Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Airbag


Gość mikimor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy nowy zwijacz jest już ustawiony w prawidłowej pozycji :huh:. Sprawdziłem przewodność multimetrem zwijacza i wygląda na to, że jest ok. Wykasowałem błąd, pomanewrowałem samochodem (aby sprawdzić czy zwijacz przewodzi na każdej pozycji) i póki co jest ok.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
W dniu 19.06.2011 o 08:34, meridion napisał:

Proponuję sprawdzić wszelkie kabelki, poruszać docisnąć a potem zabawa kluczykiem, kiedyś podałem instrukcję do N16 ale w micrze K12 też zadziałało, więc może w QQ też. W serwisie za taką naprawę min 100-150,-. Poza ASO chcieli ode mnie od Almerki 50,-. Sam zrobiłem to w 3 minuty

 

instrukcja:

Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek

 

 

przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,

1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)

2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala

3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )

4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz

5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i

8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i

9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśni

 

Dzięki za instrukcję. W Moim przypadku była nawet prostrza wystarczy:

 

1. Kluczyk ON, AIR BAG zapalony przez 7sek. jak gaśnie od razu kluczyk na ACC.

2. Czekamy na pozycji ACC 123,123,123, i wracamy do pkt 1.

I tak min. 3x

3. Następnie pozycja OFF i ON, i kontrolka nie powinna już świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzisiaj znowu powróciła migająca kontrolka airbag. Podpinając consult wyświetlają się tabelki. Który numer powinienem wybrać? 101?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po diagnostyce komputerowej znaleziono błąd B1129. (side module HR [open]). Gdzie szukać rozwiązania tego problemu? Czytałem gdzieś to, żeby szukać rozwiązania w fotelach. Bardzo proszę o pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem można uznać za rozwiązany. Potraktowanie wtyczek i gniazd w wiązce łączącej moduł z fotelem preparatem do styków przyniosło zadowalające rezultaty. Błąd od tygodnia nie powrócił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 29.09.2020 o 22:01, Lasiat napisał:

Problem można uznać za rozwiązany. Potraktowanie wtyczek i gniazd w wiązce łączącej moduł z fotelem preparatem do styków przyniosło zadowalające rezultaty. Błąd od tygodnia nie powrócił. 

Witam zaczęła mi mrugać na czerwono poduszka komputer nie widzi żadnego błędu podpowiecie co to może być 

Teraz, Qashqai napisał:

Witam zaczęła mi mrugać na czerwono poduszka komputer nie widzi żadnego błędu podpowiecie co to może być 

I ewentualnie gdzie jest ta wtyczka modułu z fotelem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 19.06.2011 o 08:34, meridion napisał:

Proponuję sprawdzić wszelkie kabelki, poruszać docisnąć a potem zabawa kluczykiem, kiedyś podałem instrukcję do N16 ale w micrze K12 też zadziałało, więc może w QQ też. W serwisie za taką naprawę min 100-150,-. Poza ASO chcieli ode mnie od Almerki 50,-. Sam zrobiłem to w 3 minuty

 

instrukcja:

Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek

 

 

przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,

1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)

2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala

3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )

4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz

5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i

8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i

9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśni

Kolego!!! GENIALNE!! DZIAŁA :))

Edytowane przez franek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...