Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Max prędkości na poszczególnych biegach


xelus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W Micrusach są 2 typy skrzyń - krótka i długa. W tej 2. na piątce można jechać 160kph przy rozsądnych obrotach (3 czy 3,5k, nie wiem dokładnie, bo mam krótką :) ) Więc to zdjęcie fałszowane nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na piątce można jechać 160kph przy rozsądnych obrotach (3 czy 3,5k, nie wiem dokładnie, bo mam krótką :)

hehe, żeby tak było naprawdę :diabel: U mnie przy licznikowych prędkościach 150 km/h i więcej na skrzyni "piątce", silnik sprawiał wrażenie, że zaraz wyleci z mocowań :P...więc na pewno to nie było 3000 rpm <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej napisałem,mam krótką skrzynię i w na niej przy licznikowych 160kph mam jakieś 4,75krpm.

 

A info o dwóch rodzajach skrzyń skądś zaczerpnąłem, nie wiem nawet czy nie z tego forum... ktoś się takową skrzynią chwalił, ale ile dokładnie rpm przy jakiej prędkości miał to nie wiem, pamiętam tylko, że strasznie narzekał na dynamikę 5. biegu, bo jak stwierdził "na 5. auto nie przyspieszało" - najwyższy bieg był tutaj jak biegi "ekonomiczne" w Golfach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NEB Wojtek

Moze mi się tylko wydaje ale ten licznik jest w milach, a 100 mil to chyba jakieś 160km/h a od tego jeszce można odjąć chyba 20km/h na przekłamania licznika i wychodzi tylko 140km/h. Mam micre z 88r,z silnikiem 1.0 i też idzie do licznikowych 145bez problemu tylko znów pytanie ile oszukuje licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"W cholerę" - że się tak wyrażę...

 

Przy licznikowych 150kph jechałem 127kph (mierzone GPS-em)

jw. ale mierzone za pomocą słupków przy drodze, wychodziło pi razy drzwi 124 kph

 

Przy 5,3krpm na 5 biegu, budzik dawno zamknięty, miałem jakieś 154kph.

(Poszłoby do 160 i miałbym fajny pomiar ale "Misiek" waży 120kg, więc balast dość spory ;) )

 

Do 40kph wskazania są względnie dobre.

 

70 (Micra) to 54 - GPS

 

90 (Micra) to 72 (GPS)

 

110 (Micra) to 91 (GPS)

 

Tyle spamiętałem, bo pomiary robiłem ostatnio z kolegą, który ów GPS posiada.

 

/Więc rekordy na "setkę" nie są faktycznie czasami 0-100 a gdzieś 0-80 ; pocieszmy się jednak faktem, że w każdym aucie licznik oszukuje i nigdy pewni być nie możemy czy nasza Micra, jadąca teoretycznie 160kph nie jest szybsza od auta, które licznik ma wyskalowany do 180, a jedzie teoretycznie 170 ;) /

 

EDIT: pomiary były oczywiście robione na A4 Kato-Gliwice, żeby nie było że piracę jak głupi na drogach w mieście :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nocturne

Z tego, co wiem nowe Citroeny mają bardzo akuratne liczniki - przekłamania w okolicach 1%. Np. C5 przy 128kmh pokazuje 130.

Moja Micra K12 przekłamuje o około 5%.

Ciekawostką jest Toyota Yaris 1.3 (poprzednia) - przy 97 pokazywala 100kmh, ale przy 133 pokazywala 130kmh (a wiec bardzo rzadki przypadek przeklamania w druga strone)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś może po czym idzie rozpoznać czy ma sie skrzynię krótką czy długą. Tylko nie chodzi mi żeby poznać po jeżdzie bo mam dwie skrzynie i nie chce mi sie zmieniać skrzyń tylko po to żeby sprawdzić czy jest długa czy krótka. Może są jakieś numery czy znaczki które definiują skrzynię ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

mi autko robi na biegach w LPG 1.2 gaźnik tak

1- 40 (45)

2-80 (82)

3-120 (nie warto dalej próbować :D)

4-140

5 do zachowania prędkościu 140 z czasem rozbuja sie do 150 :D to są max prędkości jak żyłowałem silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja staram sięjeżdzić na jak najwyższym biegu przy jak najniższych obrotek tj. 5-bieg 60km/h. W naszych micrach jest silnik starej generacji i im mniejsze obroty tym znacząco mniej palinp. Raz w trasie zapcha mi sięfiltr paliwa i wracałem na 4 biegu maks 40km. i spalił mi poniżej 4l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

u mnie wyglądało to wczoraj tak:

 

1-2 - 30km/h

2-3 - 65km/h

3-4 - 100km/h

4-5 - 140km/h

5 - budzik dzwoni

 

Obroty dochodziły do 5.5krpm, bałem się wchodzić na większe, a rzecz działa się na czeskiej drodze szybkiego ruchu :D Niezłe mieli miny co niektórzy czesi kiedy ich lewym pasem brałem :zdziw:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: 35

2: 50-60

3: 90-110

4: 110-130

5: 130- ~

 

dodam iż mam:

w zamian za katalizator strumienice sportowa z Seicento

wydech: strumienica wylotowa Węglarski ®

Dolot: strumienica dolotawa Węglarski®.

LPG :)

 

odrazu uprzedze wasze pytanie:

 

w granicach 70-80 koni.

 

jest to wynik z hamowni..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w granicach 70-80 koni. Jest to wynik z hamowni...

:zdziw: :zdziw: :zdziw: ile :?: To coś ty zrobił, że doszło Ci ponad 10 KM w porównaniu z wersją bez katalizatora :zdziw: :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też mam strumiennice i widze że musze popracować nad układem wydechowym :D

 

 

no bez przeróbki układu wydechowego to tej strumienicy nie czuć było za bardzo :) jak już poszerzysz to uważaj na efekt ciężkiej stopy ;) Ufam, że kata też już nie masz? Ja muszę pilnować obrotów bo jak chcę sobie poszaleć to w zbiorniku wir się robi :zdziw: ale o dziwo przy "normalnej" jeździe spalanie nawet mi troszkę zmalało :zdziw: Jak na takie autko to moja micrunia zwija się bardzo ładnie i jestem z niej zadowolony :diabel:

 

 

Nuras dałbyś rade wieksze prędkosci osiagnąć na poszczegónych biegach, ale jak ci sie udaje zamknąć budzik to respect

 

 

Dzięki za uznanie :030: Jak wymienię wahacze to spróbuje raz jeszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: 35

2: 50-60

3: 90-110

4: 110-130

5: 130- ~

 

dodam iż mam:

w zamian za katalizator strumienice sportowa z Seicento

wydech: strumienica wylotowa Węglarski ®

Dolot: strumienica dolotawa Węglarski®.

LPG :)

 

odrazu uprzedze wasze pytanie:

 

w granicach 70-80 koni.

 

jest to wynik z hamowni..

 

Pozdrawiam

 

<hahaha>

 

dopoki nie zobacze wykresu to w zyciu nie uwierze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<hahaha>

dopoki nie zobacze wykresu to w zyciu nie uwierze....

A więc czekamy na wykresik :D :027:

 

 

bardzo prosze tu jest link do wykresu hamowalem go jakies 15 minut temu.

 

http://www.katalogs1.info/hamownia/wykres.jpg

 

 

przyznaje za duzo powiedzialem ale te 69 jest udokumentowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratulacje :!: :one:

Żeby nie zaśmiecać tego wątku proponuję, byś utworzył topic np. w "Projekty i prezentacje", bo tak jak mnie tak i pewnie innych micromaniaków interesowałby opisany przez Ciebie dokładny zakres modyfikacji w Twoim autku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratulacje :!: :one:

Żeby nie zaśmiecać tego wątku proponuję, byś utworzył topic np. w "Projekty i prezentacje", bo tak jak mnie tak i pewnie innych micromaniaków interesowałby opisany przez Ciebie dokładny zakres modyfikacji w Twoim autku ;)

 

 

 

dobrze chetnie taka prezentacje zrobie... na przyszlosc jak by ktos chcial sprawdzic swoje osiagi i mozliwosci to zapraszam do kontaktu ze mna moj Tata ma firme ktora przygotowuje silniki do sportu i posiadamy wlasna hamownie.

 

 

 

pozdrawiam.!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...