Gość lukas3112 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 witam moja PRIMERKA 1.6 200 w komplecie,ale dlugo to trwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 zobaczymy jeszcze , ale rolki to nie v max, tylko teoria. budzik zamknięty dokładnie na hamowni nie ma oporów areodynamicznych więc jest łatwo zamknąć budzik np. moja 1.6 na hamowni zamkneła budzik a dalej już niesprawdzaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Tez ostatnio rozbujalem primerke tak ze cyknela licznikowo 200kmh, w sumie jeszcze troche dalaby rade ale chyba jedno kolo jest kiepsko wywazone bo zaczelo ja sciagac na lewo. Do tego pelen bagaznik wiec cos szlo by jeszcze ugrac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Tylko kto da sie da namówić, żeby to zmierzyć. Wszsystkie nowe bryki mają250 max elektronicznie. mocne I niech ktoś powie że czerwone nie szybciejsze :one: Zacna bryka Tomku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ja 200 z gorki, z wiatrem i po dluuugim rozpedzaniu sie na niemieckiej autostradzie...... cos slabo ciagnie z tym 2.0 silniczkiem.. troche zawiedziony jestem takim wynikiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Obawiam się, że sunniaki VE będą się szybciej rozpędzać, ale V maxa Primy VE nie dojdą. Na wiosnę będą nowe opony i nie będe miał obaw, żeby spróbować pomierzyć V max na g-techu, bo budzika na pewno nie starczy. No i będą nowe hamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 czytam to i czytam..i wychodzi na to ze z silnikami 1.6 sa szybsze i szybciej przyspieszaja i mniej pala niz moja (juz nie wspomnie o p11.144 z motorkami 1.8).. w kompleksy chyba wpadne i zalamanie nerwowe.... hehehe :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 ostatnio w tv pokazywali jak vectra ferrari zatrzymala w drodze na miedzyzdroje ze szczecina ...cykneli go jak mial ponad 200 kmh ale juz ferrari dojsc nie mogli ...a zlapali go tylko dlatego ze przed zjazdem na goleniow jest luk na ktorym sa straszne koleiny i gosc sie bal zawias zgubic wiec zwolnil i go doszli ...a vectra byla granatowa 2,8 turbo i miala rejestracje bodajze ZST A170 na szczescie jeszcze ich nie spotkalem ...a moje slonce mimo iz wszsytko stuka nawet zawory ostatnio licznikowe 170 spokojnie poszlo jak gonilem pewna blondynke w astrze 1.8 hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 ja 200 z gorki, z wiatrem i po dluuugim rozpedzaniu sie na niemieckiej autostradzie...... cos slabo ciagnie z tym 2.0 silniczkiem.. troche zawiedziony jestem takim wynikiem.. Fakt, że moja to nie kombi ale na płaskim do 200 rozpędza się bez problemów. Ostatnio poleciałem nieco ponad licznikowe 200 ale przypomniałem sobie, że mam zimówki z indexem T i zwolniłem Jak załóżę spowrotem letnie buciki to planuję zamknąć licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Przem, musisz odmulic swoje auto i tyle, dawno tak szybko nie jechalo to sie zmulilo :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 a jak to zrobic :?: szybciej jezdzic :?: wieksza ilosc obrotow :?: proba byl w drodze powrotnej...jak mialem ok 1500 km trasy za soba z szybkosciami ok 150-180... bo do 180 jest w miare ok ..ale dalej to juz masakra.. strasznie powoli albo w ogole nie przyspiesza...i to 180 licznikowe..wiec prawdopodobnie w realu jest jeszcze mniej... sergiej..ja w pl staram sie tyle nie jezdzic..do granicy przeciez zabi skok....ale wezme pod uwage te vectre.. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Jaki masz rozmiar i profil przednich opon i jaki powinien być serii. Wyglądają na spore bańki i mogą zaniżać prędkość licznikową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 standardowe....tak jak bylo w instrukcji....15" 185/65 z tego co pamietam.. a opony wygladaja faktycznie jak w rowerkach dla dzieci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 seryjne kółka w nissanach zawyżają prędkość licznikową więc troche większe powinny wskazyzać prawdę............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 standardowe....tak jak bylo w instrukcji....15" 185/65 z tego co pamietam.. Ja mam w instrukcji standard 15" 195/60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 licznikowe 205 km/h w dniu wczorajszym na oponach o fabrycznym rozmiarze (185/65R14) :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebabp Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Dzisiaj 210 na lotnisku na zimówkach do 190 :diabel2: Zabrakło pasa bo by jeszcze poszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 standardowe....tak jak bylo w instrukcji....15" 185/65 z tego co pamietam.. Ja mam w instrukcji standard 15" 195/60. dokladnie przyjrzalem sie instrukcji..faktoza...u mnie sa na kolach i byly od poczatku 185/65 :zdziw: znakiem tego musze pozmieniac te oponki na 195/60...na wiosne zmienie w letnich kolach (i tak mialem taki zamiar-zuzyly sie)..a na zime w przyszlym roku..juz ten przejezdze tak jak jest... czyli teraz jezdze faktycznie szybciej niz wskazuje licznik :?: dzieki i pozdro Przem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Według kalkulatora wyszło że zaniżają Ci prędkość licznikową te kółka o 1,1% względem 195/60/15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 dzieki.. to przy 200 jest 2,2 ....a gdzie pozostale 18?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 byly od poczatku 185/65 Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność. Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 byly od poczatku 185/65 Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność. Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami to pewnie dlatego ze jezdzisz po sniegu lub lodzie ...ale to i tak slabo bo mi to nawet na 4 potrafi zerwac ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 byly od poczatku 185/65 Ja mam taki rozmiar na zimówkach i cholery dostaję. Na 1 i 2 biegu powyżej 3000RPM jak depnę gaz do podłogi od razu zrywa mi przyczepność. Czekam na lato i aluski z normalnymi oponkami to pewnie dlatego ze jezdzisz po sniegu lub lodzie ...ale to i tak slabo bo mi to nawet na 4 potrafi zerwac ;-) 1.4 na czwórce zrywa :?: ale na lodowisku co :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 no chyba to mialem na mysli ;-) bo na czarnym to na 2 by bylo ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Nie wiem czy znacie : http://www.purep10.co.uk/ - zakładka tyre calculator. Stara jsk swiat stronka, ale zawsze może sie przydać p.s. jak widać mój podpis wywodzi się z tej strony. :diabel: a zrywanie przyczepności to moja specjalność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.