GW_Dex Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam, Od tygodnia doszedł mi taki problem z samochodem, iż po dłuższym postoju (min. 1h) uruchomiony samochód gaśnie po ok. 2-3 sekundach. Potem następuje intensywne "żyłowanie" silnika i za czwartą - piątą próbą silnik ożywa i już normalnie chodzi. Świece żarowe grzeją się (widzę po kontrolkach). Z góry dziękuję za sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 ale co widzisz po kontrolkach??? to, że świeci nei znaczy, że działają, sprawdź szczelność układu paliwowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Tez stawiam ze uklad paliwowy sie zapowietrza, potem bym sprawdzil rezystancje swiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 czy w razie przecieków lub zapowietrzania powinienem się spodziewać jakiejś plamy ropy pod samochodem? bo takowej nie zauważyłem... no i w jaki sposób można samemu taki problem zniwelować. nie uśmiecha mi się balowanie po serwisach Nissan za wygórowaną kasę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Sprawdzic mozna czy uklad nie jest zapowietrzony, pompka na filtrze. Nacisnij ja jak bd twarda to ok, a jak miekka to zapowietrzony uklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 zapowietrza czyli do ukladu dostaje sie powietrze- nie bedzie zadnej plamy. Sprawdz czy przewody sa dobrze polaczone cybantami itp. Spróbuj tez jak zgasnie podpompowac grzybek nad filtrem paliwa, jak bedzie poprawa to wiesz gdzie szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 pod warunkiem, że pompka na filtrze jest sprawna, u mnie np można pompować do usranej śmierci... Na przyszłość polecam zastanowić się nad wstawieniem takiego "CUDA" w układ przed filtrem paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 problem rozwiązany! dwie opaski na zasilaniu były poluzowane, a jedna na powrocie prawie sama spadała z przewodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 czyli nieszczelny Ok jak załatwione to zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.