Gość Kicek Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 1. DO wymiany obie ośki, które paN TOmasz Całkowicie zignorował i tylko zostały one POSPAWANE O MAŁO BYM SIĘ PRZEZ NIEGO NIE ZABIŁ PO 1H OD KUPNA NISSANA.2. SIlnik trzymałsię na dwóch łapach i wkońcu sie uwiesił i zerwałkolejną łapę co się zdarzyło W trzecim dniu od kupna. 3. Poszła elektryka najpierw zjarało się radio potem Oświetlenie neonów, tył następnie DIGITAl zaczął się jarać co się zdarzyło zaledwie 9 dni po kupnie. Dopiero po 4 miechach została ona całkowicie naprawiona. 4.NIewiem jak jeżdział stwórca tego pojazdu ale silnik musiał być rozebrany w częsci gdyż opiłki były zauważalne podczas wymiany oleju. OMG :shock: ale drut :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Spoko gość to był, napisał mi nawet, że ma mi imponować, napisał czym: -tym, że kupił concept car'a nie oglądając go wcale (no poza migającymi neonami;-) Po swapie chyba oczywista sprawa jest popatrzec jak ten nowy silnik wisi, od jakiego silnika skrzynka i półośki, -tym, że sie spaliły neony, wzruszające. Może faktycznie elektryka była zła ale po głębokim opisie tego co było w niej złe wnioskuję, że koles oddał do warsztatu i tyle. Jaka jest wiekszość autoelektryków wszyscy wiemy (bajkopisarze), Nie dogryzałem mu i nic do niego nie miałem, do momentu w którym napisał za co mam mu być winien "respekt" za naiwność przy kupnie, za jazde po warsztatach gdzie nowe łapy wyspawali. Na szacunek się pracuje a nie wymaga go!!!!! (goguś co wyżej sra niż d*pę ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 POwiem tak BARANY Xantos jak mierzył na hamowni to uzyskał 205 KM .JA powiem jedno CHIP. Hahaha, coś dawno na tym forum nie byłem a żałuję bo nieźle można tu sobie humor poprawić Już był kiedyś taki co mówił CHIP, dodając po tym, że z ALLEGRO i okazało się, że dał tylko (choć bardziej wypadałoby powiedzieć AŻ) 10KM Tyle, że on jeździł turbo dieslem i nazywał się Marizka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Tyle, że on jeździł turbo dieslem i nazywał się Marizka No i pewnie nie zapomniałeś o takim gościu co sie nazywał Androp i miał moc regulowaną śróbką http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=71&p=60 Młodsi klubowicze nie pamiętają tej dyskusji ale powiem tylko że ciekawa była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Taa, tez pamietam... Nic tylko boki zrywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Czy Primerą można się ścigać? Naturalnie tak jeśli jest podrasowana. Moje auto jest wyposażone w Podtlenek azotu, chip tuning, intercooler, turbo. Parę innych spraw też zmienilem. Osiagnąłem z silnika 1,6i 214PS. Przyspiesza do 100Km/h w 5,3 sekundy. Nieno, opis spoko. a zwłaszcza parę innych zmian, szkoda że nie ma tej dyskusji bo z chęcią bym się zagłębił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czy Primerą można się ścigać? Naturalnie tak jeśli jest podrasowana. Moje auto jest wyposażone w Podtlenek azotu, chip tuning, intercooler, turbo. Parę innych spraw też zmienilem. Osiagnąłem z silnika 1,6i 214PS. Przyspiesza do 100Km/h w 5,3 sekundy. Nieno, opis spoko. a zwłaszcza parę innych zmian, szkoda że nie ma tej dyskusji bo z chęcią bym się zagłębił ja też bym to poczytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Osiagnąłem z silnika 1,6i 214PS. Przyspiesza do 100Km/h w 5,3 sekundy. Oo ... hmm, jesli to ten tjuning o ktorym mówicie to wszystko mozliwe : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Kurcze dawno tu niezaglądałem. Gdzie jest kolega 2fast@, bo chętnie go jeszcze wysłucham jak to neony w jego aucie dodały mu mocy i jak jeździł swoją furą prawie 280km/h a później się obudził lub mama wyłączyła mu kompa. Fajnie jest słuchac ludzi którzy do auta N/A z mocą wyjściową 205KM dodają chip (rezystor :wink: ) zmieniają pompe paliwa i mają te 240 czy 270KM. Chłopaki może on nas jeszcze czegoś nauczy i tanim kosztem będziemy mieli za***iście mocne auta do streetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Nauczy nas oddawani czci przed każym autem z naklejką "as fast as stupid" :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Kurcze dawno tu niezaglądałem. Gdzie jest kolega 2fast@, bo chętnie go jeszcze wysłucham jak to neony w jego aucie dodały mu mocy i jak jeździł swoją furą prawie 280km/h a później się obudził lub mama wyłączyła mu kompa. Fajnie jest słuchac ludzi którzy do auta N/A z mocą wyjściową 205KM dodają chip (rezystor :wink: ) zmieniają pompe paliwa i mają te 240 czy 270KM. Chłopaki może on nas jeszcze czegoś nauczy i tanim kosztem będziemy mieli za***iście mocne auta do streetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Coś a propos rzeczywistych prędkości. Fragment z testu Audi S3 na gazeta.pl S3 rozpędza się do elektronicznie ograniczonej prędkości 250 km/h (licznik wskazuje wtedy prawie 270 km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Wczoraj na autostradzie w niemczech jechalem 190 kmh,moze bujnal by sie ciut wiecej ale niemiec zjechal na moj pas.Ciekawe ile licznik zawyza :mrgreen: Mialem jakies 5 tys obrotow.Jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku.Dwie osoby i jakies 45 litrow paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hawker Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Od niedawna przesiadłem się na primere p11.144 -z silnikiem QG18DE - byłem bardzo ciekaw co potrafi Ogólnie jeszcze niemiałem zabardzo gdzie rozpędzić jej na max'a ale udało mi się osiągnąć licznikowe 220 km/h (A4 Katowice-Gliwice) - a wydaje się że jeszcze by poszła na dłuższym odcinku :grin: Niesądziłem że ta "kolumbryna" będzie tak dawała radę Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Heh dawno nikt tu nie pisal widze. Poczytalem sobie troche i przypomniala mi sie micra ktora kiedys mialem. Calkowita seria z silnikiem 1,0 16V z 1994 Zdarzalo mi sie od czasu do czasu jezdzic nia w dluzsza trase i pamietam ze zazwyczaj rozpedzala sie na autostradzie do 100mil na godzine.(ludzie z wyprzedzanych aut musieli byc niezle w szoku ) Raz udalo mi sie ja rozpedzic do rekordowej predkosci 105-6mph -dlugo sie rozpedzala i bylo minimalnie z gorki (ale naprawde ledwo zauwazalna gorka) sam bylem w szoku to jakies 170km/h przy silniku 1,0 :DChociaz widzialem ze gdzies ktos pisal o wiekszych predkosciach micry. Obecnie alemra w 2 osoby jechalem cos ponad 200km/h moze z 203 km/h max - na standartowych oponach i pelna seria (lekka gorka - autostrada). Teraz musze zmiezyc o ile mi spadla V-max (+ pomiar GPSem) przy zmianie gum z 185/65/14 na 205/45/17 -pewnie sporo sprawdze jak bede mial okazje pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKEQ1 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 To ja nie będe gorszy i też się pochwale. Moja setka wyciągnęla w pelnej serii 200km/h i poszla by dalej ale droga się skończyla :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 240 km/h na autostradzie A2 na płaskim odcinku - koła 215/40/17 z indeksem W oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 w octavi budzik zamykam a jest na nim 220max jak laptopa mielismy podłączonego to przekłamanie wychodziło 6km/h był 214km/h powyzej 200juz ciężko idzie ale ale ta elastyczność od 120-180 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mac Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zamknięty budzik i jeszcze weszło o jakieś 300 obrotów po zamknięciu. Niestety nikt tego nie może potwierdzić, bo po zabraniu dwóch dodatkowych pasażerów nijak nie chciało iść więcej niż 265 km/h Licznik przekłamuje mi bardzo niewiele (sprawdzane) bo założenie opon 17" zamiast 16" go naprostowało. Auto przed przeróbkami szło koło 260 w sprzyjających warunkach. Tak się zastanawiam tylko jak to jest: jeszcze do niedawna teoretycznie ten samochód miał ogranicznik prędkości, teraz niby jest zdjęty ale nie widzę żadnej różnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Ostatnio na A2 firmową furką leciałem 250, ale szybko się uspokoiłem jak na odcinku 50km skonsumował mi 1/4 zbiornika wachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 a jakim autem powozisz w firmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Wyjątkowo trafił mi się powrót z toru w Poznaniu Miśkiem Evo 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 195km/h nissan sunny 1.6 E16i mono 88 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxxx24 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 JA SWOIM NOTKIEM LECIAŁEM 200-202KM/H DO LUBLINA NADŁUGIEJ PROSTEJ Z DWOMA OSOBAMI W KOKPICIE.JEDNAK MUSIAŁEM WYŁĄCZYĆ KLIMĘ ŻEBY TYLE POSZEDŁ.W BAKU BYŁO JAKIEŚ 30L PALIWA I NIE BYŁO WCALE Z GÓRKI.CHYBA DOBRY WYNIK?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 JA SWOIM NOTKIEM LECIAŁEM 200-202KM/H DO LUBLINA NADŁUGIEJ PROSTEJ Z DWOMA OSOBAMI W KOKPICIE.JEDNAK MUSIAŁEM WYŁĄCZYĆ KLIMĘ ŻEBY TYLE POSZEDŁ.W BAKU BYŁO JAKIEŚ 30L PALIWA I NIE BYŁO WCALE Z GÓRKI.CHYBA DOBRY WYNIK?! to o 30 wiecej niz podaje producent, licznik Ci nie oszukuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.