Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 .144 Autodiagnostyka SR20DE


foorest1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z premką.

Wczoraj zapalił się check i tak już zostało.

W nic nie uderzyłem ani nie było katowania silnika. Porostu podczas jazdy klik i już, pali się kłująca w oczy kontrolka. Chętnie bym się dowiedział o co chodzi lecz opis w dziale "Zrób to sam" tyczy się innych modeli premek.

Ponadto zauważyłem że komputer jakoś dziwnie pokazuje spalanie.

Po resecie na postoju wskakuje spalanie 35 litrów i w czasie jazdy dopiero spada kiedy się zatrzymam znowu zaczyna rosnąć... Czy to tak powinno wyglądać? No i generalnie to jak na mój gust dużo pali bo po mieście wychodzi 14-15l bez szaleństw. Dodam że to jest automat CVT.

Przypomniało mi się że już kiedyś się zapaliła i zgasła po kilku kilometrach.

Edytowane przez foorest1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spalaniem to też tak mniej więcej wygląda, ja zawsze resetuje po zatankowaniu do pełna i jak ruszam ze stacji, to po chwili mam pokazane ok. 20l/100km ale szybko spada. Primera nie ma spalania chwilowego, tylko średnie, więc jak nie jedziesz, a silnik pracuje, to ci strasznie podkręca wynik, tym bardziej po resecie, kiedy komp ma przejchany dystans 0km.

Ano, u mnie miasto na ręcznej skrzyni to max jakieś 11l/100km. Ale takiego typowego jeżdżenia w mieście dzień w dzień nie praktykuję, a może jakby tak pojeździć codziennie to i więcej by wyszło.

Edytowane przez maius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

Dziś znowu zasiąde przy badaniu błędów :) zobaczymy co wyjdzie.

 

No i zrobione :) O ile odczytanie błędu mnie przerosło o tyle wykasowanie poszło bezbłędnie.

Teraz poczekam jakiś czas i potem sprawdzę czy znowu się pojawia.

Czytać czytać i kombinować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego odczytanie bledow Cie przeroslo? . Z ktorym etapem nie mozesz sobie poradzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wydaje mi się że błędów było kilka i ciężko było to wyłapać. Sekwencja szybko się zmieniała i długo czekałem na powtórzenia.

Jak teraz pojeżdżę to zobaczę czy coś wskoczy, jeśli tak się stanie to może łatwiej będzie pojedynczy błąd odczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc. To wcale nie musi byc jeden blad . lepiej poswiecic troche czasu i wylapac bledy. nawet zebys mial je zczytywac 5 razy to warto. tak jak tam pisze kod jest4 cyfrowy i po prostu sobie je spisujesz tylko pamietaj o tych 10 mrugnieciach co oznacza cyfre 0. Kup sobie piwko i zczytuj bez pospiechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zawsze mozesz sobie przy odczycie błedów skorzystać z komórki i po prostu nagrać sobie filmik aby potem na spokojnie odczytac błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piwko i chyba zabiorę się za to jeszcze raz. Jak juz piwko zamuli to nagram na komórkę :)

Dzięki za podpowiedzi

 

7101 taki kod odczytałem. Co to może być ?

Edytowane przez foorest1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piwko i chyba zabiorę się za to jeszcze raz. Jak juz piwko zamuli to nagram na komórkę :)

Dzięki za podpowiedzi

 

7101 taki kod odczytałem. Co to może być ?

 

chyba za mało albo za dużo piwka biggrin.gifbiggrin.gif spróbuj jeszcze raz smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to odczytać? siedem krótkich jedna długa potem 10 krótkich i jedna długa ?

Sorka z byka :)

Edytowane przez foorest1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej powinno być 10 długich to 0 i później krótkie w odstępach, czyli 4 krótkie to 4 dalej 2 to dwa i 10 krótkich to 0, następnie przerwa i znowu to samo 10 długich to 0 itd i teraz z tego wynika, że mamy błąd 0420 czyli II sonda zgłasza nam kat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie bedzie na poczatku tak jak napisal Dino ze 10 krotkich czyli wychodzi 0 i dalej jest 1 potem znowu 0 i znowu 1 . Czyli z Twojego opisu wyszedl by blad P 0101 czyli (czujnik masowego lub objetosciowego przeplywu powietrza -sygnal poza zakresem /wydajnosc)

Masz tutaj plik dotyczacy silnika sr20 z manuala do p11.144 Tam masz kody bledow i jak sprawdzic elementy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

Chyba z tym piwkiem przesadzam albo tego nie ogarniam.

Nagrałem dwa filmiki z wyświetleń kodów powiedzcie co to za usterki.

Przy okazji można by było zrobić jakiś opis z tymi filmikami dla następnych "bystrych" jak ja żeby było mniej takich pytań jak moje.

Złączam pliki i z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak błędów, 0000, czyli jak popatrzysz na film i zacznie się sekwencja, ni eod samego początku tylko kolejna, masz tak

10 wolniejszych (0) i to jest początek, następnie 10 szybszych (0) kolejna cyfra, następnie kolejne 10 szybkich (0) kolejna cyfra, i ostatnie 10 szybkich (0) ostatnia cyfra i po tej ostatniej masz znowu 10 wolnych czyli pierwsze 0 w kolejnym kodzie itd. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie. Może niechcący wykasowałem wszystko :) No ale pojeżdżę trochę i znowu sprawdzę bo na pewno nie było to tak jak teraz.

Ale dzięki za szybki klik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...