Gość mariuszbx Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 witam jestem od niedawna posiadaczem primery p11 2.0td . Autko ma układ paliwowy zexela,moje pytanie dotyczy wtrysku sterującego, czy sprawdza się go tak jak w układzie paliwowym boscha że przy 25 stopni celcjusza ma być między pinami około 100ohm czy może w uadzie zexela jest inny sposób.dodam że autko przydymia jakby nie dopalało paliwa ,z stąd moje podejrzenia że może być z nim coś nie tak . z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zrób autodiagnostyke na spinacz i bedziesz wiedział jakie błedy wyskocza. Może przepływka pada czy filtry powietrza czy paliwa do wymiany . I dalej można myslec. Przeszukaj forum primerki to znajdziesz jak sie robi diagnostyke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zrob tak jak radzi Ci kolega Raaad . Na przyszlosc . Wtryskiwacza sterujacego Zexela nie sprawdzisz tak jak Boscha. Dopiero po zamontowaniu i jak blad nie powroci stwierdzisz ze jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszbx Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 dzięki tak zrobie , i natychmiast podziele się wynikami pozdawiam spinacz poszedł w ruch,skutkiem czego ujawnił się błąd 21. macie koledzy jakieś propozycje od czego zacząć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Najprwdopodobniej bedzie Cie czekac czyszczenie zaworu czasu kata wtrysku. Ale zeby to wykluczyc bo to jest troche roboty najpierw 1. Odwodnic fitr paliwa lub jesli nie wiesz kiedy byl wymieniany wymienic tu zaplacisz ewentualnie za filtr 2. Wyczyscic sitko na kroccu doprowadzajacym paliwo do pompy wtryskowej. Tu nie zaplacisz zrobisz to sam. 3. Sprawdz czy na filtrze paliwa jest twarda pompka . Jesli jest twarda to znaczy ze sie nie zapowietrza . jesli jest inaczej to trzeba odpowietrzyc . Zapowietrzony uklad paliwowy te daje blad nr 21. To sprawdzisz sam. 4.Sprawdz dobrze przewody od zaworu czy gdzies nie sa przetarte i nie dotykaja do masy . sprwawdz opor tego zaworu . Ma byc ponad 15 ohmow. to tez zrobisz sam . 5. Dopiero teraz wykrec zawor i trzeba przeczyscic sitko na tym zaworze. Zapytaj Macka 90 on to czyscil i powie CI jak to robil. To juz mozesz tego sam nie zrobic . To zostaw na koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszbx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 wracam z pracy i biorę się do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.