t0masz Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Więc po kolei, stałem się właścicielem Pathfinder z 1995 roku. Silnik 3.0 V6 z gazem i manualem. Full wypasik skóra, klima, nowa deska. Do pełni szczęścia brakło tylko 3 drzwi i szybara, ale nie można mieć wszystkiego. Oto kilka fotek autka. Więc tak to wyglądało po zakupie, a teraz buda zdjęta i robimy autko od podstaw. PS. Auto z historią i to nie byle jaką, użytkownikiem auta był akustyk zespołu Dżem. A teraz kilka rzeczowych pytań. Auto ma być używane zimą i do terenu, ale raczej turystyczno wyprawowego niż do rajdów. Chce zrobić lift zawieszenia na 2" i zastanawiam się nad tyłem. Jest on zasadniczo chybotliwy na boki, po podniesieniu będzie pewnie bardziej. Czy polibusze poprawią sztywność? Kolejnym pomysłem jest zmiana na resory, a konkretnie przeróbka na zawieszkę z King Cab-a. Co o tym sądzicie? Co lepsze podnieś sprężynę czy iść w resory? A teraz kilka rzeczowych pytań. Auto ma być używane zimą i do terenu, ale raczej turystyczno wyprawowego niż do rajdów. Chce zrobić lift zawieszenia na 2" i zastanawiam się nad tyłem. Jest on zasadniczo chybotliwy na boki, po podniesieniu będzie pewnie bardziej. Czy polibusze poprawią sztywność? Kolejnym pomysłem jest zmiana na resory, a konkretnie przeróbka na zawieszkę z King Cab-a. Co o tym sądzicie? Co lepsze podnieś sprężynę czy iść w resory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Chwalipieta Super auto i w dodatku u "brodatych" w Dżem-ie robiło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Na sprężynach większy wykrzyż będziesz miał. Ja jeszcze tylni stabilizator wywaliłem trochę bardziej buja na twardym trzeba się przyzwyczaić ale za to w terenie już znacznie lepiej....;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 zdawaj relacje jak idą prace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Prace zaawansowane, na początek remont skrzyni i reduktora. Całkowicie zużyte łożysko wałka sprzęgłowego, strasznie rzęziła. Do końca tygodnia zrobię foto relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Podłączę się pod temat z pytaniem. W jaki sposób zdjąłeś budę? Na wiosnę startuję z remontem mojego czołgu i nie mam koncepcji jak ją dźwignąć z ramy. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Zostaw te sprężyny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 jako osobówka i teren to zdecydowanie zostaw sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Tylko sprezyny, chyba, ze chcesz wozic tone ladunku, to resory. Sprawdz/wymien tulejki wahaczy, panharda, wymien amortyzatory, łączniki stabilizatorow i nie ma prawa latać na boki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_87 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam, posiadam identyczne auto(nawet w tym samym kolorze) Latanie na Boki wyeliminujesz zakładając nowe amortyzatory, ja zakupiłem i dopasowałem od Jakiegoś Busa sprintera olejowe Kayaba, jakieś leżaki magazynowe w polmozbycie. Po roku nadal sprawują się idealnie, Oczywiście o takich rzeczach jak stabilizator tylny nawet nie wspominam, ja miałem urwane uchwyty przy ramie, Podnosiłem go tył przez wstawienie sprężyn, (dałem żeby mi wykuli nowe dłuższe(dwa zwoje z tego co pamiętam) do takiego zakładu gdzie robią sprężyny i resory po 100zł sztuke mi zrobili) i tak bym radził, a nie jakieś psędo wzmacniane w kosmicznych cenach. Po zrobieniu sztywność aż denerwowała teraz się trochę wyrobiło, wcześniej miałem huśtawkę a po zrobieniu się zrobiła okropnie sztywna. JA mam w swoim problem z ramą jest do zrobienia, i do Ciebie pytanie czy zrzucałeś budę i czy to było jakoś bardzo skomplikowane i ciężkie(kosztowne)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.