Gość Pufcio Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 W Micrusach są 2 typy skrzyń - krótka i długa. W tej 2. na piątce można jechać 160kph przy rozsądnych obrotach (3 czy 3,5k, nie wiem dokładnie, bo mam krótką ) Więc to zdjęcie fałszowane nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 na piątce można jechać 160kph przy rozsądnych obrotach (3 czy 3,5k, nie wiem dokładnie, bo mam krótką hehe, żeby tak było naprawdę :diabel: U mnie przy licznikowych prędkościach 150 km/h i więcej na skrzyni "piątce", silnik sprawiał wrażenie, że zaraz wyleci z mocowań ...więc na pewno to nie było 3000 rpm <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jak wyżej napisałem,mam krótką skrzynię i w na niej przy licznikowych 160kph mam jakieś 4,75krpm. A info o dwóch rodzajach skrzyń skądś zaczerpnąłem, nie wiem nawet czy nie z tego forum... ktoś się takową skrzynią chwalił, ale ile dokładnie rpm przy jakiej prędkości miał to nie wiem, pamiętam tylko, że strasznie narzekał na dynamikę 5. biegu, bo jak stwierdził "na 5. auto nie przyspieszało" - najwyższy bieg był tutaj jak biegi "ekonomiczne" w Golfach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NEB Wojtek Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Moze mi się tylko wydaje ale ten licznik jest w milach, a 100 mil to chyba jakieś 160km/h a od tego jeszce można odjąć chyba 20km/h na przekłamania licznika i wychodzi tylko 140km/h. Mam micre z 88r,z silnikiem 1.0 i też idzie do licznikowych 145bez problemu tylko znów pytanie ile oszukuje licznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 "W cholerę" - że się tak wyrażę... Przy licznikowych 150kph jechałem 127kph (mierzone GPS-em) jw. ale mierzone za pomocą słupków przy drodze, wychodziło pi razy drzwi 124 kph Przy 5,3krpm na 5 biegu, budzik dawno zamknięty, miałem jakieś 154kph. (Poszłoby do 160 i miałbym fajny pomiar ale "Misiek" waży 120kg, więc balast dość spory ) Do 40kph wskazania są względnie dobre. 70 (Micra) to 54 - GPS 90 (Micra) to 72 (GPS) 110 (Micra) to 91 (GPS) Tyle spamiętałem, bo pomiary robiłem ostatnio z kolegą, który ów GPS posiada. /Więc rekordy na "setkę" nie są faktycznie czasami 0-100 a gdzieś 0-80 ; pocieszmy się jednak faktem, że w każdym aucie licznik oszukuje i nigdy pewni być nie możemy czy nasza Micra, jadąca teoretycznie 160kph nie jest szybsza od auta, które licznik ma wyskalowany do 180, a jedzie teoretycznie 170 / EDIT: pomiary były oczywiście robione na A4 Kato-Gliwice, żeby nie było że piracę jak głupi na drogach w mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nocturne Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Z tego, co wiem nowe Citroeny mają bardzo akuratne liczniki - przekłamania w okolicach 1%. Np. C5 przy 128kmh pokazuje 130. Moja Micra K12 przekłamuje o około 5%. Ciekawostką jest Toyota Yaris 1.3 (poprzednia) - przy 97 pokazywala 100kmh, ale przy 133 pokazywala 130kmh (a wiec bardzo rzadki przypadek przeklamania w druga strone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 A wie ktoś może po czym idzie rozpoznać czy ma sie skrzynię krótką czy długą. Tylko nie chodzi mi żeby poznać po jeżdzie bo mam dwie skrzynie i nie chce mi sie zmieniać skrzyń tylko po to żeby sprawdzić czy jest długa czy krótka. Może są jakieś numery czy znaczki które definiują skrzynię ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Poprostu musisz zmiezyć Tego raczej nie jestes w stanie sprawdzic nie przekładając skrzyni lub nie montując obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no właśnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 mi autko robi na biegach w LPG 1.2 gaźnik tak 1- 40 (45) 2-80 (82) 3-120 (nie warto dalej próbować ) 4-140 5 do zachowania prędkościu 140 z czasem rozbuja sie do 150 to są max prędkości jak żyłowałem silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 ja staram sięjeżdzić na jak najwyższym biegu przy jak najniższych obrotek tj. 5-bieg 60km/h. W naszych micrach jest silnik starej generacji i im mniejsze obroty tym znacząco mniej palinp. Raz w trasie zapcha mi sięfiltr paliwa i wracałem na 4 biegu maks 40km. i spalił mi poniżej 4l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 ale w tedy jedziesz gorzej niż fiat 126p zero przyspieszenia i wogóle a to na nissana nie przystoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 nie przystoi nie przystoi ale mało pali a jak trzeba to i przyspieszy łądnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nuras Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 witam, u mnie wyglądało to wczoraj tak: 1-2 - 30km/h 2-3 - 65km/h 3-4 - 100km/h 4-5 - 140km/h 5 - budzik dzwoni Obroty dochodziły do 5.5krpm, bałem się wchodzić na większe, a rzecz działa się na czeskiej drodze szybkiego ruchu Niezłe mieli miny co niektórzy czesi kiedy ich lewym pasem brałem :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Nuras dałbyś rade wieksze prędkosci osiagnąć na poszczegónych biegach, ale jak ci sie udaje zamknąć budzik to respect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stanleyc600 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 1: 35 2: 50-60 3: 90-110 4: 110-130 5: 130- ~ dodam iż mam: w zamian za katalizator strumienice sportowa z Seicento wydech: strumienica wylotowa Węglarski ® Dolot: strumienica dolotawa Węglarski®. LPG odrazu uprzedze wasze pytanie: w granicach 70-80 koni. jest to wynik z hamowni.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ja też mam strumiennice i widze że musze popracować nad układem wydechowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 w granicach 70-80 koni. Jest to wynik z hamowni... :zdziw: :zdziw: :zdziw: ile :?: To coś ty zrobił, że doszło Ci ponad 10 KM w porównaniu z wersją bez katalizatora :zdziw: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nuras Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ja też mam strumiennice i widze że musze popracować nad układem wydechowym no bez przeróbki układu wydechowego to tej strumienicy nie czuć było za bardzo jak już poszerzysz to uważaj na efekt ciężkiej stopy Ufam, że kata też już nie masz? Ja muszę pilnować obrotów bo jak chcę sobie poszaleć to w zbiorniku wir się robi :zdziw: ale o dziwo przy "normalnej" jeździe spalanie nawet mi troszkę zmalało :zdziw: Jak na takie autko to moja micrunia zwija się bardzo ładnie i jestem z niej zadowolony :diabel: Nuras dałbyś rade wieksze prędkosci osiagnąć na poszczegónych biegach, ale jak ci sie udaje zamknąć budzik to respect Dzięki za uznanie :030: Jak wymienię wahacze to spróbuje raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 1: 352: 50-60 3: 90-110 4: 110-130 5: 130- ~ dodam iż mam: w zamian za katalizator strumienice sportowa z Seicento wydech: strumienica wylotowa Węglarski ® Dolot: strumienica dolotawa Węglarski®. LPG odrazu uprzedze wasze pytanie: w granicach 70-80 koni. jest to wynik z hamowni.. Pozdrawiam <hahaha> dopoki nie zobacze wykresu to w zyciu nie uwierze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 <hahaha>dopoki nie zobacze wykresu to w zyciu nie uwierze.... A więc czekamy na wykresik :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stanleyc600 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 <hahaha>dopoki nie zobacze wykresu to w zyciu nie uwierze.... A więc czekamy na wykresik :027: bardzo prosze tu jest link do wykresu hamowalem go jakies 15 minut temu. http://www.katalogs1.info/hamownia/wykres.jpg przyznaje za duzo powiedzialem ale te 69 jest udokumentowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 No gratulacje :!: :one: Żeby nie zaśmiecać tego wątku proponuję, byś utworzył topic np. w "Projekty i prezentacje", bo tak jak mnie tak i pewnie innych micromaniaków interesowałby opisany przez Ciebie dokładny zakres modyfikacji w Twoim autku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stanleyc600 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 No gratulacje :!: :one: Żeby nie zaśmiecać tego wątku proponuję, byś utworzył topic np. w "Projekty i prezentacje", bo tak jak mnie tak i pewnie innych micromaniaków interesowałby opisany przez Ciebie dokładny zakres modyfikacji w Twoim autku dobrze chetnie taka prezentacje zrobie... na przyszlosc jak by ktos chcial sprawdzic swoje osiagi i mozliwosci to zapraszam do kontaktu ze mna moj Tata ma firme ktora przygotowuje silniki do sportu i posiadamy wlasna hamownie. pozdrawiam.!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 masz taki wynik na gazie czy na paliwie ?? ja tak sie zastanawiam ile udało mi sie wyciągnąć z mojej uturbionej K10 może kiedyś ją z hamujemy w wolny weekend ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.