Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

klima działa i nie działa.


Gość rysuchom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

P11.144 Witam.Kiedyś juz pisałem ale nikt nie potrafi lub nie chce mi pomóc.Klima działa do prędkości 50km/h.Po przekroczeniu przestaje działać.Kiedy zwolnię znowu działa.Wymieniłem wszystko nawet sprężarkę na inną ale bez efektu.Może znajdzie się autentyczny fachowiec i doradzi co począć.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ana wolnych obrotach działa normalnie, wentylatory chodzą. co się dzieje przy większych prędkościach przestaje chłodzić i leci ciepłe czy wyłącza się klima ,światełko A/C się pali , próbowałeś wł i wył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę podobny problem - tyle że moja klima działa wtedy kiedy chce i jak ma humor... :whistle:

Czasem jak już mnie naprawde silnie chce wq...wić to w czasie normalnej jazdy (w silnym słońcu) działa, a jak natrafię na korek i bardziej stoję niż jadę, to wtedy ona bardziej grzeje niż chłodzi :angry:

Ogólnie raz działa i jest wszystko wporzo, a czasem ani prośbą ni groźbą - pomaga jedynie wyłączenie samochodu i paronasto minutowy odpoczynek. Bylem w serwisie klimatyzacji i mechanicznie jest wszystko wporzadku - ciśnienia wzorcowe, sprężarka działa jak ta lala... Oczywiście próba podłączenia klimy pod komputer spaliła na panewce, ponieważ według programu komputera serwisowego Primera P11.144 z silnikiem 2.0TD nie miała klimy :lol: Bądź co bądź podejrzanym jest czujnik - nie wiem jaki, nie wiem też czy jest tylko jeden czy jest ich więcej, ani gdzie on jest/są - F...ck!

Edytowane przez smoliszcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę podobny problem - tyle że moja klima działa wtedy kiedy chce i jak ma humor... :whistle:

Czasem jak już mnie naprawde silnie chce wq...wić to w czasie normalnej jazdy (w silnym słońcu) działa, a jak natrafię na korek i bardziej stoję niż jadę, to wtedy ona bardziej grzeje niż chłodzi :angry:

Ogólnie raz działa i jest wszystko wporzo, a czasem ani prośbą ni groźbą - pomaga jedynie wyłączenie samochodu i paronasto minutowy odpoczynek. Bylem w serwisie klimatyzacji i mechanicznie jest wszystko wporzadku - ciśnienia wzorcowe, sprężarka działa jak ta lala... Oczywiście próba podłączenia klimy pod komputer spaliła na panewce, ponieważ według programu komputera serwisowego Primera P11.144 z silnikiem 2.0TD nie miała klimy :lol: Bądź co bądź podejrzanym jest czujnik - nie wiem jaki, nie wiem też czy jest tylko jeden czy jest ich więcej, ani gdzie on jest/są - F...ck!

U ciebie ewidentnie widac ze to wina brudnego skraplacza. Sprawdz jeszcze czy dziala jeden czy 2 wiatraki, ale to bedzie raczej brudny skraplacz, z wierzchu u mnie niby tez bylo ok, ale okazalo sie ze wszystko przyciagnely wiatraki na chlodnice silnika i wiatraki nie wyrabialy u mnie przez ten syf. Ja spryskalem srodkiem do mycia silnika i myjka cisnieniowa, ale polecam bardziej zwykly szlauf. Plukaj najlepiej miedzy chlodnicami i zobacz czy nie ma nic na chlodnicy silnika. Na skraplaczy pewnie beda stare owady jakies z trawy ziarenka itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafał walczak

czy to nie może być wina jakiś zabrudzonych czujników

ostatnio wymieniałem żarówki w zegarach i zapomniałem podpiąć czujnika temperatury wewnątrz

grzało nawet na 18stopniach klimy

potem podpiąłem i wszystko ok tylko dopiero przy nastawieniu 28stopni przestała mi mrozić ręce

przeciściłem wlot czujnika klimy i jest cieplej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ciebie ewidentnie widac ze to wina brudnego skraplacza. Sprawdz jeszcze czy dziala jeden czy 2 wiatraki, ale to bedzie raczej brudny skraplacz, z wierzchu u mnie niby tez bylo ok, ale okazalo sie ze wszystko przyciagnely wiatraki na chlodnice silnika i wiatraki nie wyrabialy u mnie przez ten syf. Ja spryskalem srodkiem do mycia silnika i myjka cisnieniowa, ale polecam bardziej zwykly szlauf. Plukaj najlepiej miedzy chlodnicami i zobacz czy nie ma nic na chlodnicy silnika. Na skraplaczy pewnie beda stare owady jakies z trawy ziarenka itp....

Działają 2 wiatraki; jak się dobrać do skraplacza (proszę o instruktarz dla laika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skraplacz to chlodnica klimy. To ta chlodnica przed chlodnica od silnika.

 

Czyli zwykla chlodnica tylko troche ciensza od tej od silnika. Chlodnicer napewno latwo znajdziesz, nic nie trzeba rozbierac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skraplacz to chlodnica. Na tej chlodnicy czynnik z pary skrapla sie w ciecz za pomoca wentylatorow, poprostu sie schladza. Parownik to wymiennik w srodku, bo napewno z tym ci sie to myli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze to zalezne jest od predkosci obrotowej silnika a nie predkosci, sproboj mu dac wyzszy bieg przy 50. Raczej wyglada to na czujnik cisnienia w osuszaczu. Nie wiem jak go sprawdzic, jak masz czujnik do ktorego kostka jest na 2 piny, to zewrzyj je i przejedz sie i zobacz jak bedzie. Jak bedzie ok to on. Jezeli czujnik jest na 4 piny to juz ciezsza sprawa. Czujnik znajduje sie od gory w osuszaczu, a osuszacz kolo chlodnicy przy aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...