qwasar Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Czy w P10 wsadzenie silnika SR20De zamiast oryginalnie SR20Di nastręczałoby dużo problemów? Chodzi o mocowanie, osprzęt, skrzynia biegów, półosie, komp sterujący no i połączenia elektryczne. Z jednopunktu niewiele da się wykrzesać, a w De już fabrycznie jest lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Ja bym mierzyl w DE... Chyyba nie bedzie problemow, ale od tego jest nasz expert Coobcio 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 expert ma teraz inny orzech do zgryzienia ui siebie w pracy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Zero problemów, wsadzaz i juz. Potrzebne Ci bedzie dodatkowo do SR20DE: - przeplywka - ECU - wiązka kabli - czujnik polozenia przepustnicy - Aparat zapłonowy Czyli cała elektryka... Choć ze starym aparatem zaplonowym i czujnikiem polozenia przepustnicy powinno dizalać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Czyli mocowania silnika, skrzynia biegów, alternator i rozrusznik będą pasowały bez żadnych przeróbek? I cały czas mam na uwadze SR20De. Przy SR20DE obawiam się, że przekazanie napędu może nie wytrzymać takich obciążeń (i przełożenia w skrzyni nie będą odpowiednie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 wszystko wytrzyma i bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 a nie chcesz V6 jak moj?? Na ebay po 300$ chodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Myślę o swapie silnika, bo mój SR20Di jest trochę za słaby (choć na razie to rozważania czysto teoretyczne --> brak finansów). Aczkolwiek gdybym już był gotów, to chciałem wiedzieć co ewentualnie mnie czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 a nawet nie wiem. nigdy nie patrzylem na takie "male" jednostki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 jejku ludziska SR20Di i SR20De mają takie same skrzynie biegów, mocniejsze SR20DE maja nieco krotrze przorznie poszczegulnych biegów ale wtytrzymalość skrzyń jest ta sama... połoski i piasty w GT i w zwyklych to to samo i niczym sie nei rózni... Jak chcerz dodać sobie pare koników to radzę: - CAI - wydech od dwururki w dal 2" przelot - walek ssacy z SR20DE - przyspeiszyć zapolon - Chipa np z Diagtronica Powinno być jakies 135 koników więc tyci tyci więcej jak SR20De Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 CAI odpada, bo auto jest na LPG wydech jest przelotowy z 2" (+ porting i wymiana kolektora na 4-2) zapłon przyspieszony o wałku już dyskutowaliśmy, że tak na dobrą sprawę nic nie da (pisałem z Tobą w odrębnym poście) zadałem pytanie w Diagtroniku, to mi odpisali "zapytaj w firmie chojnacki motor system"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 PRzypomnij mi prosze czy masz wtrsysk gazu czy standardowy na zwęrzce ? Jak na zwerzcze to tak jak gościowi o nicku SR20Di poelcam przerobienie instalacji na wtrysk nie jest to tanie ale naprawde warto, benzyna wreszcie odetchnie pełną przepustnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 LPG na zwężce. Przerobienia na wtrysk (pytałem w kilku firmach) nikt się nie podejmuje. Stąd mój pomysł żeby przeszczepić silnik na SR20De. Wtedy są większe możliwości modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 silniki te roznia sie tylko kolektorem ssacym no i listwąwtrsykową a i w kanalas ssacy w glowicy jest fazka na wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habier Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 witam posiadam p11 1.8 16V 114km i chciał bym zamontować 2.0 gt 150km co musze zmieniać w mojej primerce żeby wszystko było dobrze moze macie jakieś inne pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 tematów było tysiące ale że sie przyklejasz do tego trudno jeden kolega Ad@mus będzie robił dokładnie to co chcesz ma już silnik namierz go i jego temat ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.