Gość rysuchom Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 P11.144 Witam.Kiedyś juz pisałem ale nikt nie potrafi lub nie chce mi pomóc.Klima działa do prędkości 50km/h.Po przekroczeniu przestaje działać.Kiedy zwolnię znowu działa.Wymieniłem wszystko nawet sprężarkę na inną ale bez efektu.Może znajdzie się autentyczny fachowiec i doradzi co począć.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam przecież działanie klimy nie zależy od prędkości auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysuchom Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Tyle to ja również wiem.tak się jednak dzieje i to jest fakt w moim konkretnym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Ana wolnych obrotach działa normalnie, wentylatory chodzą. co się dzieje przy większych prędkościach przestaje chłodzić i leci ciepłe czy wyłącza się klima ,światełko A/C się pali , próbowałeś wł i wył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 (edytowane) Mam trochę podobny problem - tyle że moja klima działa wtedy kiedy chce i jak ma humor... Czasem jak już mnie naprawde silnie chce wq...wić to w czasie normalnej jazdy (w silnym słońcu) działa, a jak natrafię na korek i bardziej stoję niż jadę, to wtedy ona bardziej grzeje niż chłodzi Ogólnie raz działa i jest wszystko wporzo, a czasem ani prośbą ni groźbą - pomaga jedynie wyłączenie samochodu i paronasto minutowy odpoczynek. Bylem w serwisie klimatyzacji i mechanicznie jest wszystko wporzadku - ciśnienia wzorcowe, sprężarka działa jak ta lala... Oczywiście próba podłączenia klimy pod komputer spaliła na panewce, ponieważ według programu komputera serwisowego Primera P11.144 z silnikiem 2.0TD nie miała klimy Bądź co bądź podejrzanym jest czujnik - nie wiem jaki, nie wiem też czy jest tylko jeden czy jest ich więcej, ani gdzie on jest/są - F...ck! Edytowane 16 Czerwca 2011 przez smoliszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Mam trochę podobny problem - tyle że moja klima działa wtedy kiedy chce i jak ma humor... Czasem jak już mnie naprawde silnie chce wq...wić to w czasie normalnej jazdy (w silnym słońcu) działa, a jak natrafię na korek i bardziej stoję niż jadę, to wtedy ona bardziej grzeje niż chłodzi Ogólnie raz działa i jest wszystko wporzo, a czasem ani prośbą ni groźbą - pomaga jedynie wyłączenie samochodu i paronasto minutowy odpoczynek. Bylem w serwisie klimatyzacji i mechanicznie jest wszystko wporzadku - ciśnienia wzorcowe, sprężarka działa jak ta lala... Oczywiście próba podłączenia klimy pod komputer spaliła na panewce, ponieważ według programu komputera serwisowego Primera P11.144 z silnikiem 2.0TD nie miała klimy Bądź co bądź podejrzanym jest czujnik - nie wiem jaki, nie wiem też czy jest tylko jeden czy jest ich więcej, ani gdzie on jest/są - F...ck! U ciebie ewidentnie widac ze to wina brudnego skraplacza. Sprawdz jeszcze czy dziala jeden czy 2 wiatraki, ale to bedzie raczej brudny skraplacz, z wierzchu u mnie niby tez bylo ok, ale okazalo sie ze wszystko przyciagnely wiatraki na chlodnice silnika i wiatraki nie wyrabialy u mnie przez ten syf. Ja spryskalem srodkiem do mycia silnika i myjka cisnieniowa, ale polecam bardziej zwykly szlauf. Plukaj najlepiej miedzy chlodnicami i zobacz czy nie ma nic na chlodnicy silnika. Na skraplaczy pewnie beda stare owady jakies z trawy ziarenka itp.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 czy to nie może być wina jakiś zabrudzonych czujników ostatnio wymieniałem żarówki w zegarach i zapomniałem podpiąć czujnika temperatury wewnątrz grzało nawet na 18stopniach klimy potem podpiąłem i wszystko ok tylko dopiero przy nastawieniu 28stopni przestała mi mrozić ręce przeciściłem wlot czujnika klimy i jest cieplej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 U ciebie ewidentnie widac ze to wina brudnego skraplacza. Sprawdz jeszcze czy dziala jeden czy 2 wiatraki, ale to bedzie raczej brudny skraplacz, z wierzchu u mnie niby tez bylo ok, ale okazalo sie ze wszystko przyciagnely wiatraki na chlodnice silnika i wiatraki nie wyrabialy u mnie przez ten syf. Ja spryskalem srodkiem do mycia silnika i myjka cisnieniowa, ale polecam bardziej zwykly szlauf. Plukaj najlepiej miedzy chlodnicami i zobacz czy nie ma nic na chlodnicy silnika. Na skraplaczy pewnie beda stare owady jakies z trawy ziarenka itp.... Działają 2 wiatraki; jak się dobrać do skraplacza (proszę o instruktarz dla laika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 mogę Ci instrukcję co najwyżej przesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 mogę Ci instrukcję co najwyżej przesłać Byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Skraplacz to chlodnica klimy. To ta chlodnica przed chlodnica od silnika. Czyli zwykla chlodnica tylko troche ciensza od tej od silnika. Chlodnicer napewno latwo znajdziesz, nic nie trzeba rozbierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał walczak Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 skraplacz to nie chłodnica klimy albo głupi jestem (może być) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Skraplacz to chlodnica. Na tej chlodnicy czynnik z pary skrapla sie w ciecz za pomoca wentylatorow, poprostu sie schladza. Parownik to wymiennik w srodku, bo napewno z tym ci sie to myli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 sprawdź ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysuchom Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Napisałem działa i nie działa.Wszystko co możliwe sprawdzone,czujnik też,wiatraki chodzą lampka sie pali ale chłodzi tylko przy wolnej jeżdzie-do 50km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 A moze to zalezne jest od predkosci obrotowej silnika a nie predkosci, sproboj mu dac wyzszy bieg przy 50. Raczej wyglada to na czujnik cisnienia w osuszaczu. Nie wiem jak go sprawdzic, jak masz czujnik do ktorego kostka jest na 2 piny, to zewrzyj je i przejedz sie i zobacz jak bedzie. Jak bedzie ok to on. Jezeli czujnik jest na 4 piny to juz ciezsza sprawa. Czujnik znajduje sie od gory w osuszaczu, a osuszacz kolo chlodnicy przy aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysuchom Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 (edytowane) Tego jeszcze nie robiłem,spróbuję.Niestety jest problem bo czujnik jest na 3 piny. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez rysuchom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.