Gość zilion89 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 witam forumowiczów! Mam pytanie odnośnie klimy w p11.144 2.0TD. Mianowicie po jej włączeniu samochód traci % mocy, ale od czasu do czasu ma takie jakby podrygi, jakby skaczące obroty, przewaznie przy spokojnej jeździe, jakby delikatnie szarpnał 1-2razy, jest to praktycznie nie odczuwalne, ale jednak denerwujące, porównać to mogę do auta kolegi któremu przerywał focus na gazie hehe, nie wiem czy to norma w tych primerkach czy może coś mam nie tak, i jeszcze jedno, czy w waszych nyskach po włączeniu klimy dość szybko robi się chłodno? kolega jeździ renaultem i po włączeniu klimy dość szybko ochładza mu się wnetrze auta, a u mnie trochę trzeba poczekać, czy to może oznacza że konczy się ten ochładzacz czy poprostu primery tak mają? z góry dziękuje za odpowiedzi:) jak można zdiagnozować kończący się "ochładzacz" w klimie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 U mnie troche czuc utrate mocy, ale tylko przy ruszaniu. Musze dac mu wiecej gazu bo inaczej go kompletnie zamuli. U mnie momentalnie schladza sie wnetrze, dzisiaj przez 10km temperatura w srodku wynosila okolo 15 stopni, jak wysiadalem to az mnie pokrzywilo (szok termiczny), musze bardziej uwazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 a jak ustawić 15stopni w tej primerze;d myślałem ze 18 to minimum hehe, widocznie się myliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ja mam przed liftem, a mowie ze bylo 15 stopni bo mam termometr w srodku, mierzy tez na zewnatrz. Ewentualnie wlacz silnik i klime i dotykaj rurek, gruba ma byc lodowata az sie bedzie pokrywac woda po czasie a cienkie cieple. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 aha rozumiem w ten sposób, tak to masz rację, przy samych nawiewach jest dużo zimniej niż w samochodzie, nie wiem już czy jechać na diagnostykę żeby mi sprawdzili czy po prostu w tej wersji po lifcie tak już jest że trochę dłużej się schładza, bo potem już jest zimno hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 u mnie z nawiewow daje od 0-5 stopni zalezy od temp. otoczenia i nagrzania auta. W primie po lifcie jest czujnik, poszukaj na forum, podobno jak sie go odepnie to daje lepiej. Jest on chyba w lewej kratce przy kierownicy, ale nie jestem pewien poszukaj na forum. Ale w sumie to normalne ze pierwsze chwile po zalaczeniu klima daje slabo, u mnie tez tak jest, w nagrzanym aucie jest okolo 40 stopni to trudne zadanie dla klimy, dlatego ma chwile zadyszki. Sprawdz te rurki. Gruba ma byc lodowata a cienka ciepla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 ok posprawdzam rurki i zobaczę, ostatnio samochód stał do godziny 14 na słońcu (w cieniu było 30stopni więc na słońcu pewnie ze 45) jak wsiadłem było jak w piekarniku, otworzyłem okna przejechałem z 2km, przewietrzyłem i włączyłem klimę to potrzebowałem z 10km żeby czuć że jest chłodniej, więc nie mam pojęcia czy te primki tak mają czy moja jest ewenementem heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 spadek wydajności klimy to najczęściej ubytek czynnika z instalacji. jak podjedziesz do jakiegoś speca od klimy to mogą odciągnąć czynnik jaki masz i powiedzieć ile go tam było, a potem wpuścić spowrotem i ewentualnie uzupełnić braki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 spadek wydajności klimy to najczęściej ubytek czynnika z instalacji. jak podjedziesz do jakiegoś speca od klimy to mogą odciągnąć czynnik jaki masz i powiedzieć ile go tam było, a potem wpuścić spowrotem i ewentualnie uzupełnić braki. I za taką właśnie usługę zapłaciłem ostatnio 100zł, a brakowało 40gr (po 2 latach od ostatniego uzupełnienia). Za rok olewam i chyba w ogóle będę tylko ozonował, wymieniał filtr i jeździł, aż przez brak czynnika przestanie działać, bo się po prostu nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.