Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jaka predkosc maksymalna wyciagles swoim nissanem....


Gość WOJTUSMAXIMUS02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zobaczymy jeszcze , ale rolki to nie v max, tylko teoria. budzik zamknięty

 

dokładnie na hamowni nie ma oporów areodynamicznych więc jest łatwo zamknąć budzik np. moja 1.6 na hamowni zamkneła budzik a dalej już niesprawdzaliśmy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez ostatnio rozbujalem primerke tak ze cyknela licznikowo 200kmh, w sumie jeszcze troche dalaby rade ale chyba jedno kolo jest kiepsko wywazone bo zaczelo ja sciagac na lewo. Do tego pelen bagaznik wiec cos szlo by jeszcze ugrac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kto da sie da namówić, żeby to zmierzyć. Wszsystkie nowe bryki mają250 max elektronicznie.

 

:D mocne ;) I niech ktoś powie że czerwone nie szybciejsze :one:

 

Zacna bryka Tomku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że sunniaki VE będą się szybciej rozpędzać, ale V maxa Primy VE nie dojdą. Na wiosnę będą nowe opony i nie będe miał obaw, żeby spróbować pomierzyć V max na g-techu, bo budzika na pewno nie starczy. No i będą nowe hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam to i czytam..i wychodzi na to ze z silnikami 1.6 sa szybsze i szybciej przyspieszaja i mniej pala niz moja (juz nie wspomnie o p11.144 z motorkami 1.8).. :( w kompleksy chyba wpadne i zalamanie nerwowe.... hehehe :diabel: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio w tv pokazywali jak vectra ferrari zatrzymala w drodze na miedzyzdroje ze szczecina ...cykneli go jak mial ponad 200 kmh ale juz ferrari dojsc nie mogli ...a zlapali go tylko dlatego ze przed zjazdem na goleniow jest luk na ktorym sa straszne koleiny i gosc sie bal zawias zgubic wiec zwolnil i go doszli ...a vectra byla granatowa 2,8 turbo i miala rejestracje bodajze ZST A170 na szczescie jeszcze ich nie spotkalem ...a moje slonce mimo iz wszsytko stuka nawet zawory ostatnio licznikowe 170 spokojnie poszlo jak gonilem pewna blondynke w astrze 1.8 hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
ja 200 z gorki, z wiatrem i po dluuugim rozpedzaniu sie na niemieckiej autostradzie...... cos slabo ciagnie z tym 2.0 silniczkiem.. troche zawiedziony jestem takim wynikiem..

Fakt, że moja to nie kombi ale na płaskim do 200 rozpędza się bez problemów.

Ostatnio poleciałem nieco ponad licznikowe 200 ale przypomniałem sobie, że mam zimówki z indexem T i zwolniłem :D Jak załóżę spowrotem letnie buciki to planuję zamknąć licznik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to zrobic :?: szybciej jezdzic :?: wieksza ilosc obrotow :?:

proba byl w drodze powrotnej...jak mialem ok 1500 km trasy za soba z szybkosciami ok 150-180... bo do 180 jest w miare ok ..ale dalej to juz masakra.. strasznie powoli albo w ogole nie przyspiesza...i to 180 licznikowe..wiec prawdopodobnie w realu jest jeszcze mniej...

sergiej..ja w pl staram sie tyle nie jezdzic..do granicy przeciez zabi skok....ale wezme pod uwage te vectre.. ;) dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rozmiar i profil przednich opon i jaki powinien być serii. Wyglądają na spore bańki i mogą zaniżać prędkość licznikową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowe....tak jak bylo w instrukcji....15" 185/65 z tego co pamietam..

Ja mam w instrukcji standard 15" 195/60.

dokladnie przyjrzalem sie instrukcji..faktoza...u mnie sa na kolach i byly od poczatku 185/65 :zdziw: znakiem tego musze pozmieniac te oponki na 195/60...na wiosne zmienie w letnich kolach (i tak mialem taki zamiar-zuzyly sie)..a na zime w przyszlym roku..juz ten przejezdze tak jak jest... czyli teraz jezdze faktycznie szybciej niz wskazuje licznik :?:

dzieki i pozdro

Przem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
byly od poczatku 185/65

Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność.

Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byly od poczatku 185/65

Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność.

Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami :D

to pewnie dlatego ze jezdzisz po sniegu lub lodzie ...ale to i tak slabo bo mi to nawet na 4 potrafi zerwac ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byly od poczatku 185/65

Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność.

Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami :D

to pewnie dlatego ze jezdzisz po sniegu lub lodzie ...ale to i tak slabo bo mi to nawet na 4 potrafi zerwac ;-)

 

1.4 na czwórce zrywa :?: ale na lodowisku co :one: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy znacie : http://www.purep10.co.uk/ - zakładka tyre calculator.

Stara jsk swiat stronka, ale zawsze może sie przydać :P

p.s.

jak widać mój podpis wywodzi się z tej strony. :diabel: a zrywanie przyczepności to moja specjalność :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...