Gość VincenzoKS Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam. Mam taki problem z silnikiem, że dodając lekko gazu, tak do 3tyś. obroty nagle spadają do 1,5 tyś i falują w granicach od 1,5 tyś. do 1,8 tyś (pedał gazu w tej samej pozycji co na 3 tys obr). Obroty jałowe książkowe, lampka check się nie świeci. A i jeszcze jedno, podczas przyspieszania słychać w okolicach nawiewu środkowego (może z kolektora dolotowego?) dzwięk jakby wypuszczanie piany montażowej (takiej do okien) a może to dzwięk zasysanego "lewego" powietrza? Nie wiem. Dzieje się tak na LPG i na PB. Wpadłem na pomysł, że może jak gaziarze wyciągali kolektor dolotowy, to cos rozwalili albo zapomnieli dokręcic i jast dziura. Na zimnym silniku jest ok a na rozgrzanym wszystkie wymienione objawy. Przeczytałem chyba większość tematów o falujących obrotach i nie znalazłem podobnego problemu. Nakręciłem film jak to wygląda : Byłem dzisiaj u zaprzyjaźnionego diagnosty - podpiął komputer,popatrzył i rozłożył ręce - komputer nie rejestruje żadnych błędów. Nie wiem co robić. Szykuję sie w dłuższą podróż i wolałbym pojechac sprawnym autem. A może olać temat i pomykać tak jak jest? Liczę na pomoc forumowych fachowców. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 pomierz przepływomierz i lambadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VincenzoKS Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Przepływomierz wymieniony w tamtym tyg na nowy oryginalny. Na kompie pokazywało, że obie sondy działaja poprawnie i nie wyskakiwał żaden błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 co znaczy, że obie lambady są sprawne??, II można sobie darować, sprawdza tylko kat, a I jak się będzie wieszać to właśnie będzie taki efekt, jaką masz intslację gazową?? może da radę tam podejrzeć pracę sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie podobne objawy dawała umierająca przepływka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie podobne objawy dawała umierająca przepływka. kolega napisał, że wymienił na nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 a ja bym szukał coś z zapłonem ew z zasilaniem wtrysków ... to tak jakby odłączało jeden garek ,,, posprawdzaj czy wszystko jest ok tz nie gubi pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VincenzoKS Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 To może być dobry trop z tym prądem sprawdzę świece i przewody ew wymienię. Sytuacja jest taka sama na LPG i na PB. Czy jestem w stanie to sprawdzic przewody i świece np. multimetrem czy tylko podłączenie do komputera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 witam, pozaślepiaj wszystkie wloty rurek wchozdących do dolotu ,do kolektora i wcześniejszej rurze gumowej. tzn: odpowietrzanie skrzyni korbowej, pochłaniacz węglowy, tłumik szmerów ssania . wszystkie rurki dolotowe, wyeliminujesz lewe dopływy powietrza. i daj znać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 A kable się najlepiej sprawdza w nocy otwierając klape na zapalonym silniku, czy nic żadna iskierka nie przeskakuje, lub jak lubisz prąd to ręką macaj kable też na zapalonym silniku tylko czasem tak jest że przewodnik w kablu się upali a izolacja dobra, to tym sposobem nie sprawdzisz a świece się wymienia, w dzisiejszych czasach już chyba nikt nie sprawdza świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 a jaki to silnik? jesli 2.0 to ma przewody wysokiego napiecia. a jak 1.5 lub 11.8 to ma cewki. wiec jaki to silnik????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 a jaki to silnik? jesli 2.0 to ma przewody wysokiego napiecia. a jak 1.5 lub 11.8 to ma cewki. wiec jaki to silnik????????????? a przeczytałeś tytuł?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 sorki. ale to na pewno nie sa przewody.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 przewody sprawdzasz omomierzem coś w granicach 5-8 Kilo odepnij wtyczkę od wtrysków i sprawdz obwód + i - od wtyczki do wtrysku zasilanie sprawdzasz i mase idącą od Ecu posprawdzaj czy są równe opory ,,, jak coś nie tak to wiadomo że jakiś kabelek fiksuje lewe powietrze nie mysle no chyba że uszczelko pod kolektorem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VincenzoKS Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam Bardzo dziękuję za wszystkie porady. Postaram się dzisiaj wszystko sprawdzić. Kupiłem nowe świece i dzisiaj wymienię. Zajechalem tez do innego diagnosty podobno najlepszego w moim mieście i powiedział że prawdopodobnie padł czujnik połozenia przepustnicy i daje błędne dane do kompa. Podjade do niego w nast tyg bo nie miał czsu dzisiaj na konkretniejsze grzebanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stemptom Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 witam mam takie same objawy jak kolega tylko ze dzieje sie tak w granicach 5 tys obrotow moje autko to primera p10 2.0 16v 96r dodatkowo auto duzo pali i ma porzadnego kopa... dzieje sie tak na LPG i PB wymienione swiece przewody filtry... mechanik po podłączeniu pod komputer powiedział ze to czujnik spalania stukowego pałem na 150zł wymieniłem i jest dalej to samo... aha nie znam sie na tym ale mechanik mierzył sonde i powiedział ze jest ok. Prosze o jakąś pomoc pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.