grzechalm Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Witam, czytalem dosc duzo o ulepszaniu silnikow 2.2 di, kazdy polecal zatkanie EGR i wybaluszenie katalizatora, odobno to pomagalo:) mam w zwiazku z tym pytanie, gdyz posiadam Almerke z 2.2 dCi, ktory chyba wywodzi sie z silnika 2.2 di, nigdzie nie moglem znalezc odpowiedzi i nikt osobiscie mi jej nie udzieli, czy mozna zatkac Egr i wybaluszyc katalizator w silniku 2.2 dCi?? czy grozi to pozniejszym swiecniem Checka?? badz innymi problemami?? Prosze bardzo o pomoc:) tak swoja droga, ze wszystkimi osobami, z ktorymi do tej pory rozmawialem, to kazdy mi powiedzial ze jestem pierwszym, ktory chce ulepszac wersje dCi, ale ktos w koncu musi zaczac!! jako ze to moj pierwszy temat w tym miejscu akurat, widze iz zle wpisalem nowy temat za co przepraszam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk1300 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam, zasada jest taka iż jak nie masz sondy za katalizatorem w stronę tłumika to możesz pruć kata, co do egr. to już musisz popróbować, u mnie przy 1,5 dci też nie wiele informacji było, ale dałem blaszkę pomiędzy elektrozawór i zaworki i checka nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 dzieki wielkie za odpowiedz w tej sprawie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 W 2.2 dCi jest sonda za katem, wiec jego wyciecie = zapalony check. Sam bym sie tego pozbyl bo tylko turbince przeszkadza, ale emulatory podobno sie slabo spisuja. Trzebaby calkiem sonde z komputera usunac pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.