Gość dragonow Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam wszystkich zgromadzonych! Ostatnio w moich Sunny 1.4 n14, zaczęło stukać w tylnim kole. Pojechałem na stację diagnostyczną i facet powiedział, że należy wymienić gumową tuleję w tylnim amortyzatorze lewym, ale powiedział również, że gdy wymienia się je po jednej stronie, to należy zrobić to samo po drugiej. Teraz prośba do znawców (ja jestem laikiem), czy możecie mi pokazać na zdjęciu jaką tuleję muszę kupić? Jak to w ogóle wygląda, i czy znacie może orientacyjny koszt ich wymiany. Mężczyzna powiedział, że jedna taka tuleje to koszt ok.30 złotych. Dowiadując się nt. kosztów robocizny od "kolegi kolegi" usłyszałem, że wymiana kosztuje 180złotych+ materiały(tuleje). Drogo z tego tytułu, że te gumy trzeba nałożyć za pomocą prasy-naprawdę się na tym nie znam, więc proszę o jakąś opinię. Z góry wielkie dzięki! Szacunek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 tuleje w amortyzatorze czy w wahaczu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonow Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Gumowe tuleje w amortyzatorze(tylny, lewy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...