Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/P11.144] co sprawdzić przed zakupem P11


radeczek26

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem sunny N14, ale przyszła już pora na zmianę autka na coś nowszego i większego. Będąc wiernym marce, chcę kupić Primerkę P11 Kombi z silnikiem benzynowym 2,0 16V 140KM z 2001/2002r. Niestety jeśli chodzi o mechanikę jestem kompletnie zielony, więc zwracam się z prośbą do Szanownych forumowiczów o pomoc. Chodzi mi o kilka prostych porad jak sprawdzić Primerkę przed zakupem? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakie są "typowe" problemy z tym samochodem? Muszę przyznać że sporo już samochodów obejrzałem, ale niestety wszystkie były w opłakanym stanie; same trupy :( Na kilkanaście obejrzanych Primer tylko 1 wygląda na taką w niezłym stanie, ale zanim pojadę na drugi koniec Polski wolałbym się zorientować na co w szczególności zwrócić uwagę- czy to nie jest taki sam trup jak inne które już oglądałem tylko że dobrze odpicowany na sprzedaż. Co do wspomnianego samochodu to jest to 2001r. przebieg 184tys km (wygląda na realny, ale różnie bywa). Silnik benzyna 2,0 140KM. Nie wiem czy jest to wersja P11 czy P11.144 - nie wiem czym się różnią? Pozwolę sobie wkleić część ogłoszenia: "Auto jest po wymianie oleju i filtrów. W zeszłym roku wymiana agregatu klimy na regenerowany, wymiana sprzęgła, uzupełnienie czynnika chłodniczego. Nowy akumulator Centra Futura 64 Ah. "

PS. Jak jest w Primerach z korozją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11 robili do 99 a od do 2002 p11,144 lifting był różnica w światłach przód tył w wersji sedan i hb w kombi zapomnieli ,,,

 

Wersje sR20 miały 140KM 182 Nm jak dobrze pamiętam ,,,z blachą podobno jak nie bita to ok ,,,też szukam czegoś podobnego ,,,, w jakich cenach co widziałeś ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach