NEO NFS Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nasiałem 5dych szacunkowo. Bo tyle chciał tokarz którego spytałem przy okazji. Ja akurat nam kumpla formiarza który toczy więc mnie nic nie kosztowało. A nie każdy ma dostęp do gratów lub kumpla. Ja nie mogłem znaleść z P10 więc rozwiązałem problem tak i zapierdzielają aż miło od roku. Poza tym tulejki z P10 są aluminiowe a nie stalowe jak piszesz. A jeżeli mówisz że są takie same! To co trzeba tam urwać i przespawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 W tulejach nic nie urywasz i nie spawasz Przerabia się jedynie wodziki czy jak to nazwać, te które poruszają tulejami wycieraczek. Mechanizm z silniczkiem w angolu jest z lewej strony i wycieraczki hulają też odwrotnie niż w europie. Dlatego taki mechanizm z angola podlega tuningowi gumówką i spawarką (ewentualnie brzeszczotem i migomatem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Hejka, a moze ktos wrzuci jakies fotky jak to robil? Czy z p10 jest mocowaniowo ten sam uklad? nie da sie np z P10 skoro lepsze i trwalsze przelozyc calego mechanizu do p11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 da się z P10, N15 jak dobrze pamiętam i na 99% pierwsze P11 z 96r też miały metalowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Miałem p11 z września 96 i nie było metalowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 no nie wiem, mi się trafiła jedna P11 z 96r. i miała metalowe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomtom11 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam Czy ktoś faktycznie sprawdzał czy do P11 pasują sworznie wycieraczek z Sunny. Mam okazję kupić Sunny z 1993 roku. Proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 (edytowane) masz foto? powinny pasować ale bezpieczniej kupić z cięgnami Edytowane 14 Lutego 2014 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomtom11 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 masz foto? powinny pasować ale bezpieczniej kupić z cięgnami Nie mam zdjęć, bo póki co uto stoi jeszcze "w całości". Ale chyba się pofatyguję i rzucę okiem Udało mi się dostać z Sunny cos takiego jak na zdjęciach. Niestety na miejscu okazało się, że tylko jedna sztuka jest OK. Ale za to dostałem za free . Czy wg was będzie pasowało do P11 i czy można ewentualnie użyć tego jako wzór dla tokarza aby wytoczył drugi egzemplarz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_usenet Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Cześć! Odgrzewam kotleta. Czy ktoś z Was miał styczność z takim wynalazkiem: http://allegro.pl/mechanizm-wycieraczek-nissan-primera-p11-nowy-i4859696020.html ??? Zastanawiam się, czy się skusić. Rok temu wymieniali mi ten sworzeń na "idealną używkę" z allegro i druga opcja to spróbować wstawić tulejkę w to co wtedy wyjęli . Acha - czym smarujecie mechanizm wycieraczek? Pozdrawiam, KD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 skusić się możesz ale licz się z tym że nie tylko obudowa się wyrabia ale i ośka także wg mnie może Ci ośka wycieraczki latać w tej nowej obudowie, poza tym autor tego jest na forum: http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/4949-macgayver/ i oczywiście smaruje się mechanizm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_usenet Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 O, dzięki! Cenna wiadomość. A ze smarem pytanie było nie "czy" tylko "czyM"? Pozdrawiam, KD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 W 1 na 10 przypadków ośka mechanizmu jest wyrobiona, w reszcie śmiało po oczyszczeniu można smarować i zakładać. Aktualnie mamy też cięgna gdyby się komuś wyrobiły i wypadały z grzybków http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=35602916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 witam podpinam sie pod temat moze ktos posiada na zbyciu takie tuleje od p10 badz od sunny metalowe bo na necie ciezko do zdobycia jezeli ktos posiado owy towar przesze o kontakt a czy od Nissana sunny 2,0 d beda trzpienie pasowac do p11?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 ja mam mechanizm wycieraczek od p10 z cięgnami za stówkę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.