xcom Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witammam problem z moją nyską. Miałem rozerwaną osłonę przegubu napędowego z lewej strony. Osłona została wymieniona, mechanik stwierdził że przegub napędowy nie dostał.tyle że teraz słyszę jak przyspieszam rytmiczny hałas z lewej strony auta. Dziwne że najbardziej słyszany jest jak mam nogę na gazie gdy zdejmę czasami coś słychać ale ledwo ledwo.Kto miał coś podobnego? Czy to może być łożysko? czy jednak przegub jest uszkodzony. Dzwięk wyraźnie ma związek z obrotami koła.A może to coś innego (rytmiczne puk puk puk ....). Czasami tego nie słychać czasami wkurza że hej.Wymieniłem również górny wahacz z lewej strony bez ustawiania zbieżności.PozdrawiamNikt nie chce czegoś obstawić? Generalnie jednak stuki są na prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 czy zaczęło się to zaraz po wymianie osłony ? może opaska zaciskowa jest za duża i gdzieś obciera, albo słabo dokręcona nakrętka półosi, lub coś źle złożone, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Tak miałem rozerwaną osłonę i nawet o tym nie wiedziałem. Ganiałem bez żadnych objawów. Po wymianie osłony przegubu pojawiło się stukanie (obrotowe) podczas przyspieszania. Kurde tyle że na prostej nie na zakręcie. Dziś zrobiłem kółka na placu tak że opony grały i nic nie stukało (oczywiście cały czas gazowałem). Nie wiem co jest byłem u 3 mechaników 2 usłyszało objawy 3 akurat nie bo auto tak robi "pojawiam się i znikam". Koło było zdjęte nie ma ciała obcego nie ma luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 więc wykluczamy przegub, raczej coś źle złożone z naciskiem na opaskę trzymającą osłonę od strony koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Jendak to był przegub - wymieniony na made in japan i mam spokój (pewnie na nim ze 20 000k zrobiłem od tego czasu)- mechanik stwierdził że mam niezłe ucho to mojej nyski (wyszło na moje) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Ja miałem identycznie ostatnio.Stukało na prostej i przy skręcie w prawo ale...tylko na drodze.PRzy kółkach na placu nic.Ale był padnięty przegub.Dobra rada.Najlepiej to sprawdzić:Podnieść auto tak aby przód był w górze i koła przednie w powietrzu.Zapalić auto,wrzucić 1 i przy jednoczesnym dodawaniu gazu nacisnąc hamulec nożny.Gazować i hamować i kręcić kierownicą lewo i prawo.Zawsze wyjdzie przegub jesli jest padnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujap11 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Miałem podobny problem, stuki puki z lewej strony pojawiające się raz na jakis czas. Niestety okazało się że przgłub się zacierał. Pewnego razu na parkingu na całe szczęscie przy małej pedkości rozsypał się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.