w klamce, to widać zam jakieś zabezpieczenie, kółko! Czy to ma wszystko wyjść z klamki? Aby wyjąć plastik to trzeba z boku drzwi odkręcić śrube trox która jest zaklejona kawałkiem plastiku. Następnie delikatnie podwarzyć ciękim śrubokrętem jak nie chce wyjść. Łukasz możesz mi po kolei opisać ten proces? Odkęciłem śrubkę - trox. Troszkę wyciągnąłem na zewnątrz i co dalej? Dzięki za pomoc! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Jak odkręciłeś to wyciągasz plastik z zewnątrz koło klamki. Trox tylko go blokuje aby nie można było wyjąć. Ja wyciągałem przez odciągnięcie klamki i podważeniem od strony wewnętrznej cienkim śrubokrętem płaskim aby w razie czego nie było żadnych śladów. Potem ciągniesz klamkę w stronę plastiku i wyciągasz z zaczepu. Nie wiem jak dodać obraz (zdjęcie) mam to zobrazowanie. https://picasaweb.google.com/lh/photo/e_AcUbR1eh4-viJ3cqgCEi7lpfEFsDiCplwOnUWtaoM?feat=directlink Edytowane 27 Stycznia 2012 przez lukasz6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtbogus64 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jak odkręciłeś to wyciągasz plastik z zewnątrz koło klamki. Trox tylko go blokuje aby nie można było wyjąć. Ja wyciągałem przez odciągnięcie klamki i podważeniem od strony wewnętrznej cienkim śrubokrętem płaskim aby w razie czego nie było żadnych śladów. Potem ciągniesz klamkę w stronę plastiku i wyciągasz z zaczepu. Nie wiem jak dodać obraz (zdjęcie) mam to zobrazowanie. https://picasaweb.go...feat=directlink Dzięki wielkie kolego! Zrobiłem dzięki Tobie i ten rysunek świetnie mi pomógł! Zamek naprawiony i działa! Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie! Nie gaśnie mi światło wewnątrz i nie świeci się kontrolka ta okrągła wokół kluczyka? Wiesz, co to nawaliło? Wymieniłem kiedyś tą żarówkę w suficie (środkową) chyba na mocniejszą (jakie ma mieć paparametry?), czy to może być przyczyna! Pozdrawiam Cię! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Po pirewsz sprawć czy dochodzi prąd, jak nie to sprawdzić zostaje wyłącznik w drzwiach. Tio przy stacyjce to pewnie żarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtbogus64 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Może ktoś pomoże! Co zrobić z oświetleniem sufitu? Nie gaśnie po zamknięciu drzwi ani po zamknięciu pilotem! Prąd na pewno dociera. Nie świeci się też kółeczko przy stacyjce. Kiedyś wyciągnąłem bezpiecznik od tego oświetlenia, bo mi rozładowywało akumulator! Teraz po naprawie centralnego zamka i założeniu bezpiecznika nie świeci przy stacyjce a na suficie jak było tak jest! Komuter przez ten bezpiecznik zwariował? Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.