Gość klm Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jako że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się przywitać ze wszystkimi WITAM . A teraz do sedna sprawy od kilku dni jestem posiadaczem Almery n15 2.0diesel z 96r w której nie działa licznik kilometrów-bębenkowy ten mały jak i duży (po prostu oba) mechanik który to oglądał stwierdził że było coś tam majstrowane. Czy mógłbym wstawić inne zegary(całą tą tablice) np. od benzyny lub z licznikiem elektronicznym bo te co ja posiadam są bardzo trudno dostępne(lub są strasznie drogie) lub czy da się jakoś wymienić sam ten liczniki. Jeszcze jedno pytanie dotyczące wycieraczki tylnej-nie działa, jak sprawdzić czy się silniczek nie spalił czy może bezpiecznik, dodam ze spryskiwacz działa więc to nie jest chyba wina bezpiecznika. Aha jeszcze jest szyba przednia od kierowcy, strasznie ciężko się opuszcza i podnosi i to tylko do połowy rozkręciłem boczek i stwierdziłem poplątanie linek na tym bębenku przy dźwigni czyli podejrzewam ze trzeba wymienić cały mechanizm podnoszenie szyby, czy jest to w miarę prosty zabieg czy raczej oddać to w ręce fachowca. Z góry dziękuje za przydatne odpowiedzi i pozdrawiam I co ? nikt nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukaszG Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Co się tak spieszysz? Poczekaj dwa-trzy dni Co do licznika to nie można wymienić go na elektroniczny - tak czytałem. Silniczek sprawdza się dość prosto - ja znam dwa sposoby: 1) podłączyć go do innego źródła napięcia; 2) sprawdzić miernikiem napięcie na stykach silniczka przy włączonej wycieraczce - jeżeli jest to silniczek, jeżeli nie to kabel lub bezpiecznik. PS. Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klm Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Bezpiecznik na pewno nie bo sprawdzałem a poza tym działa spryskiwacz,a wycieraczka i spryskiwacz jest podpięty pod jeden bezpiecznik. Więc muszę podpiąć jakoś na krótko, tylko czy wystarczy dotknąć klem w akumulatorze żeby zadziałało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukaszG Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Teoretycznie akumulator wystarczy. Ale łatwiejsze chyba będzie zmierzenie napięcia na stykach silniczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.