Gość majk92 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam, posiadam Primere P11, 99rok, chciałem prosić was o poradę. Chcę założyć gaz i kompletnie nie wiem jaki wybrać, zwykły czy może sekwencja, oraz jaką firmę instalacji? Silnik to 1.6 16v. Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam kolego. Wcześmiej przed kaszkajem miałem zagazowaną primerke p11.144 z motorem 1.6 ga16de. Moje porady to instalka sekwencyjna. co do firmy do wielkiego znacznia nie ma. Wszystkie instalację są na podobnym poziomie technicznym (ja miałem landi renzo). Najważniejsze to wybrać dobry zakład!!!! Moje doświadczenia: gaz założony przy przebiegu 100 tys. km w roku 2005. Primerką jeżdziłem do zeszłego roku - przy sprzedaży przebieg lekko ponad 200 tysi. Silnik w rewelacyjnej kondycji, żadnych problemóe, żadnego poboru oleju także silnik rewela. Należy zwrócić uwagę jedynie na regulację luzów zaworowych ponieważ jest mechaniczna. Ja to robiłem przy przebiegu 150 tys. regulacja była kosmetyczna także silnik (jak wcześniej pisałem) dobrze współpracuje z sekwencyjnąistalacją. A tak na marginesie to ciesz się jazdą primerką p11 bo to chyba były jedne z ostatnich bezawaryjnych nissanów (wiem to teraz po jezdzie kaszką). Pozdrawiam i pamiętaj wybierz dobry zakład choćbyś miał zapłacić więcej i tak w końcowych rozrachunku Tobie się to opłaci!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 polecane Stag zavoli /nico red Hany pojedynczo i najważniejsze /.. kumaty gazmen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 ja mam to co widać w podpisie...zero problemów. co jakiś czas trzeba wyregulować (zwykle na 10 tyś jakieś 2 regulacje - jedna pomiędzy przeglądami a druga przy przeglądzie), no ale może to wynik mojego stylu jazdy i warunków w jakich jeździ auto - max korki w Warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 ja mam to co widać w podpisie...zero problemów. co jakiś czas trzeba wyregulować (zwykle na 10 tyś jakieś 2 regulacje - jedna pomiędzy przeglądami a druga przy przeglądzie), no ale może to wynik mojego stylu jazdy i warunków w jakich jeździ auto - max korki w Warszawie a To dziwne bo ja po pół roku przebutowałem na PB i na LPG i mapy o dziwo były zgrane ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 a To dziwne bo ja po pół roku przebutowałem na PB i na LPG i mapy o dziwo były zgrane ,,, też mnie to dziwi ale przywykłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 tymi mapami się nie przejmuj, one żyją własnym życiem,, choć nie wiadomo jakich rozjazdów nie powinno być, a takie pieszczenie bez ponownego zbierania map nie zawsze do końca jest prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 chodziło oto że po jakimś czasie od regulacji ,,, śmigamy na na pb ecu sie dostraja a potem na lPg i wychodzi właśnie że sie nic nie rozjechało ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Ja mam prawie 2 lata BRC przejechane 25kkm i wszystko jak ta lala!! Średnie spalanie na paliwie miałem 8,14 a na LPG mam 9,55. Do tego musze średnio na 100 km doliczyć litr benzyny gdyz jezdza na krotkich odleglosciach i tak wychodzi. Tak jak piszą poprzednicy instalacja to pikus WAZNY JEST DOBRY MECHANIK KTORY NIC NIE SPIEPSZY!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.