modrzej123 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam, od niedawna posiadam Micrę (autko żony) z 2003 roku z silnikiem 1,5 dci. Niestety przy odpaleniu silnika piszczy pasek alternatora. Chciałem go naciągnąć ale nie ma w tym modelu żadnej rolki napinającej. Proszę więc o wskazówki jak dokonać korekcji naciągu tego paska. Jeśli naciąg reguluje się alternatorem to w jaki sposób. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pzdr PM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Te silniki mają samoregulator (tzw napinacz) i nie da się podciągnąć paska, albo pasek do wymiany albo napinacz. Mozesz jeszcze go spsikać silikonem i na jakiś czas pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modrzej123 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam, Dzięki za odpowiedź. U mnie jakiś pomysłowy mechanior zrezygnował z założenia rolki napinającej stosując krótszy pasek (wczoraj doszedłem do tego po obejrzeniu bliźniaczego auta). Czeka mnie więc przygoda z montażem napinacza i wymianą paska na właściwy. Pozdr. PM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.