Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SWAP


qwasar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w P10 wsadzenie silnika SR20De zamiast oryginalnie SR20Di nastręczałoby dużo problemów? Chodzi o mocowanie, osprzęt, skrzynia biegów, półosie, komp sterujący no i połączenia elektryczne. Z jednopunktu niewiele da się wykrzesać, a w De już fabrycznie jest lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero problemów, wsadzaz i juz.

 

Potrzebne Ci bedzie dodatkowo do SR20DE:

- przeplywka

- ECU

- wiązka kabli

- czujnik polozenia przepustnicy

- Aparat zapłonowy

 

Czyli cała elektryka...

Choć ze starym aparatem zaplonowym i czujnikiem polozenia przepustnicy powinno dizalać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mocowania silnika, skrzynia biegów, alternator i rozrusznik będą pasowały bez żadnych przeróbek?

I cały czas mam na uwadze SR20De. Przy SR20DE obawiam się, że przekazanie napędu może nie wytrzymać takich obciążeń (i przełożenia w skrzyni nie będą odpowiednie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę o swapie silnika, bo mój SR20Di jest trochę za słaby (choć na razie to rozważania czysto teoretyczne --> brak finansów). Aczkolwiek gdybym już był gotów, to chciałem wiedzieć co ewentualnie mnie czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jejku ludziska SR20Di i SR20De mają takie same skrzynie biegów, mocniejsze SR20DE maja nieco krotrze przorznie poszczegulnych biegów ale wtytrzymalość skrzyń jest ta sama... połoski i piasty w GT i w zwyklych to to samo i niczym sie nei rózni...

 

Jak chcerz dodać sobie pare koników to radzę:

- CAI

- wydech od dwururki w dal 2" przelot

- walek ssacy z SR20DE

- przyspeiszyć zapolon

- Chipa np z Diagtronica

 

Powinno być jakies 135 koników więc tyci tyci więcej jak SR20De :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CAI odpada, bo auto jest na LPG

wydech jest przelotowy z 2" (+ porting i wymiana kolektora na 4-2)

zapłon przyspieszony

o wałku już dyskutowaliśmy, że tak na dobrą sprawę nic nie da (pisałem z Tobą w odrębnym poście)

zadałem pytanie w Diagtroniku, to mi odpisali "zapytaj w firmie chojnacki motor system"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRzypomnij mi prosze czy masz wtrsysk gazu czy standardowy na zwęrzce ?

 

Jak na zwerzcze to tak jak gościowi o nicku SR20Di poelcam przerobienie instalacji na wtrysk nie jest to tanie ale naprawde warto, benzyna wreszcie odetchnie pełną przepustnicą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG na zwężce. Przerobienia na wtrysk (pytałem w kilku firmach) nikt się nie podejmuje. Stąd mój pomysł żeby przeszczepić silnik na SR20De. Wtedy są większe możliwości modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki te roznia sie tylko kolektorem ssacym no i listwąwtrsykową a i w kanalas ssacy w glowicy jest fazka na wtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

witam posiadam p11 1.8 16V 114km i chciał bym zamontować 2.0 gt 150km co musze zmieniać w mojej primerce żeby wszystko było dobrze moze macie jakieś inne pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...