nestio_vip Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam. Bylem na przegladzie i mam do wymiany sworzen wahacza z przodu oraz slabo hamuje prawe tylne kolo.. Co moze byc problemem? Dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony ztylu, odpowietrzylem uklad i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic. Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Łożysk nie wymieniaj jak Ci bardzo nie huczą, co do wymiany klocków i tarcz, to wyczyć przy okazji tłoczek, zwróć uwagę w jakim stanie jest uszczelnienie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Łożysk nie wymieniaj jak Ci bardzo nie huczą, co do wymiany klocków i tarcz, to wyczyć przy okazji tłoczek, zwróć uwagę w jakim stanie jest uszczelnienie itd. Wlasnie mam zamiar kupic zestaw naprawczy, bo skoro jest problem w prawym kole tylko to moze ma to zwiazek z syfem pod gumkami i zardzewialym tloczkiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slivka Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 z tego co wiem z tylu nie wystepuje samo lozysko ino cza kupic piaste za chyba 600 zł. co do hamowania to trw robia dobre 'rzeczy' ja mam tarcze brembo a klocek ferodo i tez jestem zadowolony, moze warto tez wymienic plyn hamulcowy skoro mowisz ze to tylne prawe kolo a wiec najdluzszy przewod to moze cos zapowietrzone tam jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 z tego co wiem z tylu nie wystepuje samo lozysko ino cza kupic piaste za chyba 600 zł. co do hamowania to trw robia dobre 'rzeczy' ja mam tarcze brembo a klocek ferodo i tez jestem zadowolony, moze warto tez wymienic plyn hamulcowy skoro mowisz ze to tylne prawe kolo a wiec najdluzszy przewod to moze cos zapowietrzone tam jest? No dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony z tylu, odpowietrzylem uklad(mocno zmulony bialy plyn wyplynal...) i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic. Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 No dzis wymienilem gumki na zacisku z prawej strony z tylu, odpowietrzylem uklad(mocno zmulony bialy plyn wyplynal...) i wszystko ok poza recznym. Strasznie ciezko chodzi ten slimak do ktorego uczepiona jest linka recznego i wydaje mi sie ze to dlatego nie odbija on,bo sprezynka nie ma takiej sily. Podciagalem w kabinie i nic. Jak temu zaradzic? Probowalem zdjac slimak ale nie dalem rady. Jest jakis sposob? A moze jak sie on psuje to tylko wymiana zacisku? Prosze o rade. Jest,ale jak nie masz wprawy i narzędzi to sie za to nie bierz.Trzeba wyjąc tłok ,odbezpieczyć zeger,wyciągnąć mechanizm samoregulatora potem kulka lub wałek i dopiero cięgło ręcznego oczywiście wszędzie nowe gumki.Moja rada daj to mechanikowi ale takiemu co wie jak to zrobić a nie zdemolować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jest,ale jak nie masz wprawy i narzędzi to sie za to nie bierz.Trzeba wyjąc tłok ,odbezpieczyć zeger,wyciągnąć mechanizm samoregulatora potem kulka lub wałek i dopiero cięgło ręcznego oczywiście wszędzie nowe gumki.Moja rada daj to mechanikowi ale takiemu co wie jak to zrobić a nie zdemolować. Tak myslalem, ze bez zdjecia zegera nie da rady:/ Pytanie, czy znajde u mnie takiego mechanika.... Poszukam . Dzieki za naswietlenie sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz4 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam,ja w roczniku 2004 miałem ten sam problem z ręcznym w prawym tylnym.Od zewnątrz,w miejscu w którym ten ślimak powinien się cofać wpuścilem dużo WD40,poczekałem,delikatnie w jedną i drugą stronę młotkiem,póżniej już kombinerkami,znowu WD40,po kilku dniach znowu WD40 i wszystko jest oki.Trzeba pamiętać żeby zawsze zaciągać ręczny,wtedy się nie zapiecze,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Witam,ja w roczniku 2004 miałem ten sam problem z ręcznym w prawym tylnym.Od zewnątrz,w miejscu w którym ten ślimak powinien się cofać wpuścilem dużo WD40,poczekałem,delikatnie w jedną i drugą stronę młotkiem,póżniej już kombinerkami,znowu WD40,po kilku dniach znowu WD40 i wszystko jest oki.Trzeba pamiętać żeby zawsze zaciągać ręczny,wtedy się nie zapiecze,pozdrawiam No wlasnie..A ja nie zaciagalem recznego i sie zapieklo:/ Ale auto u mechaniora, bo wymieniam sworzen, tarcze, klocki no i ten hamulec. Zostawilem tam, bo nie bardzo mam czas sam zrobic, a do slimaka niewiem jak sie zabrac, bo nie mialbym czym wyciagnac segera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.