Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/P11.144] co sprawdzić przed zakupem P11


radeczek26

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem sunny N14, ale przyszła już pora na zmianę autka na coś nowszego i większego. Będąc wiernym marce, chcę kupić Primerkę P11 Kombi z silnikiem benzynowym 2,0 16V 140KM z 2001/2002r. Niestety jeśli chodzi o mechanikę jestem kompletnie zielony, więc zwracam się z prośbą do Szanownych forumowiczów o pomoc. Chodzi mi o kilka prostych porad jak sprawdzić Primerkę przed zakupem? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakie są "typowe" problemy z tym samochodem? Muszę przyznać że sporo już samochodów obejrzałem, ale niestety wszystkie były w opłakanym stanie; same trupy :( Na kilkanaście obejrzanych Primer tylko 1 wygląda na taką w niezłym stanie, ale zanim pojadę na drugi koniec Polski wolałbym się zorientować na co w szczególności zwrócić uwagę- czy to nie jest taki sam trup jak inne które już oglądałem tylko że dobrze odpicowany na sprzedaż. Co do wspomnianego samochodu to jest to 2001r. przebieg 184tys km (wygląda na realny, ale różnie bywa). Silnik benzyna 2,0 140KM. Nie wiem czy jest to wersja P11 czy P11.144 - nie wiem czym się różnią? Pozwolę sobie wkleić część ogłoszenia: "Auto jest po wymianie oleju i filtrów. W zeszłym roku wymiana agregatu klimy na regenerowany, wymiana sprzęgła, uzupełnienie czynnika chłodniczego. Nowy akumulator Centra Futura 64 Ah. "

PS. Jak jest w Primerach z korozją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11 robili do 99 a od do 2002 p11,144 lifting był różnica w światłach przód tył w wersji sedan i hb w kombi zapomnieli ,,,

 

Wersje sR20 miały 140KM 182 Nm jak dobrze pamiętam ,,,z blachą podobno jak nie bita to ok ,,,też szukam czegoś podobnego ,,,, w jakich cenach co widziałeś ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puki co szukałem w najbliższej okolicy tj. woj. łódzkie. Ale wszystko co znalazłem po komisach to złom że aż żal patrzeć :( mój 20-letni dziadek lepiej się prezentuje od tych 10-letnich komisowych primer. Ceny- różnie różniście tj. od 9800zł do 12900zł za roczniki 2000-2002. Ale jak już wspominałem to wszystko to złom. Znalazłem w Poznaniu za 14500zł podobno w dobrym stanie, ale widziałem ją tylko na zdjęciach. Więc nie wiem jaki jest stan faktyczny. Może wybiorę się w sobotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jak jest w Primerach z korozją?

 

Obejrzyj dokładnie przednie kielichy oraz ranty dolne tylnych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej-korodują drzwi w dolnych partiach na wysokości uszczelek, ale nie zbyt uciążliwie, oraz czasami pod uszczelkami na łączeniach przedniej szyby i dachu (uszczelki są dość szerokie i wpadają tam różne syfki).

Ogólnie z blachami jest raczej o.k.

Jeżeli silnik chodzi poprawnie bez zgrzytów, stuków to raczej nie da się go popsuć :D

Warto zrobić jazdę próbną i zobaczyć jak ciągnie (najlepiej jakby siadł ktoś co takie autko ma lub miał-będzie porównanie), ma być dynamicznie do 4000 rpm a potem rrrrrakieta :D

Życzę udanego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wlaczysz zaplon to sprawdz czy sie swieci kontrolka check . Jesli nie to kaz mu to uruchomic . U mnie np. po kupnie okazalo sie ze sruba mocujaca reflektor byla przyklejona na silikon. Z mojego doswiadczenia to jesli CI moge doradzic to najlepiej przed kupnem podjedz na stacje na przeglad (odzaluj te pare groszy) i wtedy bedziesz co nieco wiedzial. Pewnie ze z 10czy wiecej latka nie zrobisz nowego ale ja sie dowiedzialem np ze oslona przegubu do wymiany. Sprzedawca nie powiedzial o tym i szlag by przegub trafil. Jak ktos autko sprzedaje to nie bedzie do niego dokladal. Wtedy tez mozesz sie potargowac.Mam nadzieje ze nie jestes z tych kierowcow co mowia ze ja tylko leje paliwo i ma chodzic . Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,.........Mam nadzieje ze nie jestes z tych kierowców co mowia ze ja tylko leje paliwo i ma chodzic . Pozdrawiam.

takich tez znam ... w dziwnych miejstach koroduje ,..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a określ co dokładnie złomowe tz szpachla i młot czy przebiegi mają niemieckich taxi ,,,,co odkryłeś ,,,

 

 

wszystkie które do tej pory oglądałem miały cofnięte liczniki do przebiegów rzędu 150tys km - 220tys km, ale wyglądały jakby miały przejechane 700 tys km albo więcej. Najgorzej sprawa wygląda z zawieszeniem - każdy z oglądanych egzemplarzy miał padnięte zawieszenie a do tego rdza :( tyle że rdza pojawiała się w każdym egzemplarzu gdzie indziej tj. przy szybach, drzwiach, kielichy amortyzatorów i ogólnie skorodowane wszystko co było pod maską :/ a w jednym rdza była od przedniego zderzaka do tylnych drzwi :(

 

witam. na zakończenie tematu chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Wczoraj nabyłem już moją wymarzoną Primerkę- czarne kombi z 2,0 benzyną. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. :D

 

witam. na zakończenie tematu chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Wczoraj nabyłem już moją wymarzoną Primerkę- czarne kombi z 2,0 benzyną. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...