Gość pawelek1916 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam, zamierzam doinwestować primerke:) W pierwszej kolejności biorę się za przednie zawieszenie - jest w kiepskim stanie. Odzywają się górne wahacze, powinienem zrobić tuluje na dolnych wahaczach jak nie całe nowe. Przegubu są zdrowe, nie wiem jak sprawdzić amortyzatory???? W sumie sprężyny od razu wymienię, bo mam wrażenie, że już ich czas. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Czy jesteście w stanie w przybliżeniu wycenić taką inwestycję? Macie jakiś konkretny sklep, gdzie wszystko kupię, czy lepiej szukać na allegro?? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przede wszystkim na twoim miejscu pojechałbym do zaprzyjaźnionego warsztatu gdzie ktoś zobaczy co trzeba robić.Szkoda wymieniać części które jeszcze mogły by posłużyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelek1916 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Możecie kogoś polecić w Warszawie, okolice Warszawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Amortyzatory to najlepiej sprawdzic na stacji diagnostycznej . Tam bedziesz mial wydruk z badania i napisane ile procent jeszcze ma. Zaplacisz 20-30zl i bedziesz pewny. No chyba ze zbliza sie przeglad to CI sprawdza w ramach przegladu. Wahacze jesli sa niepogiete i niepokrzywione i sworzen tam gdzie nachodzi taka duza tulejka jest niewyrobiony to nie ma sensu wymieniac . Wymienic same tuleje. SA jeszcze laczniki stabilizatora i gumy na stabilizator Rowniez nalezaloby sprawdzic lozyska na sworzniu zwrotnicy( czy tam nie ma luzu) bo bedzie pukac i stukac. Reszte CI wyjdzie w czasie remontu.Jeszcze jesli chodzi o amortyzatory to pobujaj autem z kazdej strony i jak sie bedzie dalej bujac to do wymiany . Dobry amartyzator ma odbic i sie zatrzymac. Ale najlepiej sprawdzisz na stacji . Sprezyny to ja bym wymienil na nowe bo chyba od nowosci nie byly wymieniane . Oczywiscie sam zdecydujesz po ogledzinach .Ja za dwa wahacze gorne ,laczniki i gumy stabilizatora , tuleje wahaczy dolnych, sworznie wahaczy (bedziesz tez mial do sprawdzenia ) zaplacilem prawie 500zl. To tez czesci nie z gornej polki . Jak Ci dojda amortzyatory i sprezyny to robi sie niezla suma. Za same czesci i trzeba doliczyc robocizne . Gdzies czytalem na forum ze do tylu mozna zalozyc sprezyny od Nubiry kombi do p11 . Mysle ze do p10 beda te same. Nawet powinien sie podniesc tyl. Reszte koledzy dopowiedza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelek1916 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Twoje sugestie bardzo mi pomogły. Dzięki. W sobotę wybieram się do specjalisty z Zielonki( pod Warszawą ) i zobaczymy ile kosztuje ta cała impreza. Dam znać o efektach końcowych. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.