stanko205 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 witam mam problem cały czas mi sie pali prawy kierunkowskaz nawet kiedy wyłączony jest zapłon a jak odłaczyłem bezpiecznik od centralnego zamka i elektrycznych szyb to jest dobrze. Czy ktoś juz tak miał i co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 jakiś alarm masz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanko205 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 tak fabryczny podobno moze to byc sterownik alarmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pokemon Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Odkopuję trupa,udało się rozwiązać problem? Poszedłem do pracy a jak wróciłem to auto stało z świecącym na stałe lewym kierunkowskazem. Odłączałem: przerywacz,manetki,włącznik awaryjnych oraz sterownik centralnego (pudełko z podłączonymi trzema kostkami) i nic się nie poprawiło.Prawy kierunek miga,a lewy cały czas świeci.Na awaryjnych lewy migał,teraz już przestał i się zaświeca na stałe.Czasem widoczne jest lekkie przygasanie świecenia.Kilka miesięcy wcześniej pojawił się problem z kontrolką od ręcznego.Testowanie czujnika płynu,podciśnienia i czujnika ręcznego nie wykazały niesprawności.Zdarza się że kontrolka ręcznego lekko przygaśnie. Przemacałem prawie cała instalację w sprawie kontrolki i kierunkowskazów i nic się nie poprawiło.Czyżby to brak masy w jakimś miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 może tak być lub zalane gdzieś kable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pokemon Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 może tak być lub zalane gdzieś kable być może tak się stało.Znalazłem wilgoć w pobliżu tylnej lewej lampy ( przedwczoraj padało i nieźle wiało ) ,ale sama oprawka żarówek była sucha.Niby majstrując przy tyle,ciągnąc za przewody lewej i prawej lampy coś się poprawiało, ale wyraźnego związku nie znalazłem. Najpierw lewy pracował poprawnie przez kilkadziesiąt sekund i zapalał się na stałe,pomagało włączenie awaryjnych.W końcu objawił się brak kontaktu w prawym tylnym kierunku ( kierunkowskaz zaczął migać szybciej ) a lewy się naprawił.Ruszanie żarówką nie pomagało,w końcu żarówka się przepaliła,po wymianie żarówki jak narazie wszystko działa. Nadal mi ten kierunek wariuje,poprawiło się tylko na kilka dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojonek Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 ja bym obstawił na zawilgocenie instalacji elektrycznej .........wilgoć gdzieś robi zwarcie zamyka obwód i kierunek świeci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pokemon Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 usunięto zwarcie j połatano przewody pod lewym przednim nadkolem,ale nadkole przykręcili na balchowkręty na zewnątrz błotnika zamiast na spnki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.