worm#21 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 (edytowane) Witam Byłem dzis z ciekawości na hamowni zrobic pare pomiarów ,jestem ciekawy jakie macie doswiadczenie w tej kwestii ,moze jakies wyniki przed modyfikacja np dolotu ,wydechu no i po ,jak to u was wygląda ? wiem ze ktos juz cos wspominał w innym temacie Pozdr Edytowane 11 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 (edytowane) Pochwal się co wyszło. nie ukrywam że seria to nie jest hehe 290 i nie chce byc wiecej :/ liczyłem na 300+ ale d*pa:/ "mały" nie dosyt jest... wykresy mam dostac na mejla to wrzucę .. p.s.suszara sie kłania ]:> Pozdro Edytowane 11 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 (edytowane) Co do zmiany mapy to przyrost ok 15 KM, dolot + wydech też pewnie koło tego. czyli do fabryki dojdzie jakies 20 KM. Obstawiał bym na hamowni jakąś realny wynik - 250 KM. tak sie zastanawiam ze te silniki strasznie "puchną" różnica w pomiarach jest bardzo duża w moim przypadku wyniosła około 40KM wypluło własnie cos około 250KM (przy źle założonym dolocie) wystarczyło przenieść go w inne miejsce i juz wynik oscylował w granicy 280KM jak to u was wygląda ? ciekawe testy ?! http://www.tunemytoyota.com/forum/showthread.php?t=3821 224.1 HP ??? Stock Intake Test 4 235.1 AEM Cold Air Intake co wy o tym myślicie? Edytowane 12 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 U mnie 265 wyszło na razie bez modów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 U mnie 265 wyszło na razie bez modów ASS hamowałeś tylko raz ??,u mnie pierwszy wynik był lepszy jak sie zgrzała to wyniki były nieco inne :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 313. <ziew> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 ASS hamowałeś tylko raz ??,u mnie pierwszy wynik był lepszy jak sie zgrzała to wyniki były nieco inne :/ Nie gość chyba 3 razy go kręcił ale wydrukował mi ostatni, Devi ścieme wali że ma 313 jak zobacze wykres to uwierze już tak jest z zetkami ze nie trzymają parametrów i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Trzyma tak idealnie serię? No way... Chyba jakaś optymistyczna hamownia. Dlaczego? Może są lepsze i gorsze jednostki? Kolega ma czarną z tego samego rocznika co moja była i zawsze, ale to zawsze z nim przegrywałem... Ok, można powiedzieć, że liczy się skill, ale z rolki też? Wyraźnie mnie odstawiał, a przebieg miał 40kkm większy... przegrywałeś bo gorzej biegi wrzucasz ja ostatnio 2 razy wygrałem z 370 tylko dla tego ze gość sie nie przykładał i tyle samochód jedno umiejętności drugie przy tak malej róznicy w kucach czynnik ludzki jest wazny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Sam widzisz... nie przykładał się jak sam napisałeś, ale pewnie miał też automat... Nie było zmian biegów... na tym samym biegu mnie zostawiał. Mówię Ci, są różnice w poszczególnych egzemplarzach. p.s. Ja nie wiem, czy 50KM to taka mała różnica. Na pewno różnice są, dlatego proponuje któregoś dnia umówić sie większą grupą na hamownie (dostaniemy rabat) i zhamować warszawskie zetki oraz g35 wtedy będziemy wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 i potem będzie smutno tym słabszym? trzeba pojechać na hamownię co do której jak najmniej ludzi ma zastrzeżenia. Popytam na forach. Różnice faktycznie często są denerwujące. Pomiar powinno się robić przy tej samej temperaturze i ciśnieniu powietrza. Trzyma tak idealnie serię? No way... Chyba jakaś optymistyczna hamownia. 315 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) 315 ? cwaniak hehe wiadomo nie ten motor no i juz "dual" HR oddycha pełną piersią ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm mowimy oczywiście o DE natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu Edytowane 14 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 cwaniak hehe wiadomo nie ten motor no i juz "dual" oddycha pełną piersią ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 cwaniak hehe wiadomo nie ten motor no i juz "dual" oddycha pełną piersią ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu Robal nie jest żle wrzuć wykresy to panalizujemy pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu. wystarczy inercooler wstawić i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu. no własnie nie wiem moze te pierwsze generacje sa po prostu do duuupy prosty zabieg odkrecenie maski i wywalenie filtra różnica w pomiarach najgorszy/najlepszy 40Km poraaaażkaa nie wspominajac ze chłodnica wody tez ledwo sobie radzi i wsumie do upalania to najlepiej o seryjnej zapomniec i od razu wywalic na cos konkretniejszego Edytowane 14 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 no własnie nie wiem moze te pierwsze generacje sa po prostu do duuupy prosty zabieg odkrecenie maski i wywalenie filtra różnica w pomiarach najgorszy/najlepszy 40Km poraaaażkaa nie wspominajac ze chłodnica wody tez ledwo sobie radzi i wsumie do upalania to najlepiej o seryjnej zapomniec i od razu wywalic na cos konkretniejszego w ogóle seria nie jest do upalania zacznijmy od tego ))) ale ale... przecież kto katuje samochód stojąc. Z tego co pamiętam to Nissan używa Ram AIR do doładowania czyli im szybciej jedziesz tym więcej masz koni. Jak jedziesz to masz zupełnie inne chłodzenie niż jak stoisz w korku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) jak będziecie się wybierać hamować to znajdźcie coś z opcją 4x4 to też się podłącze. edit: i kamerkę + statyw zabiorę Edytowane 14 Czerwca 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 w ogóle seria nie jest do upalania zacznijmy od tego ))) ale ale... przecież kto katuje samochód stojąc. Z tego co pamiętam to Nissan używa Ram AIR do doładowania czyli im szybciej jedziesz tym więcej masz koni. Jak jedziesz to masz zupełnie inne chłodzenie niż jak stoisz w korku. no cos wtym jest wiadomo no ale zobacze jeszcze moze bedzie sie dało cos pomyslec a raczej na pewno hehe:) na zawody zawsze mozna maske sciągać hehe nie no jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 no cos wtym jest wiadomo no ale zobacze jeszcze moze bedzie sie dało cos pomyslec a raczej na pewno hehe:) na zawody zawsze mozna maske sciągać hehe nie no jest ok popatrz że drifterzy zdejmują zderzak na zawody, cała chłodnica na wierzchu niektórzy nawet bez maski jeżdżą ale to już przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) popatrz że drifterzy zdejmują zderzak na zawody, cała chłodnica na wierzchu niektórzy nawet bez maski jeżdżą ale to już przesada taa i doloty zamiast lamp hehe no co innego do sportu ale wiadomo do codziennej jazdy nie bardzo :) p.s. ma ktos na zbyciu org. puche ?? czy ja dobrze to widze albo czegos nie rozumiem wykresy dotyczą silnika rok03 czyli DE http://allegro.pl/dolot-fujita-infiniti-g35-m35-nissan-350z-i1640259386.html jakie wartosci sa na wykresach 220Hp przed ??? kolejny dowód że te silniki jednak nie maja deklarowanej mocy:// ,myslałem ze z tym 224.1 hp Stock Intake to był taki JOKE :/ bolesna ale prawda :/ http://my350z.com/forum/tuning/455856-average-stock-350z-dyno-numbers.html 235-240 230-240 237 :/ ASS chyba masz farta:) Pzdr Edytowane 14 Czerwca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Coś te amerykanskie kunie szybko zgychają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 jakie wartosci sa na wykresach 220Hp przed ??? kolejny dowód że te silniki jednak nie maja deklarowanej mocy:// ,myslałem ze z tym 224.1 hp Stock Intake to był taki JOKE :/ masz moc na kołach, moc na sprzęgle, różne rzeczy, a i nikt mi nie wmówi, że 350z ma 200 niutonów (wg tych wykresów co pokazujesz) bo by z miejsca chyba nie ruszył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Coś te amerykanskie kunie szybko zgychają To przez te Fast foody heheh masz moc na kołach, moc na sprzęgle, różne rzeczy, a i nikt mi nie wmówi, że 350z ma 200 niutonów (wg tych wykresów co pokazujesz) bo by z miejsca chyba nie ruszył... .... co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 .... co zrobic zmienić na GTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zmienić na GTR najchętniej jak by ktos jeszcze hamował i miał sie czym podzielić fajnie było by porównać moze inne wyniki głównie chodzi mi o serie jak to wygląda tak na prawde http://www.knfilters.com/news/news.aspx?id=1372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Pomiar był na starym filtrze powietrza i przy źle złożonym dolocie (check przepustnicy co chwilę). Po naprawieniu tych "usterek" jest odczuwalna poprawa ale jeszcze nie hamowałem. Modyfikacje to customowy CAI i catback (katy na swoim miejscu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.