Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Hamulec tył prawe koło


nestio_vip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Bylem na przegladzie i mam do wymiany sworzen wahacza z przodu oraz slabo hamuje prawe tylne kolo.. Co moze byc problemem?

 

Dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony ztylu, odpowietrzylem uklad i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic.

 

Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysk nie wymieniaj jak Ci bardzo nie huczą, co do wymiany klocków i tarcz, to wyczyć przy okazji tłoczek, zwróć uwagę w jakim stanie jest uszczelnienie itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysk nie wymieniaj jak Ci bardzo nie huczą, co do wymiany klocków i tarcz, to wyczyć przy okazji tłoczek, zwróć uwagę w jakim stanie jest uszczelnienie itd.

 

 

Wlasnie mam zamiar kupic zestaw naprawczy, bo skoro jest problem w prawym kole tylko to moze ma to zwiazek z syfem pod gumkami i zardzewialym tloczkiem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem z tylu nie wystepuje samo lozysko ino cza kupic piaste za chyba 600 zł.

 

co do hamowania to trw robia dobre 'rzeczy' ja mam tarcze brembo a klocek ferodo i tez jestem zadowolony, moze warto tez wymienic plyn hamulcowy skoro mowisz ze to tylne prawe kolo a wiec najdluzszy przewod to moze cos zapowietrzone tam jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem z tylu nie wystepuje samo lozysko ino cza kupic piaste za chyba 600 zł.

 

co do hamowania to trw robia dobre 'rzeczy' ja mam tarcze brembo a klocek ferodo i tez jestem zadowolony, moze warto tez wymienic plyn hamulcowy skoro mowisz ze to tylne prawe kolo a wiec najdluzszy przewod to moze cos zapowietrzone tam jest?

 

No dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony z tylu, odpowietrzylem uklad(mocno zmulony bialy plyn wyplynal...) i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic.

 

 

Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony z tylu, odpowietrzylem uklad(mocno zmulony bialy plyn wyplynal...) i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic.

 

 

Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade.

 

Jest,ale jak nie masz wprawy i narzędzi to sie za to nie bierz.Trzeba wyjąc tłok ,odbezpieczyć zeger,wyciągnąć mechanizm samoregulatora potem kulka lub wałek i dopiero cięgło ręcznego oczywiście wszędzie nowe gumki.Moja rada daj to mechanikowi ale takiemu co wie jak to zrobić a nie zdemolować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest,ale jak nie masz wprawy i narzędzi to sie za to nie bierz.Trzeba wyjąc tłok ,odbezpieczyć zeger,wyciągnąć mechanizm samoregulatora potem kulka lub wałek i dopiero cięgło ręcznego oczywiście wszędzie nowe gumki.Moja rada daj to mechanikowi ale takiemu co wie jak to zrobić a nie zdemolować.

 

 

Tak myslalem, ze bez zdjecia zegera nie da rady:/ Pytanie, czy znajde u mnie takiego mechanika.... Poszukam . Dzieki za naswietlenie sprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ja w roczniku 2004 miałem ten sam problem z ręcznym w prawym tylnym.Od zewnątrz,w miejscu w którym ten ślimak powinien się cofać wpuścilem dużo WD40,poczekałem,delikatnie w jedną i drugą stronę młotkiem,póżniej już kombinerkami,znowu WD40,po kilku dniach znowu WD40 i wszystko jest oki.Trzeba pamiętać żeby zawsze zaciągać ręczny,wtedy się nie zapiecze,pozdrawiam :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ja w roczniku 2004 miałem ten sam problem z ręcznym w prawym tylnym.Od zewnątrz,w miejscu w którym ten ślimak powinien się cofać wpuścilem dużo WD40,poczekałem,delikatnie w jedną i drugą stronę młotkiem,póżniej już kombinerkami,znowu WD40,po kilku dniach znowu WD40 i wszystko jest oki.Trzeba pamiętać żeby zawsze zaciągać ręczny,wtedy się nie zapiecze,pozdrawiam :rolleyes:

 

 

No wlasnie..A ja nie zaciagalem recznego i sie zapieklo:/ Ale auto u mechaniora, bo wymieniam sworzen, tarcze, klocki no i ten hamulec. Zostawilem tam, bo nie bardzo mam czas sam zrobic, a do slimaka niewiem jak sie zabrac, bo nie mialbym czym wyciagnac segera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...