Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16


grzechalm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytalem dosc duzo o ulepszaniu silnikow 2.2 di, kazdy polecal zatkanie EGR i wybaluszenie katalizatora, odobno to pomagalo:) mam w zwiazku z tym pytanie, gdyz posiadam Almerke z 2.2 dCi, ktory chyba wywodzi sie z silnika 2.2 di, nigdzie nie moglem znalezc odpowiedzi i nikt osobiscie mi jej nie udzieli, czy mozna zatkac Egr i wybaluszyc katalizator w silniku 2.2 dCi?? czy grozi to pozniejszym swiecniem Checka?? badz innymi problemami?? Prosze bardzo o pomoc:) tak swoja droga, ze wszystkimi osobami, z ktorymi do tej pory rozmawialem, to kazdy mi powiedzial ze jestem pierwszym, ktory chce ulepszac wersje dCi, ale ktos w koncu musi zaczac!!

jako ze to moj pierwszy temat w tym miejscu akurat, widze iz zle wpisalem nowy temat za co przepraszam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zasada jest taka iż jak nie masz sondy za katalizatorem w stronę tłumika to możesz pruć kata, co do egr. to już musisz popróbować, u mnie przy 1,5 dci też nie wiele informacji było, ale dałem blaszkę pomiędzy elektrozawór i zaworki i checka nie mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.2 dCi jest sonda za katem, wiec jego wyciecie = zapalony check. Sam bym sie tego pozbyl bo tylko turbince przeszkadza, ale emulatory podobno sie slabo spisuja. Trzebaby calkiem sonde z komputera usunac pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...