Gość bojarb Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam. mam primere 2.0 slx 16v 94r. Podczas jazdy zagotowała sie chłodnica, poszła para. w jednej sekundzie obroty podskoczyły na 3000 tys.Samochód zaczął słabnąć. Po zgaszeniu już nie chce zapalić. Co mogło paść? Proszę o radę i pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, pęknięty blok, odkręć świece i sprawdź czy jest woda w cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin78 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ale kręci silnik i nie chce odpalic czy nie kręci wogole?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojarb Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Praktycznie slychac tylko rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin78 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 bo jak nie kreci wałem to mogło go gdzieś chwycić np, na panewkach jak złapał temp. Najlepiej sprawdzić czy układ korbowy się rusza. Jak nie to chyba trzeba będzie poszukac silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojarb Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 dzieki za rade, sprawdze i opisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 wrazie draki mój silniczek ci wyśle ze skrzynką i będzie Full GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.