Gość sebsky123 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam, wiem, że były podobne tematy, ale jakby nie było każda sytuacja jest indywidualna. Sprawa wygląda następująco (Primerka 2.0, 97 rok) Na LPG: dławi się praktycznie na całej skali obrotów przy mocniejszym wciśnięciu gazu (muszę wtedy popuśic, dodac z powrotem i jest ok), następnie przy ok 4 tys obrotów następuje szarpnięcie dławienie się itp, czasami na nizszym biegu przejdzie ten moment i jest dalej ok, kręci do końca Na benzynie: przyspiesza normalnie przy nawet mocnym wciśnięciu gazu, tylko przy około 2,5 tys ma takie lekkie zadławienie - przejdzie ten moment i jest dalej ok... aż do 5 tys, gdzie silnik zachowuje się tak jakby mu odcinało zapłon, a chyba nie powinno - dodam, że ta sytuacja występuje dopiero od ~miesiąca. Dodatkowo zauważyłem spory spadek mocy, mam drugą taką Primerę w rodzinie, gdy przejadę się tamtą, a następnie wsiądę do tej czuję jakbym ciągnął za sobą przyczepkę. Gdzie może byc przyczyna? Przepływomierz? Filtr powietrza dziś zmieniłem - stary był faktycznie nieźle zasyfiały, starałem się także 'przeczyścic' tą przepływkę? Ale jest praktycznie tak samo jak było. Jakieś sugestie? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 jaka gazownia??? może lambada się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebsky123 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 To jest jakaś tania sekwencja, założona przez poprzedniego właściciela 4 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 no to pewnie czas na zmiany, napisz co tam masz, ewentualnie zrób zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebsky123 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 No, jeśli chodzi o gaz, to jest na takich podzespołach: Zestaw wtrysku gazu GAS TECH 600S Reduktor - SGI REVO Wielozawór - OMB Obudowa wielozaworu - GZWM Zawór tankowania - OMB ale czy to na pewno wina instalacji, skoro problemy są także na benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 ale czy to na pewno wina instalacji, skoro problemy są także na benzynie? możesz poszukiwać różnych rozwiązań, ale chyba najtaniej jest zakręcić butlę od gazu i pojeździć na PB aby wyeliminować gaz, do tego pomierzyć lambadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam. Również przyczyną może być przepływka. Pożycz od kogoś i pojeździj, zobacz czy problem ustąpił na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebsky123 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Przed chwilą wróciłem z małej trasy (200km) i powiem wam, że sytuacja się jakby lekko poprawiła, po wczorajszej wymianie filtra. Tak więc zalałem pełną butlę gazu (leję gaz tylko w dwóch miejscach, także raczej mało praddopodobne, żeby za problem odpowiadał gaz niskiej jakości) i od razu mówię wypróbuję. Na 2,3,4 biegu nawet dobrze przyspieszał - jak wcześniej przy 4 tys zaczynał sie dławic, krztusic (aż samochodem trzęsło), tak teraz następuje tylko takie lekkie pykniecie, które trwa może pół sekundy i silnik kręci dalej, do ponad 6 tysięcy. Na benzynie także poprawiło się bo nie ma szarpania przy 2,5 tys, ale dalej coś jakby odcięcie zapłonu na 5 tys obrotów. Dowiedziałem się, że mam gdzieś w garażu lambdę, także spróbuję przełożyc i zdam relację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 żeby za problem odpowiadał gaz niskiej jakości) nie chodzi o jakośc gazu tylko o popuszczający reduktor lub wtryski gazowe, zmierz przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebsky123 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 nie no rozumiem, tak tylko napisałem, dla jasności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doniu18 16v Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 witam mam podobny problem za wyjatkiem gazowni (nie ma)przy 2,5tys lekkie zadlawienie nastepnie przy 4do4,7 masakra nie chce jechac prosze o pomoc 1,8 16v dodam ze swiece i filtry(powietrza,paliwa)wymienilem i nic .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.