Krecik1973 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jacko serdecznie dziękuje za odpowiedz, a skoro zdażały się pozatykane rurki to bardzo się ciesze że wode mam pod a nie w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Nie stresuj się przyszłości. Przy wysokiej temperaturze i po dłuższej jeździe, plama wody pod samochodem może być całkiem pokaźna. To całkowicie normalna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 jak każdy po długiej jeździe, tak i auto musi siku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Dobrze że robi to na stojąco...a nie przysiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Odpowiedź na moje problemy okazała się banalnie prosta- otworzyłem maske i ręką ruszyłem całym wentylatorem w lewo i spowrotem w prawo (ok. 2cm) iu po problemie. Przypuszam, że to jakiś problem z plastikowa obudową- gdzieś wentylator ocierał lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Taaa,u mnie od jakiegoś czasu(powrót z nad morza)słychać było dziwny dźwięk podczas załączania sprężarki,jakby rezonans plastików,blachy,nie wiedziałem co.Ale z braku czasu dopiero dzisiaj wziąłem się za to i... Okazało się że tak jak u kolegi obudowa wentylatora trzymała się tylko w obsadach uchwytu chłodnicy,miejsca na śrubki...puste! Założyłem zwykłe 3 sztuki i od razu lepiej.Napisałem zwykłe bo muszę dokupić 6mm nakrętkę samohamowną z teflonem,albo nity zrywane 6mmx12mm. Mało tego,brak niektórych kołków pod osłoną,ale śladu przytarcia zero!Ot tak sobie wypadły...bo chciały Sprężarka klimy,jedna śruba dokręcona 0 1/3 a druga o cały obrót! Po wyeliminowaniu tych nieścisłości odpał i efekt nie było głośnego rezonansu,ale delikatne drżenie-rezonans.Okazało się że taki dźwięk daje pasek!Otóż podczas załączenia sprężarki wpadał w rezonans ,jutro spróbuję go naciągnąć,muszę rozkminić jak dostać się do rolki napinającej. Jestem po wymianie pasków ,z konieczności wykonanej w aso,i od razu i ciszej od klimy i brak drgań. Edytowane 19 Września 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Mi znowu na postoju coś trzeszczy. A jak to załatwiłeś w ASO?- zgłosiłeś , że hałasuje czy cóś ? jaki koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 U mnie dźwięk zaczynał się od łączenia sprężarki,i później to był jeden dygot ,drżenie.Tak jak pisałem wcześniej skontrolowałem sobie plastiki i paski.Zaintrygował mnie pasek od spręzarki,w czasie włączenia sprężarki dostawał taich drgań jakby pół samochodu miało się rozsypać.Miałem już zamówione paski,ale niestety walnął mi kręgosłup(mam taką przypadłość) i niestety musiałem jechać na serwis/Koszt ok 380zł dwa paski +wymiana.A cisza bezcenna.Okazuje się również że serwisanci zalecają wymianę pasków po 60 tys.Czyli coś jest na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Hm....u mnie hałas pojawił sie przy ok 75000 km.. hm...380zł paski...a wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Może źle napisałem.To jest koszt całkowity z wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Witam, miałem podobne objawy, szarpało przy ruszaniu, wibrowało na biegu jałowym szczególnie mocno przy włączonej klimatyzacji, okazało się że wieszak przedni wydechu rozpadł się i to powodowało hałas i wibracje. nr 6 na schemacie: http://nissan4u.com/parts/note/el_e11e/2006_7/type_2/exhaust_and_cooling/exhaust_tube_and_muffler/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Wieszak wydechu wymieniałem przy 20 tyś. km. Póki co mam spokój do dzisiaj. Minęło pięć lat. Objawy sugerowały tak jakby klimę. Okazało się, że wieszak wydechu. Opisałem to w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78358-dziwny-dzwiek-przy-przyspieszaniu-na-zimnym-silniku/page-4 To tak dla odświeżenia, może coś komuś temat zasugeruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.